MeisHvilke premie vil dere helst vinne??
Pysj
Håndkle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MeisHvilke premie vil dere helst vinne??
Hvilke premie vil dere helst vinne??
Ja bryr meg fint lite så lenge babyen min kommerGurimalla, for noen fantastiske premier!!!
Dette blir gøy jenter!
Babyen kommer nok helt sikkertJa bryr meg fint lite så lenge babyen min kommer
Ja hvis jeg vinner så er det bare en bonus ligger på 3 plass nå da men det går sikkert bort etter jeg har soviBabyen kommer nok helt sikkert
Ja takk, begge deler kanskje?!
Den blir nok hektisk for meg iallfallOi så kult spent på hvordan april blir, nå håper jeg den ikke blir hektisk, hehe utrolig masse flotte premier
Plassering de første dagene pleier ikke jeg heller få holde på når hverdagen inntar meg, nei.Ja hvis jeg vinner så er det bare en bonus ligger på 3 plass nå da men det går sikkert bort etter jeg har sovi
Den blir nok hektisk for meg iallfall
Ble tur på meg istedenPlassering de første dagene pleier ikke jeg heller få holde på når hverdagen inntar meg, nei.
Jeg skal ikke sove, men jeg har ... litt annet å gjøre på,
Ja den er litt sær men jeg ender nok dårlig opp uansettSåå kjipt hvis man ender opp midt mellom på feks 6 plass æææ
Det er bare 1 april da du har jo 29 dager på degFlotte premier, men jeg vil ho aldri komme på plass 2
Såå kjipt hvis man ender opp midt mellom på feks 6 plass æææ
Ble tur på meg isteden
Men det har alle andre ogDet er bare 1 april da du har jo 29 dager på deg