Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Fine premier :-)

Artig vri med plasseringene :-)

Flotte premier:)
Men jeg får gå mot strømmen og si at jeg ikke likte vrien. Det kommer til å bli en masse svada :p

Flotte premier:)
Men jeg får gå mot strømmen og si at jeg ikke likte vrien. Det kommer til å bli en masse svada :p

Jeg liker den egentlig heller ikke

Ikke mer svada enn med andre varianter av "topp 10" eller "over 2000" vil jeg tro, men jeg liker ikke helt vrien

Men det er helt greit, jeg bare skravler som jeg hadde tenkt uansett.

Jeg liker den egentlig heller ikke

Ikke mer svada enn med andre varianter av "topp 10" eller "over 2000" vil jeg tro, men jeg liker ikke helt vrien

Men det er helt greit, jeg bare skravler som jeg hadde tenkt uansett.
Noe mer tenker jeg det blir . Siden plassene er er ferdige. Det blir liksom ikke flere tråder eller diskusjoner syns jeg.
Men jeg skal på ferie denne mnd, så har intet håp om topp 100 engang. Har ikke på data på ferien:)

Noe mer tenker jeg det blir . Siden plassene er er ferdige. Det blir liksom ikke flere tråder eller diskusjoner syns jeg.
Men jeg skal på ferie denne mnd, så har intet håp om topp 100 engang. Har ikke på data på ferien:)

Kos deg på ferie :)

Nei, ikke her heller tror jeg. Besøk av fam. og ut å reise bl.a. + jeg må jo jobbe mye:p Men vi får se, jeg er nå flink å snike meg innom her så:D
Det er jeg også...

Veldig bra premier, og godt å sjå at ønske om premiar til eldre barn er tatt til følge :D Tommel opp! :D
Men må sei meg enig med nokon ang vrien :P Vrien likte eg ikkje umiddelbart iallefall. Får sjå utover April.

Back
Topp