Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flotte premier
Men jeg får gå mot strømmen og si at jeg ikke likte vrien. Det kommer til å bli en masse svada
Noe mer tenker jeg det blir . Siden plassene er er ferdige. Det blir liksom ikke flere tråder eller diskusjoner syns jeg.Jeg liker den egentlig heller ikke
Ikke mer svada enn med andre varianter av "topp 10" eller "over 2000" vil jeg tro, men jeg liker ikke helt vrien
Men det er helt greit, jeg bare skravler som jeg hadde tenkt uansett.
Noe mer tenker jeg det blir . Siden plassene er er ferdige. Det blir liksom ikke flere tråder eller diskusjoner syns jeg.
Men jeg skal på ferie denne mnd, så har intet håp om topp 100 engang. Har ikke på data på ferien
Takk! Jeg gleder meg nnedtellingen er i gangKos deg på ferie
Ohhh, mange premier da!! Wow!!
Mhm, helt klart. Men mange der jeg automatisk kan glemme. Aktiv ja, men ikke helt øverstVeldig, veldig mange. Fine,
Mhm, helt klart. Men mange der jeg automatisk kan glemme. Aktiv ja, men ikke helt øverst
Nei, ikke her heller tror jeg. Besøk av fam. og ut å reise bl.a. + jeg må jo jobbe mye Men vi får se, jeg er nå flink å snike meg innom her såIkke på toppen jeg heller. Slett ikke i april
Det er jeg også...Nei, ikke her heller tror jeg. Besøk av fam. og ut å reise bl.a. + jeg må jo jobbe mye Men vi får se, jeg er nå flink å snike meg innom her så
Øøøøø.... alt?Hvilke premie vil dere helst vinne??