15+0
Dere er veldig søte som legger igjen spor her. Beklager at jeg er så dårlig på å svare, men vit at jeg setter veldig pris på det.
Ellers rusler nå dagene forbi. Formen er fortsatt på bedringens vei, nå begynner det virkelig å ligne på noe som kan minne om livet før gravid, og det er kjekt å føle at man har litt energi igjen. Er fortsatt ganske sliten etter jobben da, men får heldigvis god tilrettelegging og fikk flyttet ene ferieuken jeg egentlig skulle ha i oktober til første uken i mai, så det gleder jeg meg veldig til! Jeg skal også ha ferie i nesten fem uker i juli, så i denne farten er sommeren plutselig over og det begynner å nærme seg babytid. Blir litt susen av å tenke på det.
Er utrolig rart å ha ventet så lenge på noe, og så plutselig skjer det.
Vanskelig å skjønne hele babygreien generelt sånn helt synes jeg. Er for eksempel ingen reell forståelse for at det som foregår oppe på ultralydskjermen faktisk skjer inni magen min. Utrolig bissart. Lurer på om jeg kommer til å virkelig forstå at vi skal ha barn, på ORDENTLIG, før jeg står med baby i hendene.
Ellers kjenner jeg jo livmoren min godt i buken nå, kjennes ut som et nytt og fremmed organ inni der, og det kjennes at de andre organene begynner å få mindre plass. Lurer på om jeg kjenner fosteret også av og til, men det så svakt at det kan lik så godt være innbilning
Prøver å være flink og gjøre de øvelsene jeg fikk av jordmor for å styrke bekken, rygg og mage, men innsatsen går litt opp og ned får man si. Jeg gjør dem i alle fall av og til.
Har ikke begynt å få noen kroppslige vondter enda da og håper jeg kan unngå det verste av det.