Gratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, gratulerer så mye! Takk for at du deler - det høres ut som en drømmefødsel! Håper du får en kjempe fin babytid
Gratulerer så masse
Wow, så fantastisk! Gratulerer!
Tusen takk!Gratulerer så mye!
Gratulerer så mye!
Tusen takkDæven det gikk unna flott historie! Nyt tiden fremover, og gratulerer så mye
Eller for den del i en liiiiiten periode typ tom og Jerry kjeks eller noe annet medium usunt som likevel er stas (som kommentar til lillafrosk sitt innlegg).
Ellers skjønner jeg såå godt at det her må være heftig. Tror mengden sykdom det første året i bhg er en del fortrengt av folk/snakkes lite om HVOR sinnsykt mye det er. Har aldri vært så sliten som det året med baby nr 2 hvor den eldste dro med seg alt mulig hjem.
Det kommer nok bedre tider hvor det kjennes lettere ut å ha to så tette barn! Håper du finner ut hvordan hverdagen kan bli bittelitt lettere, eller noen små smutthull med mulighet for litt lading.
Jeg vet ikke om det er riktig eller feil å slutte amming av eldste. Hvis du kjenner selv at dette er riktig for deg, så skal du ikke ha dårlig samvittighet for å «ta fra» henne puppen dersom det vil gjøre at ting ellers blir lettere i hverdagen. Men så kan det jo være at tandemammingen går seg til etterhvert likevel. Jeg har ikke prøvd det seøv, men vesla var jo helt manisk på puppen rundt 16 mnd. Måtte tilslutt bare reise vekk noen netter da hun var 17 mnd også ble det ammeslutt hvor hun var med pappaen. Hun har vært veldig mye syk i vinter, men det blir som regel litt yoghurt, smoothie eller noe annet om matlysten er dårlig. Har noen øyeblikk tenkt at det hadde vært enklere å bare ha litt pupp til henne, men all over har huset det bedre med at hun er ferdig
Okei liten avsporing her. Håper det uansett roer seg snart hos dere. Både at storesøster er stressa for å miste deg når du gir oppmerksomhet til babyen og sykdom. Rundt april/mai har det virkelig pleid å lette i barnehagen her hvertfall.
Så søtt antrekk
Forstår det kan bli tøft med to små som trenger deg samtidig som du skal ta vare på deg selv..! Er det noe du kan gjøre for at det blir lettere?? Selv stoppet jeg ammingen for to mnd siden. Da var jeg syk selv, og orket ikke; men det var mest fordi det tar på å være gravid og amme samtidig. På den andre siden, kan det kanskje være vanskelig å slutte med amming nå, når lillesøster ammer også...
Med mindre du kan bytte det ut med f.eks en flaske annen melk?
Ai, ser jeg helt har glemt å svare på disse!Eller for den del i en liiiiiten periode typ tom og Jerry kjeks eller noe annet medium usunt som likevel er stas (som kommentar til lillafrosk sitt innlegg).
Ellers skjønner jeg såå godt at det her må være heftig. Tror mengden sykdom det første året i bhg er en del fortrengt av folk/snakkes lite om HVOR sinnsykt mye det er. Har aldri vært så sliten som det året med baby nr 2 hvor den eldste dro med seg alt mulig hjem.
Det kommer nok bedre tider hvor det kjennes lettere ut å ha to så tette barn! Håper du finner ut hvordan hverdagen kan bli bittelitt lettere, eller noen små smutthull med mulighet for litt lading.
Jeg vet ikke om det er riktig eller feil å slutte amming av eldste. Hvis du kjenner selv at dette er riktig for deg, så skal du ikke ha dårlig samvittighet for å «ta fra» henne puppen dersom det vil gjøre at ting ellers blir lettere i hverdagen. Men så kan det jo være at tandemammingen går seg til etterhvert likevel. Jeg har ikke prøvd det seøv, men vesla var jo helt manisk på puppen rundt 16 mnd. Måtte tilslutt bare reise vekk noen netter da hun var 17 mnd også ble det ammeslutt hvor hun var med pappaen. Hun har vært veldig mye syk i vinter, men det blir som regel litt yoghurt, smoothie eller noe annet om matlysten er dårlig. Har noen øyeblikk tenkt at det hadde vært enklere å bare ha litt pupp til henne, men all over har huset det bedre med at hun er ferdig
Okei liten avsporing her. Håper det uansett roer seg snart hos dere. Både at storesøster er stressa for å miste deg når du gir oppmerksomhet til babyen og sykdom. Rundt april/mai har det virkelig pleid å lette i barnehagen her hvertfall.
Vel, vekten er ikke HELT gått i lås heldigvis, er nå en måned senere nede i 9kg over startvekt. Nice and easy does it som de sier. Får se hva som skjer når jeg er ferdig å amme, er egentlig det jeg er mest spent påSå godt å høre at ting går bra
Og, med tanke på kiloene, så synes jeg selv det ble lettere å få dem av etter 6mnd alder. De satt liksom stuck frem til da, også gikk jeg plutselig ned 9 kg de neste 6mnd. (Ikke helt uten tiltak altså, men likevel).
Så det kAn være hormonelt betinget også