Titter du innom her

Men sånn ellers så gleder jeg meg kjempemye til å gå "knask eller knep" med storesøster i morgen! :D

Og på søndag er det felles Halloween fest her vi bor :)

Mye gøy denne helgen!

Jeg har veldig lyst til å teste halloweengodteriet...

Min dag igår: (inspirert av noen over)
Sove, spise, kle på, vræle, trille, fysio, butikk, sove, spise, sove, middag hos svigers, sove i fanget til bestemor, kjøre hjem, vræle, spise, koma og godnatt i 4t, spise, sove 3t, spise og nå sovner på brystet mitt ♥

Fortsatt gravid.. Wææææææ!!!!
Termin i morgen, men vil ha snuppa ut nå :(

Henta nyebilen igår :) so vart da ny sofa i huset og!!! No må vi bli kvitt den andre!!

Idag har storebror fri frå Bhg! Sjå om vi kjem oss ut på ein liten trilletur etterpå kanskje ;)

Ligger i senga og ser på Carter som ligger å strekker seg, sover, strekker seg, sover osv! Tar tid å våkne gitt xD åsså er han jo bare sååååå hærlig når han gjør det <3

Ligger i senga, ser på reprisen av god morgen Norge, ammer frøkna.... Håper på en tur i dusjen før neste ammerunde, kanskje vi til og med kommer oss til helsestasjonen og får veid og snakket litt med hs også... [emoji4] ha en fin dag alle sammen!

Venter lillesøster 5.Oktober

Her har storesøster tatt langhelg, så nå skal vi straks kle på oss og gå en tur ned på senteret og handle litt Halloween nødvendigheter :)

Håper alle får en fin dag! :)

Har handlet litt ekstra snop :) Bor i byggefelt, så må regne med storinnrykk i kveld ;)

Har ingen tanker om å feire halloween så håper det ikke kommer noen på døra, da vil sikkert guttungen også gå. Men er litt i mot halloween. Her blir det idol og hjemmelagd pizza i dag.

Har ingen tanker om å feire halloween så håper det ikke kommer noen på døra, da vil sikkert guttungen også gå. Men er litt i mot halloween. Her blir det idol og hjemmelagd pizza i dag.
Samme her :) Ikke noe begeistret for den tradisjonen. Syns det er mye koseligere med julebukk hvor de må synge for å få litt goddis :)
I fjor hadde vi herværk her fordi vi ikke åpnet døren, så håper ikke det gjentar seg!

Skallebank!
Blei 3,5t søvn i natt...måtte levera jentungen i barnehagen sjøl i dag + at eg fekk besøk når eg kom heim, så har ikkje fått sova nåke meir.

Har egentlig lyst å gå på Perfect Home party i kveld, men e så trøtt at eg trur ikkje eg orke...

I dag er en kjedelig dag. Dårlig vær, lillegutt bare sover, mannen er å trener og henter ny vaskemaskin til oss, og ikke orker jeg å gjøre noe i huset. Vet jeg ikke burde klage, men blir så rastløs her. Nå er det vel ikke lenge før junior våkner for mat, så rekker ikke å sove noe heller :P

Back
Topp