Titter du innom her

Åhhh..jeg fryser selv om alle her mener at det er varmt. .Kanskje det er pga melk økeproduksjon:)

Hatt koselig besøk i ettermiddag av bestevenninnen min med mann og barn :-) Venter på at lillejenta skal våkne, er sprengt i jura :p Og så er det snart farmen. Eneste jeg ser på tv for tiden, har ikke tv i stua så da får jeg gjort mye annet fornuftig ;-)

Hvorfor er det alltid 3t med vræling på kvelden før ungen sovner? Meeh...

Lillfrøken får ikke sove.. -.-

Åherregud, huskjøp nærmer seg kanskje fortere enn forventa! Huseieren vår er tilbake i Norge, regner med hun vil ha kåken tilbake til tross for en "ubrytelig" leieavtale! Nå blir resten av kvelden tilbringt på finn.no for hus/leilighetstitting of tlf til banken imorgen den dag :D

Fryser og fryser, og da verker det i puppene! Enda jeg har ammeinnlegg i ull, ullklær og en liten baby i armene for å få varmen+ tykt teppe!
Er så redd for brystbetennelse nå :s

Dagen idag; sove, amme, sove amme, spise, amme, drikke litt kaffe, amme og til slutt stroppe babyen oppi bæresjalet når jeg prøver å lage middag. Da sovna lille bebisen med en gang, før jeg rakk å knyte det :P

Ja jeg er veldig trøtt om dagen, og har mye hodepine.
Jeg har hatt og fryktelig mye hodepine de siste dagene :( Hatt så mye spreng, tunge fulle pupper og det har satt seg i nakken som igjen har gitt meg hodepine :/ Får håpe det blir bedre for oss begge!

Sånn går no dagane. Detta bilde e frå i går :P

Vedlegg

• 2014-10-28 12.38.52.jpg
    2014-10-28 12.38.52.jpg
    110,9 KB · Visninger: 28
Back
Topp