Titter du innom her

Har snopt meg "ny" bil :love7
Chevrolet Captiva 06-mod :P

Vedlegg

• 25_1632430108_xl.jpg
    25_1632430108_xl.jpg
    110,2 KB · Visninger: 13
  • 25_2082083848_xl.jpg
    25_2082083848_xl.jpg
    123,7 KB · Visninger: 13
Samme her :) Ikke noe begeistret for den tradisjonen. Syns det er mye koseligere med julebukk hvor de må synge for å få litt goddis :)
I fjor hadde vi herværk her fordi vi ikke åpnet døren, så håper ikke det gjentar seg!
Ja jeg mener det er nå en amerikansk tradisjon så blir ikke feiret her Har skrudd av lyset ute, foreløpig ingen på døra. Jeg synes også det er kjekkere med julebukker.

Ja jeg mener det er nå en amerikansk tradisjon så blir ikke feiret her Har skrudd av lyset ute, foreløpig ingen på døra. Jeg synes også det er kjekkere med julebukker.
Ja ikke sant :) Vi har skrudd av utelyset vi og, og vet det har vært mer fokus på haloween-etikette i år, så håper det har hjulpet. Ingen som har vært her enda heller :)

Hva er dette da, jenter? :p
Du må bare legge igjen et innlegg hver gang du kommer innom tråden :P Med mindre du var den siste som skrev (spamregler :) )

Takk :p
Glede meg t å få an. Ska sendast frå Hammerfest til Bergen med Hurtigruta neste veka;)
Gosh jeg har ikke tatt hurtigruta noen gang, også skal bilen din kose seg der! :P

Håper ingen små pøbler finner veien hit ikveld, husker selv vi fant på mye rart når vi gikk knask eller knep, kjenner ikke at jeg gidder å tulle bilen ut av do-papir imorgen eller vaske egg av husveggen...

Håper ingen små pøbler finner veien hit ikveld, husker selv vi fant på mye rart når vi gikk knask eller knep, kjenner ikke at jeg gidder å tulle bilen ut av do-papir imorgen eller vaske egg av husveggen...
Ingen som har ringt på i kveld, hurra :)
Vi har hatt hekser og sjørøvere på døra, de sluttet å komme rett før Idol begynte :P Ha ha

Back
Topp