Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg mener det er nå en amerikansk tradisjon så blir ikke feiret her Har skrudd av lyset ute, foreløpig ingen på døra. Jeg synes også det er kjekkere med julebukker.Samme herIkke noe begeistret for den tradisjonen. Syns det er mye koseligere med julebukk hvor de må synge for å få litt goddis
I fjor hadde vi herværk her fordi vi ikke åpnet døren, så håper ikke det gjentar seg!
Ja ikke santJa jeg mener det er nå en amerikansk tradisjon så blir ikke feiret her Har skrudd av lyset ute, foreløpig ingen på døra. Jeg synes også det er kjekkere med julebukker.
det du vil den skal være tråden eller noe. Vet i grunn ikkeHva er dette da, jenter?![]()
Åjadet du vil den skal være tråden eller noe. Vet i grunn ikke
Hey hey!! Grættis!!Har snopt meg "ny" bil
Chevrolet Captiva 06-mod![]()
Du må bare legge igjen et innlegg hver gang du kommer innom trådenHva er dette da, jenter?![]()
TakkHey hey!! Grættis!!![]()
Gosh jeg har ikke tatt hurtigruta noen gang, også skal bilen din kose seg der!Takk
Glede meg t å få an. Ska sendast frå Hammerfest til Bergen med Hurtigruta neste veka![]()
Fordi de tar så av der borteHvorfor tror "ALLE" at Halloween er amerikansk??????
Håper ingen små pøbler finner veien hit ikveld, husker selv vi fant på mye rart når vi gikk knask eller knep, kjenner ikke at jeg gidder å tulle bilen ut av do-papir imorgen eller vaske egg av husveggen...
Vi har hatt hekser og sjørøvere på døra, de sluttet å komme rett før Idol begynteIngen som har ringt på i kveld, hurra![]()
Fordi de tar så av der borte![]()
Jepp. Må sei eg e litt misunnelig; )Gosh jeg har ikke tatt hurtigruta noen gang, også skal bilen din kose seg der!![]()