Titter du innom her

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Må du legge igjen et innlegg! (Husk spamreglene :) )

Stjal denne fra en annen termingruppe! ^^
 
He he [emoji4][emoji106]


Venter lillesøster 5.Oktober
 
Djises, må jo inn å titte når jeg ser andre har skrevet xD
 
Hva gjør dere damer akkurat nå??

Jeg sitter her med en mett baby, men en ganske så melkesprengt pupp... Hun sovner alltid etter hun har sugd på den ene bare -,- auuu! Hun er klin umulig og vekke x)
 
I dag (også) vil lillegutt KUN være oppå meg, på puppen eller ved siden av meg. Fryyyyyktelig koselig, men litt stress om natta - da jeg sover med 1 øye oppe i frykt for å rulle over han.
 
Nysgjerrig, jeg? Oh, yes! Det nye nå er at frøkna skal ha begge puppene før hun er helt mett. I alle fall tre dråper fra den andre også. Kan jo hende at den smaker ekstra godt?
 
Føler meg som en maskin. Amme hver 3 timer døgnet rundt, lever til BH, vaske klær, lage middag, hente fra BH, rydde opp, legge storebror og mini, da får jeg dusje, spise før neste amme rundt:confused: Gud hjelper oss møderne:)
 
Hi hi :D

ÆÆH jeg må ha flere bh'er! Hjelper ikke med innlegg når det renner før jeg rekker å rekker å legge på plass gulpekluten under puppen! I sta kom det morsmelk i tøysofaen fordi snuppelure slapp puppen med utdrivningsrefleks i full gang.. Både hu, klærne og sofaen ble dynka. Fint! :p
 
Har hatt besøk av ei venninne idag! Koselig!! I morga ska eg muligens hente nye bilen :) :)
 
Måtte inn og se hva som hadde blitt skrivd :p Høres koselig ut!
 
Måtte jo inn og se! ;) Jeg får snart en venninne på besøk, gleder meg til å se henne da jeg ikke har sett henne siden fødselen 26/9 :)
 
Back
Topp