Titter du innom her

Nå har jeg sett litt for mange episoder av en serie, istedet for å gjøre det jeg skal. Rydde vekk klær og gå med bikkja. Men for å gå med bikkja må jeg vekke lillemor og kle på henne. Får begynne med klærne da..
 
Dagane går aaaaaalt for fort...føle me nett e stått opp, så e da å laga middag. Pang så e da kveld!
 
Vært en deilig dag idag :D
Baby sov fra 22.30-07.00 med bare en amming i 03tida!
Vi sov til halv 10, dro på helsestasjonen (opp 275g) og tok byferga til byen. Rusla litt rundt i byen og kjøpesentret, spanderte lunsj på mamma og kosa oss ♥ poden sov seg igjennom det hele!
Frisk luft gjorde nok godt, for etter mat og bleieskift slukna han på brystet mitt nå ♥
 
Hodepine -.- Gikk en tur i håp om å bli bedre. Ble verre.. Fail
 
Min har hengt massssse og lenge i puppen idag. Veldig urolig og masse sutring. Har vel tatt igjen for at han va så flink i går når me va på tur.
Endte med at eg laga ei lita flaska med mme, 60ml gjekk ned på høykant. Var fortsatt urolig, kjørte ut for å levera eine bilen på service og då slukna n han ein time...Våkna og fekk meir mat og no søve han i fanget mitt ♡♡♡
 
I natt måtte vi gi mme fordi frøkna var sulten og jeg ikke hadde nok mat til henne. Hun spiste i ett- halv to tida og skulle ha nærkontakt en time til før hun sovna. Også sov hun til nå!! Halv ti! Luksus! Også våkner hun med største gliset <3 Sjarmtroll!
 
Last edited:
I natt måtte vi gi mme fordi frøkna var sulten og jeg ikke hadde nok mat til henne. Hun spiste i ett- halv to tida og skulle ha nærkontakt en time til før hun sovna. Også sov hun til nå!! Halv ti! Luksus! Også våkner hun med største gliset <3 Sjarmtroll!
Så deilig! Er så herlig når de gliser<3
 
Så deilig! Er så herlig når de gliser<3
Ja, skjønne blidfisen vår <3 Melkespreng hadde jeg også når vi våknet! Fantastisk! :D Håper det fortsetter sånn, skjønner ikke noe når melkeproduksjonen går fra litt vel mye til litt for lite! o_O
 
Back
Topp