Titter du innom her

Har hatt ein supertrassig 4 åring i hus i dag. Begynte dagen med å bæsja seg ut :( Så va ho veldig flink med frukosten :) ette da koste ho seg og va snill og grei fram t middag...Då begynte helvete :( nekta å eta, lagde spetakkel uten like og endte t slutt på rommet. Lokka med at om ho åt så fekk ho sjå meir på tv + is til dessert...Hjalp ikkje en plass!
Så jentungen har ete 1 skjeva, 1 egg og 5-6 skjeier med middag i dag, og drukke litt melk og saft :(
Skulle vel vært lagt på klagetråden detta, men måtte få da ut ;)
 
Får ikke sitere, med det er godt de ikke kreperer av å spise dårlig en dag Lindakbj :)
 
E vel da så e trøsto, berre så synd jo har ete dårlig i øve ei veka :( mat har alltid vært rim kamp med ho dessverre. ..
Uff det er ikke noe moro :(
 
Nope, e ikkje da.
Blir spennande å sjå ka humør ho e i ette barnehagen i dag :)
Fireåringer altså :p Forskere har kommet frem til at vi er mest sinte i livet når vi er 4 år og 40 år :p
 
Ja, flyet går fra Bodø 19.30 :D Skal være en hel uke ♥ Hun tror at mannen kommer alene og henter henne på Gærdemon, men jeg og lille blir med ♥
Ååh det blir en koselig overraskelse!! ♡ Herlig!
 
Nett ete altfor mykje snickerskake :p hatt feiring av 4-åringen min i helga! Farlig med rester! I morga kjem søskenbarnet mitt og tanta mi på besøk :) har tenkt å høyre om søskenbarnet mitt vil vere fadder :)
 
Regner med hun blir glad ♥
Dama har ikke reist utenfor Salten-distriktet på 14år, så jeg bare håperhåperhåper hun kommer seg inn i det flyet!
Tihi hun virker som ei dame som greier seg sjæl! Kan nok spørre for seg om skulle så være!
 
Tihi hun virker som ei dame som greier seg sjæl! Kan nok spørre for seg om skulle så være!

Mulig du blander henne med min ikke-biologiske mamma, for hun er ei dame som årner opp :p min biologiske mamma er plaget med angst stakkar og har en lei tendens til å ikke holde det hun lover hvis nervene slår inn. Så har påpekt at flybillettene var dyre så hun ikke har ssmvittighet til å feige ut xD
 
Mulig du blander henne med min ikke-biologiske mamma, for hun er ei dame som årner opp :p min biologiske mamma er plaget med angst stakkar og har en lei tendens til å ikke holde det hun lover hvis nervene slår inn. Så har påpekt at flybillettene var dyre så hun ikke har ssmvittighet til å feige ut xD
Oooh ja jeg har nok blandet! Sårri! Men hun dukker nok opp! Ååh dette blir kos! :D *hormoner* Blir ekstremt lykkelig om dagen, trenger ikke være mine opplevelser som gjør meg glad :p
 
Back
Topp