Titter du innom her

1 november tiden går fort. Gleder meg til 1 desember nå.

Oi oi oi jeg må begynne på julegavene..

God morgen :-) Her uler vinden, vi koser oss forsatt i sengen, men straks klar for ett morgenbad av lille jenta :-) Storesøster har hatt feber i natt, håper det ikke er noe smittsomt...

God morgen jenter :) 1.november allerede! Herregud å tiden flyr! I morgen er mini to uker allerede. Stopp tiden, jeg rekker ikke å nyte max i dette tempoet :P

1.november og det høljer ned :o Hjemme i nord er det nok vært sne i lufta hvert øyeblikk!
Lille ble 3 uker for 12min siden ♥ Han og pappan har kledd på seg regntøy (regntrekk på vogna) og er på vei i skogen så lille får formiddagsduppen der, så mor får dusja og gjort litt forefallende ærbe :)

Ganske nøyaktig NÅ ble lillemor 4 uker gammel <3

Helt vilt at det er 1 november idag!
I morgen er faktisk lille gullet 1 måned!!!
Fatter ikke at det er en måned siden fødselen startet!! :O

Tiden flyr jo!!
Men håper at november flyr like fort, for jeg gleder meg til desember ;)

Får visst besøk av mamma og pappa og ei filletante idag :) Koselig!

Æææsj det har slukket i peisen.. Og jeg får ikke fyr igjen fordi den lille veden som er i hus er våt. Funker om det er fyr, funker dårlig som opptenningsved..

Jeg har vært på første trilletur :D Såå deilig!! Var bare i 25 min, og måtte ha flere pauser fordi jeg fikk litt vondt, men gud å godt det var med frisk luft :) Lillegutt sover nå som en stein i vogna ;)

Har pakket de første julegavene idag og er halvveis med julekalenderen til storesøster! Med lillebror i Bæresele på magen <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Hatt barnefri i 3t idag, lille har vært hos bestemor. Gikk knirkefritt, sovna når vi dro og sover enda ♥ Så fikk vi dratt til Sverige å handla litt til frysern og deilige ullbodyer til lille ♥

Har vore til legen og fått meg medisin! Elles lite som har vorte gjort idag! Orker ikkje lage kvelds, blir skiver på meg og litt godis kanskje! Begge ungene er på overnatting hos besta si, so kanskje kan eg ligge litt lenger i morga :)

Ligger på sofaen og venter på kyllinlår og ris! Kjedeligste middagen EVER, meeeeen av og til må man bare ha slakkis mat :p

Back
Topp