Sukkersnusk; så skjønn 2-måndling ♡ går alt bra med dere?
sovner hun uten ammeputen nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja i følge fysioen vi snakket med er de det =)Tea ; så sandalene vi kjøpte er riktige?hehe
Har googlet litt og skremt meg selv. Det blir en telefon til legen så snart de åpner i morgen. Jeg vil ikke være hun overhysteriske moren som renner ned dørene til legekontoret for hver minste ting, men jeg vil heller ikke være hun som ikke gjorde noe når jeg burde reagert.... Huff, det er ekkelt når de små blir så syke!Vi valgte å ikke dra til legen da formen forsiktig ble bedre og han fikk i seg/ holdt på mer og mer væske.
Hvis barnet blir dehydrert legges inn for å få væske intravenøst. Utenom det er det vel ikke så mye å gjøre.
God bedring!
skjønner deg godtHar googlet litt og skremt meg selv. Det blir en telefon til legen så snart de åpner i morgen. Jeg vil ikke være hun overhysteriske moren som renner ned dørene til legekontoret for hver minste ting, men jeg vil heller ikke være hun som ikke gjorde noe når jeg burde reagert.... Huff, det er ekkelt når de små blir så syke!
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkShopping liker vi
Så fiiine sandalerEr så deilig vær om dagen, det nytes fullt ut
Charlottenberg, der handler vi og![]()
Jepp. E har 25 i gore-tex-skoa sineTea; har T og E også store føtter?![]()
Jeg har samme inntrykk som deg, om man prater med fremmede på lekeplassen får man enten et avvisende nikk til respons, eller så småprater man litt og det er det liksomJa. Superhyggelig å bli kjent med noen med barn![]()
Har ingen i Norge som har barn. Kun 1,men babyen er kun 1 mnd gammel ennå
Virkelig vanskelig å bli kjent med nordmenn. Vi er ofte kalde og lite åpne.. Mitt inntrykk :-(
Føler meg litt mer vel med de utenlandske jeg. Hehe... de er så varme,gjestfrie og koselige![]()
God bedring til mannen og Hermine![]()
Stakkars JennyGod kveld.
Mye sykdom hos oss for tiden.. God bedring til både liten og stor!
Jen er ikke i slaget enda heller..Matte øyne, dårlig matlyst, og i dag sov hun 5.5time hos dagmamma!! Først 3timer, så var hun oppe i 1time før hun sovna igjen.Ikke noe problem å legge henne før kl.19 heller.. Måtte det bli sol, sommer og varme FORT!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe,ikke sant?Jeg har samme inntrykk som deg, om man prater med fremmede på lekeplassen får man enten et avvisende nikk til respons, eller så småprater man litt og det er det liksom![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Bedre å være hun overhysteriske enn hun som venter for lengeHar googlet litt og skremt meg selv. Det blir en telefon til legen så snart de åpner i morgen. Jeg vil ikke være hun overhysteriske moren som renner ned dørene til legekontoret for hver minste ting, men jeg vil heller ikke være hun som ikke gjorde noe når jeg burde reagert.... Huff, det er ekkelt når de små blir så syke!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe... Store føtter med andre ordJepp. E har 25 i gore-tex-skoa sine![]()
Jeg finner ikke de skoene noen stederJepp. E har 25 i gore-tex-skoa sine![]()
Supert,siden W fikk noen lignende ogsåJa i følge fysioen vi snakket med er de det =)
Det blir for "løst" med bare en slik stropp bak helen på små barn![]()
G-sport har dem her!Jeg finner ikke de skoene noen stederDe var jo så flotte!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Trodde hun kvikna til i går, men i dag har hun vært helt utslått. Mye gråt etter leggetid, så jeg blir hjemme med henne i morra.Stakkars Jennymange dager nå.
Har du snakket med legen? Maaange timer på en dag å sove for en 1,5 åring.. håper hun sover ut sykdommen!
Er det ikke sol hos dere?
Ja, vi har liksom masse naboer med barn men prater aldri noe særlig med demHehe,ikke sant?
Det blir liksom litt kleint.... litt sånn ; eh... hvem er du? Hvorfor snakker du med meg typ stil.... det digger jeg ikke
Her hilser alle når man står utenfor,kjører bil,eller går på tur... kun hvis det kommer noen Nordmenn i bil så hilses det ikke haha...
Jeg vinker til alle selv nåvar litt uvant de første dagene
![]()
Jeg har kikka på g-max, men de hadde dem ikke. Bare en modell som likna, men de hadde høyere ankelstøtte så de ble så klumpete. Og en annen som var veldig lik, men den var ikke gore-texG-sport har dem her!