Virkelig vanskelig å bli kjent med nordmenn. Vi er ofte kalde og lite åpne.. Mitt inntrykk :-(
Føler meg litt mer vel med de utenlandske jeg. Hehe... de er så varme,gjestfrie og koselige![]()
Signerer dette!! Sikkert derfor jeg har lite norske venner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig vanskelig å bli kjent med nordmenn. Vi er ofte kalde og lite åpne.. Mitt inntrykk :-(
Føler meg litt mer vel med de utenlandske jeg. Hehe... de er så varme,gjestfrie og koselige![]()
Takk
Høres jammen koselig uthehe
Mina er : ca 85-86 cm lang,bruker 86-92,men kjøper oftest 92-98 fremover. Det andre begynner å minske..hmm..Signerer dette!! Sikkert derfor jeg har lite norske vennerhehe
Bra vi er flereSignerer dette!! Sikkert derfor jeg har lite norske vennerhehe
Ja, hun fikk feber på nytt.Dårlig på nytt igjen inkl.feber eller?
Var oppe nå nettopp. Ikke varm, men klam samt svett i nakken/på ryggen.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Anita : js,Wael er stor.. syntes det er rart han bruker 110-116 også så store ben.. lurer på hvor lang han blir når han blir storhehe...
I følge en kalkulator skal han bli ca 1.87 og Mina 1.69.. hehe..
Er selv 1.71 og gubben mellom 1.80-85 en plasshvor høye er dere?
![]()
Nå fikk jeg vondt inni meg....Huffda, stakkarsDa er nok det bedre med noe luftigere ja
![]()
Vi skal jo til Hellas først i juli, og så til Tønsberg etter det, så må nok ha noe sandaler vi også. Men kjøper ikke det før i juni, så hun ikke vokser de av seg før de skal brukesNå har vi funnet fram vinterdressen igjen
Vis vedlegget 58365
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jepp, her er det vinter ut april! Mai er første vårmåned, da med plussgrader og snøsmelting...så vi er i ruteFy fader, det så skikkelig kaldt utBRRRRR..
Helvinter hos dere ennå
Åååh, deilig med sydentur, heldiggriserMisunner dere den for og si det sånn
![]()
Sandaler er nok lurt da, jahehe.. Ville og vente med og kjøpt til rett før dere drar
![]()
Hehe, vi er vant til det, er ikke vår før i mai her. Og da ennå med fare for snøfall og minusgraderNå fikk jeg vondt inni meg....
Håper virkelig dere får solen og varmen oppover fra Østlandet snart......
Det er jo snart mai!!!! Hehe..
Hvor lenge skal dere være i Hellas da? Herlig da![]()
Vi satser på en Danmark/Tyskland tur i sommer,pluss liseberg,,,
Deilig med en Nordisk ferie igjen,,, noen år siden sistog mannen kan kun holde seg i Europa
Sent from my iPad using BV Forum
Da er vi ganske like vi daHehe Emira bruker også 116 nå
Ikke rart om folk behandler W som om han er eldre..hehe.. Stor 2,5 åringhan blir nok kansje sånn ca som faren sin da
og Mina som deg..hehe..
Jeg ligger på rundt 170..sambo 178-180.. men i min mor sin slekt så er det flere lange..hehe.. noen av mennene er 185-190 og er også noen av jentene som er rundt 180.. men min søster har jo alltid vært lang som liten, og hs trodde hun kom til å bli minst 180! Men hun er like høy som meg og vokser ikke mer nåså kan stoppe opp ved "normalen" forde..
Er som deg mht sko. Men Tenker at om de "brukte" skoene ikke er skitne engang, så er de nok ikke gått ned noe særlig hellerJa, vi arvet det også![]()
Jeg liker ikke arvede sko, men man ser ikke at de er brukt, finnes ikke nedgått. Om de sitter godt på foten hans blir vi å bruke de. Skinnsandaler med hel helkappe![]()
Åhhh,så deilig da... Helsige dere er.Hehe, vi er vant til det, er ikke vår før i mai her. Og da ennå med fare for snøfall og minusgrader![]()
Vi skal være 2 uker på Kreta, og 10 dager hos søsteren min i Tønsberg, så juli bli en herlig måned![]()
Emmeth bruker str 18-19 og 80- 86 i klær. Hva bruker deres små nå?
Det blir Kreta, eneste direkterute fra TromsøÅhhh,så deilig da... Helsige dere er.
Tønsberg er jo helt fantastisk på sommeren da... Elsker den byen.
Hvor i Hellas skal dere?
Har kun vært på en liten øy ved navn, skopelos jeg
Sent from my iPad using BV Forum
Nei. Og om de ikke har endret sin opprinnelige form i "tråkket" er det visst okEr som deg mht sko. Men Tenker at om de "brukte" skoene ikke er skitne engang, så er de nok ikke gått ned noe særlig heller![]()
Kreta er herligDet blir Kreta, eneste direkterute fra TromsøTil en liten by som heter Rethymnon
Har aldri vært i Hellas før, så det blir spennende. Har hørt det er god mat der, så da er min ferie berga!
Natta her og nå.God natt jenter!
Nå skal jeg legge meg og krysser fingrene for at mini sover noen timer nå, og ikke behøver påfyll av paracet i natt!
Det hadde vært gøy, og fremdeles prater om våre håpefulle
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Ja, vi arvet det også![]()
Jeg liker ikke arvede sko, men man ser ikke at de er brukt, finnes ikke nedgått. Om de sitter godt på foten hans blir vi å bruke de. Skinnsandaler med hel helkappe![]()