Tirsdag 22.04.

Virkelig vanskelig å bli kjent med nordmenn. Vi er ofte kalde og lite åpne.. Mitt inntrykk :-(

Føler meg litt mer vel med de utenlandske jeg. Hehe... de er så varme,gjestfrie og koselige :)

Signerer dette!! Sikkert derfor jeg har lite norske venner:p hehe
 
Signerer dette!! Sikkert derfor jeg har lite norske venner:p hehe
Mina er : ca 85-86 cm lang,bruker 86-92,men kjøper oftest 92-98 fremover. Det andre begynner å minske..hmm..
Tipper hun er 10,5-11 kg.. En stund siden vi sjekket :) 22 i sko.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dårlig på nytt igjen inkl.feber eller?
Var oppe nå nettopp. Ikke varm, men klam samt svett i nakken/på ryggen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, hun fikk feber på nytt.

Men om Jenny tydelig ikke er i form, tross "manglende" feber så ville jeg tatt kontakt med lege. De små kan ha ørebetennelse e.l. uten nødvendigvis å ha feber ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Anita : js,Wael er stor.. syntes det er rart han bruker 110-116 også så store ben.. lurer på hvor lang han blir når han blir stor :) hehe...
I følge en kalkulator skal han bli ca 1.87 og Mina 1.69.. hehe..

Er selv 1.71 og gubben mellom 1.80-85 en plass :) hvor høye er dere? :)

Hehe Emira bruker også 116 nå :)

Ikke rart om folk behandler W som om han er eldre..hehe.. Stor 2,5 åring:D han blir nok kansje sånn ca som faren sin da:) og Mina som deg..hehe..

Jeg ligger på rundt 170..sambo 178-180.. men i min mor sin slekt så er det flere lange..hehe.. noen av mennene er 185-190 og er også noen av jentene som er rundt 180.. men min søster har jo alltid vært lang som liten, og hs trodde hun kom til å bli minst 180! Men hun er like høy som meg og vokser ikke mer nå;) så kan stoppe opp ved "normalen" forde..
 
Huffda, stakkars :eek: Da er nok det bedre med noe luftigere ja ;)

Vi skal jo til Hellas først i juli, og så til Tønsberg etter det, så må nok ha noe sandaler vi også. Men kjøper ikke det før i juni, så hun ikke vokser de av seg før de skal brukes :p Nå har vi funnet fram vinterdressen igjen :p

Vis vedlegget 58365


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Nå fikk jeg vondt inni meg....
Håper virkelig dere får solen og varmen oppover fra Østlandet snart......
Det er jo snart mai!!!! Hehe..

Hvor lenge skal dere være i Hellas da? Herlig da :)

Vi satser på en Danmark/Tyskland tur i sommer,pluss liseberg,,,

Deilig med en Nordisk ferie igjen,,, noen år siden sist :) og mannen kan kun holde seg i Europa :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fy fader, det så skikkelig kaldt ut:eek: BRRRRR..
Helvinter hos dere ennå:(

Åååh, deilig med sydentur, heldiggriser:) Misunner dere den for og si det sånn:p
Sandaler er nok lurt da, ja;) hehe.. Ville og vente med og kjøpt til rett før dere drar:)
Jepp, her er det vinter ut april! Mai er første vårmåned, da med plussgrader og snøsmelting...så vi er i rute :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Nå fikk jeg vondt inni meg....
Håper virkelig dere får solen og varmen oppover fra Østlandet snart......
Det er jo snart mai!!!! Hehe..

Hvor lenge skal dere være i Hellas da? Herlig da :)

Vi satser på en Danmark/Tyskland tur i sommer,pluss liseberg,,,

Deilig med en Nordisk ferie igjen,,, noen år siden sist :) og mannen kan kun holde seg i Europa :)


Sent from my iPad using BV Forum
Hehe, vi er vant til det, er ikke vår før i mai her. Og da ennå med fare for snøfall og minusgrader ;) :p

Vi skal være 2 uker på Kreta, og 10 dager hos søsteren min i Tønsberg, så juli bli en herlig måned :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hehe Emira bruker også 116 nå :)

Ikke rart om folk behandler W som om han er eldre..hehe.. Stor 2,5 åring:D han blir nok kansje sånn ca som faren sin da:) og Mina som deg..hehe..

Jeg ligger på rundt 170..sambo 178-180.. men i min mor sin slekt så er det flere lange..hehe.. noen av mennene er 185-190 og er også noen av jentene som er rundt 180.. men min søster har jo alltid vært lang som liten, og hs trodde hun kom til å bli minst 180! Men hun er like høy som meg og vokser ikke mer nå;) så kan stoppe opp ved "normalen" forde..
Da er vi ganske like vi da :)
Jeg var også kjempe lang og slank frem til puberten....
Jeg er i alle fall ikke tynn lenger. Pappa trodde jeg hadde anorexia før... Uff...
Men,spiser fortsatt lite og ofte.. Og det er sjokoladen sin skyld for at jeg har lagt på meg :p

Da er Emira også ganske lang ja :) syntes det er fint jeg :)
Ja,de tror han er eldre.. Så det er ikke så greit alltid hehe.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, vi arvet det også :p
Jeg liker ikke arvede sko, men man ser ikke at de er brukt, finnes ikke nedgått. Om de sitter godt på foten hans blir vi å bruke de. Skinnsandaler med hel helkappe :D
Er som deg mht sko. Men Tenker at om de "brukte" skoene ikke er skitne engang, så er de nok ikke gått ned noe særlig heller ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hehe, vi er vant til det, er ikke vår før i mai her. Og da ennå med fare for snøfall og minusgrader ;) :p

Vi skal være 2 uker på Kreta, og 10 dager hos søsteren min i Tønsberg, så juli bli en herlig måned :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Åhhh,så deilig da... Helsige dere er.
Tønsberg er jo helt fantastisk på sommeren da... Elsker den byen.
Hvor i Hellas skal dere?
Har kun vært på en liten øy ved navn, skopelos jeg :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Åhhh,så deilig da... Helsige dere er.
Tønsberg er jo helt fantastisk på sommeren da... Elsker den byen.
Hvor i Hellas skal dere?
Har kun vært på en liten øy ved navn, skopelos jeg :)


Sent from my iPad using BV Forum
Det blir Kreta, eneste direkterute fra Tromsø :p Til en liten by som heter Rethymnon :) Har aldri vært i Hellas før, så det blir spennende. Har hørt det er god mat der, så da er min ferie berga! :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Er som deg mht sko. Men Tenker at om de "brukte" skoene ikke er skitne engang, så er de nok ikke gått ned noe særlig heller ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Nei. Og om de ikke har endret sin opprinnelige form i "tråkket" er det visst ok :)


******************
Surfer mobilt!
 
God natt jenter!

Nå skal jeg legge meg og krysser fingrene for at mini sover noen timer nå, og ikke behøver påfyll av paracet i natt!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det blir Kreta, eneste direkterute fra Tromsø :p Til en liten by som heter Rethymnon :) Har aldri vært i Hellas før, så det blir spennende. Har hørt det er god mat der, så da er min ferie berga! :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kreta er herlig :)


******************
Surfer mobilt!
 
God natt jenter!

Nå skal jeg legge meg og krysser fingrene for at mini sover noen timer nå, og ikke behøver påfyll av paracet i natt!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Natta her og nå.
Ønsker dere ei god natt ;)


******************
Surfer mobilt!
 
Det hadde vært gøy, og fremdeles prater om våre håpefulle:D:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hahaha ja, sitter der å deler bilder av 50-60 åringer :p:D:D hihi
 
Ja, vi arvet det også :p
Jeg liker ikke arvede sko, men man ser ikke at de er brukt, finnes ikke nedgått. Om de sitter godt på foten hans blir vi å bruke de. Skinnsandaler med hel helkappe :D

Skal vel litt til før sko til de små blor nedgått:) de jeg har etter Emira er jo like fine:D
 
Back
Topp