Tirsdag 22.04.

86 i klær og 22-23 i sko ;)

Hermine er ca 10.5-11kg og 83cm :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så flotte mål hu har, søta<3
Vakker lita tullmor:)
 
SÅ fine! :D
Vi fikk et par veldig pent brukte Ecco-sko av noen venner i størrelse 23. De passer, men ikke lenge, og med helt tynne sokker. Men kjekt å ha noe lett til bytur og slikt :D
Som jeg sa til Mie så investere ikke vi i dyre sandaler, for det er ikke behov for slikt her oppe :p Så da kan hun heller ha to par vanlige sko ;)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
23-25 i sko
86-92 i klær

Han er 86 lang og drøye 12 kilo nå.

Jøye meg for noen føtter minimannen har;)<3
Samma hadda Mathea;)

Fiiine mål Eskil har:)
 
Hehe, jeg tror jammen meg du må ta baggen ut av vogna snart :eek: :p

Søte barn :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hahah tror du?:p enda dette er en ganske stor bag egentlig.. hehe.. jeg skal snart gå over til sportsvogn:) har brukt den litt, men den er så luftig, så vil helst vente til nærmere sommeren :)
 
Som jeg sa til Mie så investere ikke vi i dyre sandaler, for det er ikke behov for slikt her oppe :p Så da kan hun heller ha to par vanlige sko ;)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app

hehe, ser den;)
Jeg må ut og kjøpe sandaler til Emmeth`n i morgen el fredag, er sååå varmt, selv med kun sko på. Han hadde omtrent svømmehud mellom tærne idag:eek:;)
 
Emmeth bruker str 18-19 og 80- 86 i klær. Hva bruker deres små nå?
Jeg målte forresten bare foten hennes i cm, og så målte jeg i forhold til vinterskoen i str 22. Og kom fram til at foten hennes er 12.5 cm og da skulle hun ha 23 i skoen...er spent på om den blir å passe :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Som jeg sa til Mie så investere ikke vi i dyre sandaler, for det er ikke behov for slikt her oppe :p Så da kan hun heller ha to par vanlige sko ;)




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja det var sko jeg snakket om da, ikke sandaler :p
 
Mannen kom såklart hjem fra jobb med feber og verk i kroppen :(

Hermine sov på fanget mitt til kl 17, DET har ikke skjedd på leeeenge!!! Fikk begge to såpass kvikk på paracet at jeg kunne levne dem og ta en tur på butikken. Fikk kjøpt kaffe så nå er uka berga :p

Lillemor ble slapp og varm igjen kl 19, så da ble hun stelt og lagt. Ville ikke ha mme til kvelden engang :( I morgen blir vi vel hjemme hele familien igjen, spent på nårtid jeg får gjort noe skolearbeid neste gang :p Er helt utkjørt etter våkenatt og ha gitt enorme mengder med TLC idag så orker ikke tanken på noe arbeid nå!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så kjedelig ar mannen din også har blitt syk :( god bedring til hele gjengen!
 
hehe, ser den;)
Jeg må ut og kjøpe sandaler til Emmeth`n i morgen el fredag, er sååå varmt, selv med kun sko på. Han hadde omtrent svømmehud mellom tærne idag:eek:;)
Huffda, stakkars :eek: Da er nok det bedre med noe luftigere ja ;)

Vi skal jo til Hellas først i juli, og så til Tønsberg etter det, så må nok ha noe sandaler vi også. Men kjøper ikke det før i juni, så hun ikke vokser de av seg før de skal brukes :p Nå har vi funnet fram vinterdressen igjen :p

ImageUploadedByBV Forum1398196650.746630.jpg


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Aktiv dag ja, og Lillebror sov bare en halvtime og sloknet rimelig kjapt i kveld.
Han var så uheldig i dag da :(
Først veltet han sykkelen før vi skulle sette oss på og sykle. Jeg tok for litt, men han fikk den delvis oppå seg... Og så tråkket han over eller noe, på Barnetreffen og ville ikke engang stå på foten sin (men det gikk seg til!), og så lente han seg litt for mye på stolen og slo kinnet rett i bordkanten :( Ja, også falt han i bhg og skrubbet hånda :eek:
Håper han får en bedre dag i morgen altså!

Var da voldsomt så uheldig da!:confused:
 
Blodprøve da eller? Det er ikke alltid det hjelper. Begge søstrene mine fikk bra blodprøve på Cøliaki, men en av dem fikk fult utslag på endoskopi og hun andre skal også inn på full undersøkelse i sommer. Jeg vurderer det samme da jeg har tatt blodprøven uten hell.

på sånne stikke-tester på armen. Jeg har tatt blodprøve, men den var negativ på meg, men jeg tåler hvetemel dårlig, for magen hovner opp, blir dårlig i magen og får vondt( mye vondt i magen)
 
Ja det var sko jeg snakket om da, ikke sandaler :p
Men dere får sikkert behov for sandaler også? Siden været er jevnt godt mesteparten av sommeren?




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Men dere får sikkert behov for sandaler også? Siden været er jevnt godt mesteparten av sommeren?




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, vi arvet det også :p
Jeg liker ikke arvede sko, men man ser ikke at de er brukt, finnes ikke nedgått. Om de sitter godt på foten hans blir vi å bruke de. Skinnsandaler med hel helkappe :D
 
Da Hermine hadde ørebetennelse fikk hun først feber, ble bedre og så verre igjen ;) Det var da vi oppsøkte lege, fordi hun ble dårligere på nytt!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Dårlig på nytt igjen inkl.feber eller?
Var oppe nå nettopp. Ikke varm, men klam samt svett i nakken/på ryggen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huffda, stakkars :eek: Da er nok det bedre med noe luftigere ja ;)

Vi skal jo til Hellas først i juli, og så til Tønsberg etter det, så må nok ha noe sandaler vi også. Men kjøper ikke det før i juni, så hun ikke vokser de av seg før de skal brukes :p Nå har vi funnet fram vinterdressen igjen :p

Vis vedlegget 58365


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Fy fader, det så skikkelig kaldt ut:eek: BRRRRR..
Helvinter hos dere ennå:(

Åååh, deilig med sydentur, heldiggriser:) Misunner dere den for og si det sånn:p
Sandaler er nok lurt da, ja;) hehe.. Ville og vente med og kjøpt til rett før dere drar:)
 
Her har vi brukt ecco sandaler de siste 2 årene:) Litt dyre, ja, men virkelig verdt det. er såå gode for de og gå med:)
Jeg er ikke fan av arva sko mht forskjellige fotstillinga.
 
Blodprøve da eller? Det er ikke alltid det hjelper. Begge søstrene mine fikk bra blodprøve på Cøliaki, men en av dem fikk fult utslag på endoskopi og hun andre skal også inn på full undersøkelse i sommer. Jeg vurderer det samme da jeg har tatt blodprøven uten hell.

Ja det fikk vi vite ang søsteren min også.. bare at hun slo ut på 3 av 4 forskjellige blodprøver (?), så det var ganske sikkert..men har også den andre sjekken..og da var jo tarmene dårlige.. måtte holde seg unna laktose i 3 mnd, og havre o.l i 6 mnd..
 
Back
Topp