Tirsdag 22.04.

Mina er : ca 85-86 cm lang,bruker 86-92,men kjøper oftest 92-98 fremover. Det andre begynner å minske..hmm..
Tipper hun er 10,5-11 kg.. En stund siden vi sjekket :) 22 i sko.


Sent from my iPad using BV Forum
Bra vi er flere ;) meeeen,dere virker jo koselig alle sammen her på september :)


Sent from my iPad using BV Forum

Liana var vel ca 85 på 18mnd-kontrollen.. så 92 er stort enda..hvertfall bukser..hehe.. like greit å kjøpe 92 og 98 for Mina ja.. 98 på plagg som fint kan brettes i armer og bein:)

Hehehe jaaa dette er en koselig gjeng:D flinke barn vi har som har gjort sånn at vi har blitt kjent :D
 
Bedre å være hun overhysteriske enn hun som venter for lenge :p ;)

Men jeg ville også dratt til lege når han er så medtatt over så mange dager, det er ikke riktig!

Får han kumelk? Det kan i så fall være lurt og droppe det noen dager, og heller gi blåbærsaft eller eplejuice som drikke ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, han har hatt mest lyst på kumelk som drikke, så har gitt ham det. Kan prøve å unngå det noen dager og kjøpe inn blåbærsaft og eplejuice. Han har også drukket bra med vann nå i kveld. Tydelig veldig tørst.

Han har ikke vært seg selv siste dagene. Smiler ikke, prater lite, vil ikke gå selv, sutrer og har tydelig vondt i magen, slapp og vil bare sove... Jeg trodde jo han var på bedringens vei, men i dag synes jeg han har vært verre igjen, og han kan ikke gå så lenge og hangle stakar... :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er vi ganske like vi da :)
Jeg var også kjempe lang og slank frem til puberten....
Jeg er i alle fall ikke tynn lenger. Pappa trodde jeg hadde anorexia før... Uff...
Men,spiser fortsatt lite og ofte.. Og det er sjokoladen sin skyld for at jeg har lagt på meg :p

Da er Emira også ganske lang ja :) syntes det er fint jeg :)
Ja,de tror han er eldre.. Så det er ikke så greit alltid hehe.


Sent from my iPad using BV Forum

Hahaha ja kjenner til sjokolade-problemet:eek:P takket være den så går jeg saaaakte ned i vekt:p for spiser ikke så mye mat heller.. enda jeg er glad i det også:D

Ja hun er lang:) og hun kan nesten oppføre seg som en mye eldre unge:eek:;) spesielt på måten hun prater på..haha
 
Arian passer best inn i 86 i disse dager. Vinterskoene hans er str 22, men han må nok opp en str eller to når vi får somlet oss til å kjøpe sommersko.

Har ikke veid eller målt siden 15-måneders kontroll. Da mener jeg han var rundt 84cm og 10kg. Denne uken har imidlertid tatt på, så nå er det ikke mye ekstra på den lille kroppen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Arian passer best inn i 86 i disse dager. Vinterskoene hans er str 22, men han må nok opp en str eller to når vi får somlet oss til å kjøpe sommersko.

Har ikke veid eller målt siden 15-måneders kontroll. Da mener jeg han var rundt 84cm og 10kg. Denne uken har imidlertid tatt på, så nå er det ikke mye ekstra på den lille kroppen.


Sent from my iPhone using BV Forum

Han kommer til å ta igjen vekten når har er frisk nok;) Emira spiste nesten dobbelt så mye i noen uker etter en sånn runde med omgangssyke:)
 
Skal vel litt til før sko til de små blor nedgått:) de jeg har etter Emira er jo like fine:D
Teodor gikk ut sko veldig fort, så vi har kvittet oss med det meste fra han. Det handler like mye om hvordan de går som hvor mye de er brukt, tenker jeg. Hans blir veldig fort slitt og ble det også tidlig pga at han er veldig aktiv, løper mye, sykler og bremser med skoene osv :p
 
Ja, han har hatt mest lyst på kumelk som drikke, så har gitt ham det. Kan prøve å unngå det noen dager og kjøpe inn blåbærsaft og eplejuice. Han har også drukket bra med vann nå i kveld. Tydelig veldig tørst.

Han har ikke vært seg selv siste dagene. Smiler ikke, prater lite, vil ikke gå selv, sutrer og har tydelig vondt i magen, slapp og vil bare sove... Jeg trodde jo han var på bedringens vei, men i dag synes jeg han har vært verre igjen, og han kan ikke gå så lenge og hangle stakar... :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff, han høres litt dehydrert ut? :(
 
Sukkersnusk; så skjønn 2-måndling ♡ går alt bra med dere? :) sovner hun uten ammeputen nå?
Takk:) Alt går mye bedre, og endelig sover hun uten ammeputa:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Teodor gikk ut sko veldig fort, så vi har kvittet oss med det meste fra han. Det handler like mye om hvordan de går som hvor mye de er brukt, tenker jeg. Hans blir veldig fort slitt og ble det også tidlig pga at han er veldig aktiv, løper mye, sykler og bremser med skoene osv :p

Haha aktiv gutt ja :D jeg kastet sko etter Emira første gang for 2 år siden.. hehe.. men det var egentlig fordi dem hadde blitt slitt ut her og der:p
 
Haha aktiv gutt ja :D jeg kastet sko etter Emira første gang for 2 år siden.. hehe.. men det var egentlig fordi dem hadde blitt slitt ut her og der:p
Vi har enda ikke turt å kjøpe santaler uten dekt tå til T, for han hadde skrapt opp tærne sine :eek:
 
Ja, han har hatt mest lyst på kumelk som drikke, så har gitt ham det. Kan prøve å unngå det noen dager og kjøpe inn blåbærsaft og eplejuice. Han har også drukket bra med vann nå i kveld. Tydelig veldig tørst.

Han har ikke vært seg selv siste dagene. Smiler ikke, prater lite, vil ikke gå selv, sutrer og har tydelig vondt i magen, slapp og vil bare sove... Jeg trodde jo han var på bedringens vei, men i dag synes jeg han har vært verre igjen, og han kan ikke gå så lenge og hangle stakar... :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, ta han til legen!!! Det er skummelt når de blir slik! :(




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vi har enda ikke turt å kjøpe santaler uten dekt tå til T, for han hadde skrapt opp tærne sine :eek:

Oj ja, det har jeg faktisk ikke tenkt noe på.. men kansje jeg skal se etter det til Emira..siden hun er mer aktiv nå :)
 
Back
Topp