Tirsdag 22.04.

Så bra det virker som det er blitt bedre, greit du følger med bare:)
Har hu fortsatt feber?
Ja, det er det han får, så det var jo lurt om jeg bare kan få det på resept fra fastlegen, du kommer med så mange gode råd:)<3
Mhm, veit, ofte slår det ikke ut på prøver når de er så små, før de er blitt 3 år og ofte ikke før etter skolealder, er så glad i dyrene, så er et tungt valg, og mht om det ikke er dyrene som plager han:( Men uansett kommer jo han i første rekke. Syns jeg er så mørkeredd, for har hjulpet mye og få Selma, så er ikke husredd så lenge jeg har hu når mannen jobber kveld!Også er det jo masse selskap i dyr<3 Føles ikke ut som et ordentlig hjem om jeg ikke har dyr..
Hun har hatt høy feber hele dagen, og vil nesten ikke spise noe :( Men ikke klaget over vondt da, bare veldig varm og slapp.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Heiei (som Liana ville sagt) :)

Idag hadde jentene vært ute det meste av dagen i barnehagen:) men når Liana ble tatt inn for å sove, så slo hun seg vrang gitt (sjokk:P ), og skulle IKKE sove!! Så var bare å ta hun ut igjen, og hun ble super happy over det;) hadde klart å tryne litt, så ble litt skrapa på nesa og panna, men hadde ikke gråtet noe spesielt.. men litt skrubbings hører vel til årstiden! Hehe..

Nå er det snart tv på meg! Hotel cæsar, the big bang theory og kongsvik :)

To av ungene på vei hjem fra bhgen:)
Vis vedlegget 58353
Vis vedlegget 58354
Hehe, jeg tror jammen meg du må ta baggen ut av vogna snart :eek: :p

Søte barn :)

Mannen kom såklart hjem fra jobb med feber og verk i kroppen :(

Hermine sov på fanget mitt til kl 17, DET har ikke skjedd på leeeenge!!! Fikk begge to såpass kvikk på paracet at jeg kunne levne dem og ta en tur på butikken. Fikk kjøpt kaffe så nå er uka berga :p

Lillemor ble slapp og varm igjen kl 19, så da ble hun stelt og lagt. Ville ikke ha mme til kvelden engang :( I morgen blir vi vel hjemme hele familien igjen, spent på nårtid jeg får gjort noe skolearbeid neste gang :p Er helt utkjørt etter våkenatt og ha gitt enorme mengder med TLC idag så orker ikke tanken på noe arbeid nå!

Mannen kom såklart hjem fra jobb med feber og verk i kroppen :(

Hermine sov på fanget mitt til kl 17, DET har ikke skjedd på leeeenge!!! Fikk begge to såpass kvikk på paracet at jeg kunne levne dem og ta en tur på butikken. Fikk kjøpt kaffe så nå er uka berga :p

Lillemor ble slapp og varm igjen kl 19, så da ble hun stelt og lagt. Ville ikke ha mme til kvelden engang :( I morgen blir vi vel hjemme hele familien igjen, spent på nårtid jeg får gjort noe skolearbeid neste gang :p Er helt utkjørt etter våkenatt og ha gitt enorme mengder med TLC idag så orker ikke tanken på noe arbeid nå!

Uff, alle sammen skulle virkelig bli syke :(
Så kjedelig!!!

Hallo! :D
Tiden gikk litt fort i dag.
Etter levering av T syklet Lillebror og jeg til søs som passet han mens jeg strakk meg litt på Yoga :D
Så var det bytur (og soving i sykkelsetet :o) før en snartur på Barnetreffen.
Sykkelturen hjem var grei trim med bare oppoverbakker :p
Og så turn med T etter middag :D
Kjenner godt at det ble endel sol på meg i dag, godt vi har rikelig med solkrem :)
Hva gjør dere i kveld?
Himmel du har vært aktiv idag :eek:

Jeg har sittet inne med barnet på fanget og sett på snøværet på utsiden :p

Nå er det litt nøtter og sjokolade, og tv...klarte ikke å motstå fristelsen :p

Uff, alle sammen skulle virkelig bli syke :(
Så kjedelig!!!
Ja, det er helt utrolig. Vi var jo syke alle sammen for en måned siden. Og mannen her er egentlig aldri syk, så denne influensaen er virkelig smittsomt :( heldigvis er jeg frisk, kun forkjøla, så jeg får tatt meg av den minste alene...mannen får klare seg selv :p

God dag :-)
Vi har vært i Charlottenberg og kjøpt masse kylling,godis osv :-)
De "nye" vennene vår kommer på grilling i morgen,så K har marinert masse kyllinglår og filet og lagt i kjøleskapet.. mm :-)
Kjøpte sandaler til ungene idag. Tiden for det snart. Wael brukte det idag da vi kom hjem. 20 g i skyggen,og finnes ikke surt en gang. Fantastisk :-)

Kjøpte str 22 til M. Litt store,men ikke mye. Til W ble det 29!!! Haha

Wael våknet 6,og Mina 7.30. Hurra ;-) jeg fikk sove til 8.15.

Ikveld skal vi se film på viaplay. Kosekveld ;)

Hva er planene deres? :-)
Kjempestilige sandaler :D

Så koselig at dere har fått nye venner så fort da :)

...vi har veldig få vennepar med barn, og det er et savn i grunnen...men er ikke så lett å bli kjent med nye folk i Norge synes jeg :confused:

Ja, det er helt utrolig. Vi var jo syke alle sammen for en måned siden. Og mannen her er egentlig aldri syk, så denne influensaen er virkelig smittsomt :( heldigvis er jeg frisk, kun forkjøla, så jeg får tatt meg av den minste alene...mannen får klare seg selv :p

HEhe ja det klarer han nok :D Hils god bedring!

Himmel du har vært aktiv idag :eek:

Jeg har sittet inne med barnet på fanget og sett på snøværet på utsiden :p

Nå er det litt nøtter og sjokolade, og tv...klarte ikke å motstå fristelsen :p

Aktiv dag ja, og Lillebror sov bare en halvtime og sloknet rimelig kjapt i kveld.
Han var så uheldig i dag da :(
Først veltet han sykkelen før vi skulle sette oss på og sykle. Jeg tok for litt, men han fikk den delvis oppå seg... Og så tråkket han over eller noe, på Barnetreffen og ville ikke engang stå på foten sin (men det gikk seg til!), og så lente han seg litt for mye på stolen og slo kinnet rett i bordkanten :( Ja, også falt han i bhg og skrubbet hånda :o
Håper han får en bedre dag i morgen altså!

Det er så synd å høre at han er så mye syk og legger veldig dårlig på seg.
Hvordan er kosten hans nå? Et det tegn på at han reagerer på noe nå lenger? Gluten spesielt gir jo dårlig vektøkning om man er allergisk eller intolerant...

Han reagerer på melk og mye hvetemel, så melk får han ikke og lite hvetemel i kosten men han har ennå mye diarè og plages av ett eller annet, men veit ikke hva:(

De kommenterte det og på sykehuset og skrev han var litt liten og puslete!

Heiei (som Liana ville sagt) :)

Idag hadde jentene vært ute det meste av dagen i barnehagen:) men når Liana ble tatt inn for å sove, så slo hun seg vrang gitt (sjokk:p ), og skulle IKKE sove!! Så var bare å ta hun ut igjen, og hun ble super happy over det;) hadde klart å tryne litt, så ble litt skrapa på nesa og panna, men hadde ikke gråtet noe spesielt.. men litt skrubbings hører vel til årstiden! Hehe..

Nå er det snart tv på meg! Hotel cæsar, the big bang theory og kongsvik :)

To av ungene på vei hjem fra bhgen:)
Vis vedlegget 58353
Vis vedlegget 58354

Åååååh, sååå søte<3<3<3<3
Her ser vi film og har besøk:D

Han reagerer på melk og mye hvetemel, så melk får han ikke og lite hvetemel i kosten men han har ennå mye diarè og plages av ett eller annet, men veit ikke hva:(

De kommenterte det og på sykehuset og skrev han var litt liten og puslete!

Men om kan har cøliaki f.eks, så skal det bare litt gluten til før man blir veldig dårlig og har konstant betennelse i tarmen, er det gjort noen tester på han rundt dette?

Aktiv dag ja, og Lillebror sov bare en halvtime og sloknet rimelig kjapt i kveld.
Først veltet han sykkelen før vi skulle sette oss på og sykle. Jeg tok for litt, men han fikk den delvis oppå seg... Og så tråkket han over eller noe, på Barnetreffen og ville ikke engang stå på foten sin (men det gikk seg til!), og så lente han seg litt for mye på stolen og slo kinnet rett i bordkanten :( Ja, også falt han i bhg og skrubbet hånda :o
Neimen huffda, så mye uhell på en gang da :( Sånn er det når man er en aktiv krabat ;)

Neimen huffda, så mye uhell på en gang da :( Sånn er det når man er en aktiv krabat ;)

Uff ja, litt for mye på en gang synes jeg :p

Men om kan har cøliaki f.eks, så skal det bare litt gluten til før man blir veldig dårlig og har konstant betennelse i tarmen, er det gjort noen tester på han rundt dette?

på hvete og egg ja, men han slo ikke ut:(
Blir så frustrert over og ikke vite... Skal tilbake til barnelegen i juni!

Først veltet han sykkelen før vi skulle sette oss på og sykle. Jeg tok for litt, men han fikk den delvis oppå seg... Og så tråkket han over eller noe, på Barnetreffen og ville ikke engang stå på foten sin (men det gikk seg til!), og så lente han seg litt for mye på stolen og slo kinnet rett i bordkanten :( Ja, også falt han i bhg og skrubbet hånda :eek:

Stakkars, hatt maks uflaks han da:( Sånne dager er pyton:( Måtte han få en god dag med flaks i morgen;)

på hvete og egg ja, men han slo ikke ut:(
Blir så frustrert over og ikke vite... Skal tilbake til barnelegen i juni!
Blodprøve da eller? Det er ikke alltid det hjelper. Begge søstrene mine fikk bra blodprøve på Cøliaki, men en av dem fikk fult utslag på endoskopi og hun andre skal også inn på full undersøkelse i sommer. Jeg vurderer det samme da jeg har tatt blodprøven uten hell.

Kjempestilige sandaler :D

Så koselig at dere har fått nye venner så fort da :)

...vi har veldig få vennepar med barn, og det er et savn i grunnen...men er ikke så lett å bli kjent med nye folk i Norge synes jeg :confused:

Ja. Superhyggelig å bli kjent med noen med barn :-)
Har ingen i Norge som har barn. Kun 1,men babyen er kun 1 mnd gammel ennå :p

Virkelig vanskelig å bli kjent med nordmenn. Vi er ofte kalde og lite åpne.. Mitt inntrykk :-(

Føler meg litt mer vel med de utenlandske jeg. Hehe... de er så varme,gjestfrie og koselige :-)

God bedring til mannen og Hermine :-)

Back
Topp