Tirsdag 22.04.

Usjameg, tydelig hu er plaget!:(

Skal dere til legen med henne idag?
Jeg hadde nok gjort det altså. Hvis det er UVI, går det fort over i nyrebekkenbetennelse på sånne små!:o
God bedring til tutta<3

Æsj, for et vær dere har hos dere:( Her er det full sol og vindstille:)

Emmeth er veldig tett og forkjølet, litt småfeber som vanlig, men ikke noe ille. Her for 2 kvelder såden var det like før vi måtte på legevakten og få slimløsende igjen. Han fikk ikke puste, MYE slim som ikke ville opp eller ned og astmamedisinen hjalp ikke noe særlig heller, men heldigvis sov han greit etter 23 fram til morran, da var han bedre igjen:)

Tenker en del på om han reagerer på dyrene, så mulig vi må omplassere dem:( :(

Han har ikke slått ut på noen av testene.. Ikke melk heller, selvom han tydelig ikke tåler det!
Slitsomt at han er så mye syk... stakkars liten :(
Bruker dere fortsatt pustemaskinen? (C pap eller bipap?) Uff.. skremmende når er er syke..

Har også hørt at om man får over 42-43 g i feber. Så er det nesten døden :(
Kjipt hvis det er dyrene. Håper ikke det da :-)

God dag :-)
Vi har vært i Charlottenberg og kjøpt masse kylling,godis osv :-)
De "nye" vennene vår kommer på grilling i morgen,så K har marinert masse kyllinglår og filet og lagt i kjøleskapet.. mm :-)
Kjøpte sandaler til ungene idag. Tiden for det snart. Wael brukte det idag da vi kom hjem. 20 g i skyggen,og finnes ikke surt en gang. Fantastisk :-)

Kjøpte str 22 til M. Litt store,men ikke mye. Til W ble det 29!!! Haha

Wael våknet 6,og Mina 7.30. Hurra ;-) jeg fikk sove til 8.15.

Ikveld skal vi se film på viaplay. Kosekveld ;)

Hva er planene deres? :-)

Vedlegg

• 1398180229758.jpg
    1398180229758.jpg
    35,9 KB · Visninger: 13
Jeg trodde Arian var bedre, så vi ble med til Ski når min kjære skulle inn til undersøkelse på sykehuset. Vi kom imidlertid ikke langt før han kastet opp i baksetet stakar...

Bare en bleie med løs avføring og en runde oppkast i dag, men veldig slapp og ikke seg selv nå etter vi kom hjem...ImageUploadedByBV Forum1398181208.807901.jpg Så vi slapper av på sofaen!

Formen min er grei, ingen oppkast, men uggen i magen og litt høyere temperatur enn vanlig. Storebror er heldigvis i fin form, og er på fotballtrening for øyeblikket.

Utrolig hvilken forandring som har skjedd ute mens vi har vært syke inne forøvrig! Plutselig grønne trær og blomster overalt - deilig! ImageUploadedByBV Forum1398181353.857936.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg trodde Arian var bedre, så vi ble med til Ski når min kjære skulle inn til undersøkelse på sykehuset. Vi kom imidlertid ikke langt før han kastet opp i baksetet stakar...

Bare en bleie med løs avføring og en runde oppkast i dag, men veldig slapp og ikke seg selv nå etter vi kom hjem...Vis vedlegget 58308 Så vi slapper av på sofaen!

Formen min er grei, ingen oppkast, men uggen i magen og litt høyere temperatur enn vanlig. Storebror er heldigvis i fin form, og er på fotballtrening for øyeblikket.

Utrolig hvilken forandring som har skjedd ute mens vi har vært syke inne forøvrig! Plutselig grønne trær og blomster overalt - deilig! Vis vedlegget 58310

Æsj da... :(
Får han i seg noe væske?

Dere ligner mye :-)
God bedring :-)

Æsj da... :(
Får han i seg noe væske?

Dere ligner mye :-)
God bedring :-)
Ja, han drikker en god del, særlig morsmelk og melk, men også litt vann og smoothie.

Lurer på om vi bør ta en tur til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Nå har det vart i 6 dager og han er ikke seg selv, bare slapp... I følge denne linken kvalifiserer det til legebesøk:
http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/omgangssyke-virus-2259.html?page=4
Hva kan legen gjøre?

Ille å gå tom for stikkpillere når ungen har 39.5 i feber og er veldig slapp :( Hadde heldigvis noen 60mg liggende, så ga henne to av de!
Ikke vil hun spise, men har fått i henne to små flasker med eplejuice/vann!

Hvordan er formen til Hermine i kveld? 39,5 er jo høy temperatur. Godt hun drikker litt da! :)

Ja, han drikker en god del, særlig morsmelk og melk, men også litt vann og smoothie.

Lurer på om vi bør ta en tur til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Nå har det vart i 6 dager og han er ikke seg selv, bare slapp... I følge denne linken kvalifiserer det til legebesøk:
http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/omgangssyke-virus-2259.html?page=4
Hva kan legen gjøre?

Det er mange dager for en liten kropp.
Selvom han får i seg litt drikke,så er jo allmenntilstanden hans dårlig :(

Hadde ringt i morgen. Da er det jo 1 uke!

God kveld.
Mye sykdom hos oss for tiden.. God bedring til både liten og stor!
Jen er ikke i slaget enda heller..Matte øyne, dårlig matlyst, og i dag sov hun 5.5time hos dagmamma!! Først 3timer, så var hun oppe i 1time før hun sovna igjen. :( Ikke noe problem å legge henne før kl.19 heller.. Måtte det bli sol, sommer og varme FORT!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her er gopia 2 måneder gammel:-)

2 mnd 1.jpg 2 mnd 2.jpg

God kveld.
Mye sykdom hos oss for tiden.. God bedring til både liten og stor!
Jen er ikke i slaget enda heller..Matte øyne, dårlig matlyst, og i dag sov hun 5.5time hos dagmamma!! Først 3timer, så var hun oppe i 1time før hun sovna igjen. :( Ikke noe problem å legge henne før kl.19 heller.. Måtte det bli sol, sommer og varme FORT!

Oi, det var lenge, håper hun blir bedre til i morgen.

De "nye" vennene vår kommer på grilling i morgen,så K har marinert masse kyllinglår og filet og lagt i kjøleskapet.. mm :-)
Kjøpte sandaler til ungene idag. Tiden for det snart. Wael brukte det idag da vi kom hjem. 20 g i skyggen,og finnes ikke surt en gang. Fantastisk :-)

Fine sko!!! De der likte jeg.. Sprek fargevariasjon. Finner bare hvit/lyse rosa eller blå her i området.

Hehe. Så flink gutt! :D:D

Snart er d han som krabber og løper rundt hehe..
Har dere fint vær idag? :-)

Hehe ja tenk det! Da får vi virkelig kjenne på det å ha 3 småbarn.. hehe..

Været har vært kjempe fint idag å:) Jentene har vært ute nesten hele dagen i barnehagen:)

Hmm ja, noe er han reagerer på.. eller kansje det bare er pga at han hr gått så lenge uten medisiner? Må være veeeeldig frustrerende å ikke vite! Håper dere finner ut av det <3

Trenger ikke og være noe han reagerer på, men ekkelt han ofte blir helt blå uten vi vet grunnen til det også det at han er så mye tett og har høy kroppstemp. Vi skal til barnelegen igjen i førsten av juni, så spent på hva som skjer videre. Han har også liten matlyst, spiser jo litt, men er ikke mye. Legger på seg svært lite. Han veier nå 9.5 kg og er 80.5 cm lang.Og merker jo på han at han ikke alltid har det like godt og det er vondt for mammahjertet og ikke kunne hjelpe han når jeg ikke vet hva som er galt, annet enn at det kan være astmaen som er problemet.

Hehe ja 5 er jo også en tid å stå opp på:eek::p du får ta igjen når dem er tenåringer:cool:;):p haha

Hun syns insekter er veeeeldig skumle:oops::p (akkurat som sin mor) :p og hun går å tenker på mye de, for hun vet de kommer fram nå.. og hun fikk skikkelig skrekken i fjord vår, da en DIGER humle krabba oppover beinet hennes:oops::( så er godt mulig hun har drømt om noe sånt.. jeg skal spørre hun etterpå, så kansje hun kan fortelle det bedre;)

Hahah, gjett om jeg skal ta igjen da a;) Inn og vekke de 8 på morran bare for moro skyld;):D neida, nyter nok helt sikkert da og sove bittelitt lenge selv og;)

Stakkar, ikke rart hu synes de er ekle, veit jo lissom ikke hvor du har en bug henn:o Den gjør som den vil! Jeg er livredd maur, det er kjempeherlig og bo rett opptil skogen med mange skogsmaur:-/ NOT! Så de blir gassa ihjæææl:p Eller sånn skum som man sprayer i maurtua;)

Huff, stakkars lille gutten deres:( Har du sjekket om det kan være fiskene? Synes å huske dere hadde ganske mange aquarium, det gjør at det blir fuktig innendørs, noe som kan forverre pusten eller forårsake det.

Vi har møbelakvarier, så lokk på alle sammen, så er ikke mye fukt det kommer fra de heller, så er ikke det heller, men kunne jo godt vært det:) Så takk for tipset:)

Vondt og ikke vite om det er noe annet enn astmaen som plager han!:(

Deilig å slumre sånn, det har jeg også gjort i dag:) Kos dere masse i sola:)

Haha, jeg sovna på sofaen jeg gitt;) Nattinatt;) Mannen hadde henta Emmeth etter luren sin og da fikk jeg en stor kos av Emmeth også la han seg ved siden av meg i sofaen, lå der kun i 30 sekunder og kosa, men uansett veldig koselig<3;):p

Så fine sandaler:D kjempe søte farger:) haha men må si Wael er en stor gutt:D hehe for Emira er laaang, og hun bruker nå 28 i sko:eek: kanske 29 om skoene er små i str.. hehe..

Det virker ikke som om hun har vondt nå, og tisser fint på potta. Litt lite bare, siden hun ikke vil drikke noe særlig. Men følger med etter ubehag ;)

Kanskje dere skulle prøvd Efedring til Emmeth? Det er slimløsende på resept, Hermine får det når hun er forkjøla for ellers får hun så mye slim at hun hoster til hun spyr. Det har vi flere uttak på resepten på, og avtalte med lege om å bruke det på natta når hun er forkjøla og veldig tett, i tillegg til ventoline.

Er jo helt vanlig at de små ikke slår ut på allergiprøver, og han kan jo bli tett av støvet fra dyrepelsen selv om han ikke er direkte allergisk mot dem. Trist om det skulle bli slik da :( Men helsa til barnet kommer jo først såklart.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så bra det virker som det er blitt bedre, greit du følger med bare:)
Har hu fortsatt feber?
Ja, det er det han får, så det var jo lurt om jeg bare kan få det på resept fra fastlegen, du kommer med så mange gode råd:)<3
Mhm, veit, ofte slår det ikke ut på prøver når de er så små, før de er blitt 3 år og ofte ikke før etter skolealder, er så glad i dyrene, så er et tungt valg, og mht om det ikke er dyrene som plager han:( Men uansett kommer jo han i første rekke. Syns jeg er så mørkeredd, for har hjulpet mye og få Selma, så er ikke husredd så lenge jeg har hu når mannen jobber kveld!Også er det jo masse selskap i dyr<3 Føles ikke ut som et ordentlig hjem om jeg ikke har dyr..

Back
Topp