Tilbudstråden for oss prøvere

Fertil.no har b-varer til veldig lave priser nå! Blant annet Concieve plus, pre-fert, make sure EL og graviditetstester, pga kort holdbarhet. Løp og kjøp!
 
Har dere prøvd fertil.no? Bestilte sånn vaginalgel der som optimaliserer pH verdien i underlivet v/eggeløsning da pH verdien kan endre seg litt i dagene rundt el. Gel skal optimalisere pH verdi slik at spermen får lettere tilgang:) ei veninne bestilte å ble gravid på 3 pp. Vet ikke om det var derfor! Jeg bestilte en pakke med sånn, el test og sædkvalitetssjekk:) komplett pakke. Selvom jeg har blitt gravid med mann min før ville vi sjekke da jeg nå har gått 11 mnd u/prevensjon. Dette er min første pp med den gel greia. Hatt samleie 9 dager i strekk å brukt gel 5 av dagene. Så nå får vi sedet er dyrt med tester særlig om du bruker 10-20 i mnd♥️
 
Fertil.no har b-varer til veldig lave priser nå! Blant annet Concieve plus, pre-fert, make sure EL og graviditetstester, pga kort holdbarhet. Løp og kjøp!
TAKK! Nå fikk jeg bestilt tre ting jeg har kikka på og har synes har vært for dyrt :D
 
Fertil.no har b-varer til veldig lave priser nå! Blant annet Concieve plus, pre-fert, make sure EL og graviditetstester, pga kort holdbarhet. Løp og kjøp!

Supert :D da fikk jeg fylt opp lageret mitt!
 
www.fertil.no

120063229_3358489907562428_9166149472145068472_o.jpg
 
Apotera.no har 30% på alt, inkludert fertilitetsmonitor og gravidtester osv.. kan være verdt å ta en kikk :)
 
20-70% rabatt på alt hos fertil.no denne helga.
 
Mye black friday greier; anbefaler å søke opp clearblue på Prisjakt om man skal ha noe sånt. Mye som er billig!
 
Last edited:
Farmasiet har 25% rabatt på Clearblue tester. G-tester, fertilitetsmonitor og tester til monitor.
 
Back
Topp