Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som skal bestille fra komplettapotek? Har 3 eller 4 rabattkoder på 25%.
Ja, jeg har en egen kode, så har jeg 3 eller 4 ekstra å gi bort [emoji4] mye å spare når det er tilbud [emoji4]Greit å bruke disse nå når det er 50 % på clearblue også, da blir testene ennå billigere jeg fikk 25 % i tillegg til de 50
Sender deg en pm.Noen som har rabattkoder på komplett og gi bort? 40% nå Så tenkte bestille
30% på alt hos komplettapotek.no alt man trenger til prøvinga
EL tester og gtester [emoji4]Hva er det dere kjøper? [emoji4]
EL tester og gtester [emoji4]
Make sure sine tester har jeg enda ikke fått noe falsk positiv, så den stoler jeg på [emoji4] Viss du skal bestille så tror jeg at jeg har en rabattkode viss du vil ha [emoji4]
G-tester, men også folsyre, omega 3 kapsler etc.Hva er det dere kjøper? [emoji4]
Takk der kom jeg på at jeg måtte kjøpe folsyre[emoji106] man vet jo aldri[emoji28]G-tester, men også folsyre, omega 3 kapsler etc.
Takk der kom jeg på at jeg måtte kjøpe folsyre[emoji106] man vet jo aldri[emoji28]
Jeg tok folsyre hver dag i 1 1/2år, nå tar jeg det kun fra dpo5 til tr kommer. Tar vitaminer med litt folsyre hver dag ellers.Er greit å ha det just in case! Jeg er begynt å ta folsyre allerede jeg [emoji85]
Jeg tok folsyre hver dag i 1 1/2år, nå tar jeg det kun fra dpo5 til tr kommer. Tar vitaminer med litt folsyre hver dag ellers.
Greit å ha et lager Kjøpte flere når de var på tilbud på apotek1 for noen uker siden, så har et lager hjemme.Takk der kom jeg på at jeg måtte kjøpe folsyre[emoji106] man vet jo aldri[emoji28]
Jeg har nå tatt folsyre i over tre år (mer enn normal dose pga andre medisiner jeg tar), men vurderer å ta noen dager fri hvis det ikke går veien denne pp, så kroppen får en liten pause.Jeg tok folsyre hver dag i 1 1/2år, nå tar jeg det kun fra dpo5 til tr kommer. Tar vitaminer med litt folsyre hver dag ellers.
Ville bare informere om billige tester på luxplus.no
Bestillte sikkert 20 tester for 115 kr, både staver og strimler...tips hvis noen vil prøve