Tilbudstråden for oss prøvere

Noen som skal bestille fra komplettapotek? Har 3 eller 4 rabattkoder på 25%.
 
Greit å bruke disse nå når det er 50 % på clearblue også, da blir testene ennå billigere :D jeg fikk 25 % i tillegg til de 50 :)
Ja, jeg har en egen kode, så har jeg 3 eller 4 ekstra å gi bort [emoji4] mye å spare når det er tilbud [emoji4]
 
Noen som har rabattkoder på komplett og gi bort? 40% nå Så tenkte bestille :)
 
30% på alt hos komplettapotek.no alt man trenger til prøvinga :)
 
Hva er det dere kjøper? [emoji4]
EL tester og gtester [emoji4]
Make sure sine tester har jeg enda ikke fått noe falsk positiv, så den stoler jeg på [emoji4] Viss du skal bestille så tror jeg at jeg har en rabattkode viss du vil ha [emoji4]
 
EL tester og gtester [emoji4]
Make sure sine tester har jeg enda ikke fått noe falsk positiv, så den stoler jeg på [emoji4] Viss du skal bestille så tror jeg at jeg har en rabattkode viss du vil ha [emoji4]

Tusen takk for tilbudet, men jeg har en del tester liggende og jeg er foreløpig såpass optimist at jeg ikke vil kjøpe flere [emoji28]
 
Er greit å ha det just in case! Jeg er begynt å ta folsyre allerede jeg [emoji85]
Jeg tok folsyre hver dag i 1 1/2år, nå tar jeg det kun fra dpo5 til tr kommer. Tar vitaminer med litt folsyre hver dag ellers.
 
Takk der kom jeg på at jeg måtte kjøpe folsyre[emoji106] man vet jo aldri[emoji28]
Greit å ha et lager :) Kjøpte flere når de var på tilbud på apotek1 for noen uker siden, så har et lager hjemme.
Jeg tok folsyre hver dag i 1 1/2år, nå tar jeg det kun fra dpo5 til tr kommer. Tar vitaminer med litt folsyre hver dag ellers.
Jeg har nå tatt folsyre i over tre år (mer enn normal dose pga andre medisiner jeg tar), men vurderer å ta noen dager fri hvis det ikke går veien denne pp, så kroppen får en liten pause.
 
Back
Topp