Tilbud på komplett apotek nå.
Jeg kjøpte denne på tilbud:
Har tenkt en stund å kjøpe den, men er usikker Ser inne her at det er en del som bruker den så burde være bra ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilbud på komplett apotek nå.
Jeg kjøpte denne på tilbud:
Wæh!! Det er fantastisk daBabyplan.no har 50% på babyplan og 20% på clearblue denne uken
Hjertelig takk for tipset!Babyplan.no har 50% på babyplan og 20% på clearblue denne uken
Wæh!! Det er fantastisk da
Jeg bestilte 20(!!) ulike babyplantester til 200kr jeg nå. Hurra for det
Synd jeg akkurat bestilte 30 EL-tester forrige uke
Usikker på om jeg skal være optimist og droppe innkjøp nå, eller om jeg skal være økonomisk realist og kjøre på
Hehe, ble en liten bestilling med litt av begge delerJeg gidder aldri bestille EL-tester før mensen kommer. Gtaviditetstester kan man bruke for å sjekke stigning også. Fnis...
Takk for tips. Passer bra for jeg skal bestille noen testerBabyplan.no har 20% rabatt på alle produkter ut januar. Og gratis frakt.
Bestilte meg tester og termometer selv. Skjønner at jeg ikke har så mye tro på denne pp da jeg er på cd 5 og allerede igang med å bestille meg ny forsyningTakk for tips. Passer bra for jeg skal bestille noen tester
Jeg er ikke ferdig med denne pp enda (er på cd25 og ikm om noen dager) og skal bestille til neste pp for tror ikke det gikk denne gangen hellerBestilte meg tester og termometer selv. Skjønner at jeg ikke har så mye tro på denne pp da jeg er på cd 5 og allerede igang med å bestille meg ny forsyning
Så bra Vurderer å kjøpe derfra også30% på komplett apotek nå
Takk! Nå får jeg endelig fylt på20% på tester og div vitaminer, bl.a. folsyre på www.komplettapotek.no