Tilbudstråd

Var dessverre ikke like bra tilbud denne runden som i januar da jeg tror det var -20% på alt. Vi skal ha inn et helt garderobeskap til barnerommet og med -20 hadde vi fort spart 3-4k kr. Nå ble det bare en besparelse på 600kr :shifty:
Ugh, så kjedelig! Vi skal ha på plass et nytt lite rom til han som fyller syv til høsten, da havner snart femåringen alene på det største rommet - men der vil det være klær til både han og babyen. Babyen bor jo på vårt soverom i starten, enn så lenge ligger alle babyklær i boden. Mye å fikse før ferie :smiley-ashamed004 Og altfor lite energi til å gå i gang.

Masse tilbud her da de skal legge ned, kun et par dager igjen. Vet ikke hvordan det blir med evt. reklamasjon da, så kanskje ikke her man kjøper det dyreste som skal holde lenge, men mange bra tilbud. Det jeg har bestilt derfra tidligere virker å være av bra kvalitet, og ikke noe å utsette på levering etc

Oppdaget nå at hvis man handler via Trumf netthandel så sparer man Trumf-bonus.
F.eks. H&M 2,3%, Lindex 7,8%, Babyshop 4,6%, Polarn O.P 6,2% +++
Det kommer SÅ godt med! Mine barn har ca bare utetøy fra pop, og det er mye å spare med trumf

Noen som har kjøpt noe på babybanden.no?
Er det en okay side? Er endel tilbud der nå.

Noen som har kjøpt noe på babybanden.no?
Er det en okay side? Er endel tilbud der nå.
Ja men har ikke vært særlig fornøyd med produktene derfra. De er alltid heftig rabattert. Kundeservice er greie å ha med å gjøre, men ellers ikke en side jeg generelt anbefaler videre :meh:

Ja men har ikke vært særlig fornøyd med produktene derfra. De er alltid heftig rabattert. Kundeservice er greie å ha med å gjøre, men ellers ikke en side jeg generelt anbefaler videre :meh:
Holder meg borte. Så de hadde mye negative anmeldelser.

Nå er det mange tilbud på reisetriller! Ser at babycare har 15% på mange eller alle modeller av reisetriller, og Bugaboo Butterfly er på 20% på flere nettsider. Tror det er fordi den nye Bugaboo Butterfly 2 modellen har kommet på markedet.

For meg var det helt perfekt - så har bestilt meg en Bugaboo Butterfly i desert taupe:joyful: jeg kjøpte den fra Babyshop, men ser at kjopbarnevogn.no og Barnas hus har den samme prisen☺️

Nå er det mange tilbud på reisetriller! Ser at babycare har 15% på mange eller alle modeller av reisetriller, og Bugaboo Butterfly er på 20% på flere nettsider. Tror det er fordi den nye Bugaboo Butterfly 2 modellen har kommet på markedet.

For meg var det helt perfekt - så har bestilt meg en Bugaboo Butterfly i desert taupe:joyful: jeg kjøpte den fra Babyshop, men ser at kjopbarnevogn.no og Barnas hus har den samme prisen☺️
Oi ser at Bugaboo Butterfly 2 koster 5900 kr, eller 6900 kr med bøyle og regntrekk :happy090 Det er mye penger.

Vet du hva som er forskjellen på den nye og den gamle modellen? Vi skal ikke kjøpe reisetrille nå, er bare nysgjerrig.

Oi ser at Bugaboo Butterfly 2 koster 5900 kr, eller 6900 kr med bøyle og regntrekk :happy090 Det er mye penger.

Vet du hva som er forskjellen på den nye og den gamle modellen? Vi skal ikke kjøpe reisetrille nå, er bare nysgjerrig.
Ja, den ble veldig dyr syns jeg!

Nei, har ikke lest noe som helst om den nye. Men kan ikke se for meg at det er noen revolusjonerende forskjeller. Jeg kjøpte uten regntrekk og bøyle nå fordi de ikke var på tilbud. Så tenker å se an behovet etter at vi har begynt å bruke den☺️

Ja, den ble veldig dyr syns jeg!

Nei, har ikke lest noe som helst om den nye. Men kan ikke se for meg at det er noen revolusjonerende forskjeller. Jeg kjøpte uten regntrekk og bøyle nå fordi de ikke var på tilbud. Så tenker å se an behovet etter at vi har begynt å bruke den☺️
Vi har den første modellen, kjøpte den akkurat da den kom ut! Tror den største forskjellen er kalesjen. På den første er det sånn netting når man drar ut kalesjen, men det er det ikke på den nye. Det har ikke vært noe problem for oss, men har eventuelt lagt et teppe over kun kalesjen om dere skjønner (ikke åpningen liksom, men der nettingen er hvis vi ikke har trengt luftingen). Ellers tror jeg det er bittelitt endringer i sitte/liggestilling og fotbrett. Men igjen, tror ikke det er revolusjonerende hvis prisen er mye lavere for den første!!

Kan legge til at jeg bestilte med både regntrekk og bøyle. Til min overraskelse ble vogna levert med regntrekk, så endte opp med å selge det ene! Bøyla derimot er jeg veldig glad for å ha kjøpt. Og for ordens skyld, vogna er helt super. Alle jeg har anbefalt den til som også har testet og kjøpt har vært solgt!

Vi har den første modellen, kjøpte den akkurat da den kom ut! Tror den største forskjellen er kalesjen. På den første er det sånn netting når man drar ut kalesjen, men det er det ikke på den nye. Det har ikke vært noe problem for oss, men har eventuelt lagt et teppe over kun kalesjen om dere skjønner (ikke åpningen liksom, men der nettingen er hvis vi ikke har trengt luftingen). Ellers tror jeg det er bittelitt endringer i sitte/liggestilling og fotbrett. Men igjen, tror ikke det er revolusjonerende hvis prisen er mye lavere for den første!!

Kan legge til at jeg bestilte med både regntrekk og bøyle. Til min overraskelse ble vogna levert med regntrekk, så endte opp med å selge det ene! Bøyla derimot er jeg veldig glad for å ha kjøpt. Og for ordens skyld, vogna er helt super. Alle jeg har anbefalt den til som også har testet og kjøpt har vært solgt!
Stemmer det at det følger med regntrekk! Jeg hadde også planer om å kjøpe med bøyle hele veien, for skjønner veldig godt at det er praktisk. Men i går var jeg sånn, nå betaler jeg bare for selve vogna (4000kr), og så tar vi tilbehør etter hvert :hilarious: Har utsatt dette kjøpet i altfor lang tid!

Blir veldig deilig å ha den resten av sommeren, og på kortere/lengre turer med bil rundt omkring☺️

Stemmer det at det følger med regntrekk! Jeg hadde også planer om å kjøpe med bøyle hele veien, for skjønner veldig godt at det er praktisk. Men i går var jeg sånn, nå betaler jeg bare for selve vogna (4000kr), og så tar vi tilbehør etter hvert :hilarious: Har utsatt dette kjøpet i altfor lang tid!

Blir veldig deilig å ha den resten av sommeren, og på kortere/lengre turer med bil rundt omkring☺️
Haha ja, greit å ta litt og litt!! Fant denne lenken om forskjellene: https://www.naturalbabyshower.co.uk/blogs/b4baby/bugaboo-butterfly-1-vs-butterfly-2

Du kommer nok ikke til å angre!

Takk for svar! Virker som en veldig god vogn, som vi vil vurdere hvis vi etter hvert ser behovet for lillebror. Nå bruker vi vogn ganske lite, og har kunnet låne vogn til reise så langt. Men kanskje det blir annerledes med nr to.

Sniker, har brukt Butterfly som hverdagsvogn (hente i bhg osv) i godt over 1 år nå, er kjempefornøyd! Veldig lett å ha med å gjøre, god plass i kurven også. Selvfølgelig ikke noen terrengvogn, så funker ikke så bra på grus og mer enn et par cm snø da :p Har forresten ikke kjøpt bøyle, tenkte egentlig jeg ville ha det, men har ikke sett behovet. Er litt fristet til å kjøpe ryggsekken du kan putte den i, siden den ikke er så behagelig å ha over skulderen i mer enn noen få minutter :smiley-ashamed004

Jeg kjøpte til sammenligning Ergobabys nye reisevogn Metro 3 til 3500 kr i midten av mai i tillegg til bøyle og myggnett som ble på rett over 4000 kr totalt. Veldig fornøyd med den så langt. Brukte rabattkode som ga -15% på hele kjøpet.

DNB Supertilbud 10-12.juli
Lillelam 25%, gjelder både i fysisk butikk og på nett. Må betale med DNB kort.

Her jeg bor hadde de mengder med amme-BH og amme-singletter på 50% på KappAhl :dance008

Back
Topp