Tilbudstråd

Her jeg bor hadde de mengder med amme-BH og amme-singletter på 50% på KappAhl :dance008
Jeg shoppa mine første ammebher til 50% på kappahl, men de hadde sånn hank til og feste med og jeg synes det var litt tungvint og treffe, er nok bare en treningssak men har og sett noen (tror hm?) som har sånn mer magnet som klipser seg på selv?

Masse tilbud på newbie også, kjøpte matchende kjoler til meg og baby. Synes kjolen til meg var litt posete, men hva gjør man vell ikke for en match :laughing001

Jeg shoppa mine første ammebher til 50% på kappahl, men de hadde sånn hank til og feste med og jeg synes det var litt tungvint og treffe, er nok bare en treningssak men har og sett noen (tror hm?) som har sånn mer magnet som klipser seg på selv?

Masse tilbud på newbie også, kjøpte matchende kjoler til meg og baby. Synes kjolen til meg var litt posete, men hva gjør man vell ikke for en match :laughing001
Det er definitivt en trekingssak. Jeg har ammet mer eller mindre sammenhengende i litt over 5 år nå, og å treffe med den spenna er virkelig ikke noe problem :playful:

Husker du hvor mye tilbud det var på newbie?

Herlig! Det er absolutt en treningssak. Har bare brukt KappAhl sine amme BHer og er fornøyd med de :D

Ser det allerede er nevnt, men tenker det er verdt å nevne igjen at det er 40% til alt rundt baby på Vitus Apotek.

har hatt utfordringer på natt med at nattbordslampe ga for sterkt lys (er ikke dimbar), og tungvint å lyse med mobil. Ønsket derfor en ammelampe til bruk på natt. Googlet litt, og kom over denne. Synes den fungere kjempefint. Er oppladbar (sier 8 timer med batteritid men det har jeg ikke fått testet ut, både hvitt og farget lys, kan enkelt flyttes rundt i seng etc. Har jo ikke noe å sammenligne med, men kan anbefale denne. Nå på tilbud til 299,- på Lampehuset.

Noen som vet om noen rabattkoder på jollyroom? Skal handle hjem en city elite 2 og hadde vært kjekt med enda litt avslag :laughing002

Noen som vet om noen rabattkoder på jollyroom? Skal handle hjem en city elite 2 og hadde vært kjekt med enda litt avslag :laughing002
Vet bare om den 150kr kortet du får gratis i Babybox fra Apotek1! Det er bare å hente ut den hvis det er under tre måneder til termin☺️

Back
Topp