Tilbudstråd

Det ble cherry red faktisk! Mannens favorittfarge, så hans ønske. Stemmer for å gå for beige om du er gira! Vurderte svart selv da den var eneste nedsatte, men ble nedstemt av mannen :laughing002
Ble sort, mannem mente han ikke kom til og gå med beige det ble for femi for han :laughing001

Babycare Lillehammer - fysisk butikk (opphørssalg tror jeg). Bilde fra instagram story @babycare_lillehammer

IMG_7216.png

Ja, det gjelder både Newbie på Kappahl og i Newbiebutikker. Var innom begge deler i går :)
Perfekt! Tenkte å dra innom en Newbie-butikk. Hun her vokser så fort, så trenger strl. 92 selv om hun «bare» er 1 år og 9 mnd.

Perfekt! Tenkte å dra innom en Newbie-butikk. Hun her vokser så fort, så trenger strl. 92 selv om hun «bare» er 1 år og 9 mnd.
Oi ja da vokser hun fort. Min første på 15 mnd er i andre enden av skalaen og har brukt 74 siden i høst. 80-garderoben jeg beregnet til i vår/sommer blir nok ikke passelig før nå til høsten/vinteren :blackeye:

Sånn i utgangspunktet er jo 92 «riktig» størrelse på den alderen. 86 (12-18mnd) 92 (18mnd-2år) også er 98 (2-3 år). Nå er jo barn veldig ulike da, min jente på 1,5 år bruker nå klærne storesøster bruke 10mnd-1 år for eks! :love7
Edit.: det er praktisk for oss da, fordi nå kan yngste bruke sommergarderoben eldste brukte da hun ble 1!

Sånn i utgangspunktet er jo 92 «riktig» størrelse på den alderen. 86 (12-18mnd) 92 (18mnd-2år) også er 98 (2-3 år). Nå er jo barn veldig ulike da, min jente på 1,5 år bruker nå klærne storesøster bruke 10mnd-1 år for eks! :love7
Edit.: det er praktisk for oss da, fordi nå kan yngste bruke sommergarderoben eldste brukte da hun ble 1!
Jaa, jeg vet. Hun har jo brukt strl. 86 fra hun var 1 år gammel, så alle vinterklærne hennes er i den størrelsen + noe i strl. 92. Det var bare jeg som kjøpte inn noen vårklær i februar i samme størrelse (86), og de får hun snart ikke på seg. Så da må det en helt ny garderobe til i strl. 92.

Heldigvis er det slik at hun ofte har den samme størrelsen i en hel sesong, så vi slipper å bytte hele garderoben midt i☺️

Jaa, jeg vet. Hun har jo brukt strl. 86 fra hun var 1 år gammel, så alle vinterklærne hennes er i den størrelsen + noe i strl. 92. Det var bare jeg som kjøpte inn noen vårklær i februar i samme størrelse (86), og de får hun snart ikke på seg. Så da må det en helt ny garderobe til i strl. 92.

Heldigvis er det slik at hun ofte har den samme størrelsen i en hel sesong, så vi slipper å bytte hele garderoben midt i☺️
Helt perfekt med andre ord!

Med koden «15kristineskreativitet» får dere 15% rabatt på alt på twistshake

Så dette nå, i tilfelle noen bor i Alta eller i nærheten - spørs hvor mange som er igjen, ser det ble lagt ut i går.
IMG_9309.jpeg

Trenger nye skuffer i skapet, men typisk nok ser det ut til at de er på full pris :meh:
Var dessverre ikke like bra tilbud denne runden som i januar da jeg tror det var -20% på alt. Vi skal ha inn et helt garderobeskap til barnerommet og med -20 hadde vi fort spart 3-4k kr. Nå ble det bare en besparelse på 600kr :shifty:

Back
Topp