Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk inn og sjekket nå, og den er utsolgt i alle fargerVeldig god pris på Voksi Me! Jeg hadde kjøpt den selv hvis jeg ikke allerede gjorde det når den kostet 1290,-
Vis vedlegget 459038
Fikk ikke opp noe når jeg trykka på linkenMimmis har stellekampanje, 20-50% rabatt. Mulig det bare er om man har Nørs+, men ser ut til at det gjelder for alle.
Huh! Så rart, funka for både meg og samboeren.Fikk ikke opp noe når jeg trykka på linken
Hvor?Veldig god pris på Voksi Me! Jeg hadde kjøpt den selv hvis jeg ikke allerede gjorde det når den kostet 1290,-
Vis vedlegget 459038
Det var på babymarkt, men noen andre oppdaget at det var helt utsolgt. Så skjønner ikke helt hvorfor de setter ned prisen på et produkt de ikke har på lager en gangHvor?![]()
Jeg venter faktisk til juni og feriepenger likevel. Selv om jeg har satt av 10k fra skatten så er ikke det helt nok til vognen og med alt av tilbehør. Men kanskje ikke dumt å kjøpe noe av tilbehøret nå sånn at det er i boks?Koden VOGN gir opptil 15% på vogner og tilbehør på Barnas hus nå. Vi fikk kjøpt Bugaboo Renew endelig![]()
Ja, det kan være lurt! Vi kjøpte full pakke av tilleggsutstyr nå. Blir jo ikke såå langt unna den 10% rabatten man kan få ellers ved innmelding og sånn, men her omfavner jeg alle rabatterJeg venter faktisk til juni og feriepenger likevel. Selv om jeg har satt av 10k fra skatten så er ikke det helt nok til vognen og med alt av tilbehør. Men kanskje ikke dumt å kjøpe noe av tilbehøret nå sånn at det er i boks?
Tilbudet varer visst til søndag 18. mai og gjelder også i butikk, så man har litt tid på seg!Hvilken farge kjøpte du? Jeg kjøpte sort igår, men ble litt gira på beige nåKoden VOGN gir opptil 15% på vogner og tilbehør på Barnas hus nå. Vi fikk kjøpt Bugaboo Renew endelig![]()

SMS da du meldte deg inn?Meldte meg inn i Barnas Hus kundeklubb i desember og skal liksom få en 10% rabatt på ordinær vare, noe som de reklamerer på både på mail og hjemmeside. Men hvor pokker er den rabattkoden da?? Står ikke i første mailen. Noen som vet? Er innlogga og.
Sa nei til det. Ville ha på e-post, trodde man fremdeles ville få kode da, men huka av nå så leste det sto noe om å sende mail til kundeservice om man ikke hadde fått.SMS da du meldte deg inn?
Man får ikke kode mener jeg, men man bare oppgir muntlig at man er ny kunde og ønsker å bruke velkomstrabatten når man skal betale. Har ikke benyttet det på nett så der vet jeg dog ikke. Handler man på nett så tilkommer frakt så det unngår jeg siden jeg er kjipSa nei til det. Ville ha på e-post, trodde man fremdeles ville få kode da, men huka av nå så leste det sto noe om å sende mail til kundeservice om man ikke hadde fått.

Det ble cherry red faktisk! Mannens favorittfarge, så hans ønske. Stemmer for å gå for beige om du er gira! Vurderte svart selv da den var eneste nedsatte, men ble nedstemt av mannenHvilken farge kjøpte du? Jeg kjøpte sort igår, men ble litt gira på beige nå![]()