Tilbudstråd

Veldig god pris på Voksi Me! Jeg hadde kjøpt den selv hvis jeg ikke allerede gjorde det når den kostet 1290,-

IMG_3899.png

Mimmis har stellekampanje, 20-50% rabatt. Mulig det bare er om man har Nørs+, men ser ut til at det gjelder for alle.

IMG_8371.jpeg
Babycare.no

Koden VOGN gir opptil 15% på vogner og tilbehør på Barnas hus nå. Vi fikk kjøpt Bugaboo Renew endelig :hello2
Jeg venter faktisk til juni og feriepenger likevel. Selv om jeg har satt av 10k fra skatten så er ikke det helt nok til vognen og med alt av tilbehør. Men kanskje ikke dumt å kjøpe noe av tilbehøret nå sånn at det er i boks?

Jeg venter faktisk til juni og feriepenger likevel. Selv om jeg har satt av 10k fra skatten så er ikke det helt nok til vognen og med alt av tilbehør. Men kanskje ikke dumt å kjøpe noe av tilbehøret nå sånn at det er i boks?
Ja, det kan være lurt! Vi kjøpte full pakke av tilleggsutstyr nå. Blir jo ikke såå langt unna den 10% rabatten man kan få ellers ved innmelding og sånn, men her omfavner jeg alle rabatter :happy: Tilbudet varer visst til søndag 18. mai og gjelder også i butikk, så man har litt tid på seg!

Koden VOGN gir opptil 15% på vogner og tilbehør på Barnas hus nå. Vi fikk kjøpt Bugaboo Renew endelig :hello2
Hvilken farge kjøpte du? Jeg kjøpte sort igår, men ble litt gira på beige nå :laughing001

Meldte meg inn i Barnas Hus kundeklubb i desember og skal liksom få en 10% rabatt på ordinær vare, noe som de reklamerer på både på mail og hjemmeside. Men hvor pokker er den rabattkoden da?? Står ikke i første mailen. Noen som vet? Er innlogga og.

Meldte meg inn i Barnas Hus kundeklubb i desember og skal liksom få en 10% rabatt på ordinær vare, noe som de reklamerer på både på mail og hjemmeside. Men hvor pokker er den rabattkoden da?? Står ikke i første mailen. Noen som vet? Er innlogga og.
SMS da du meldte deg inn?

Sa nei til det. Ville ha på e-post, trodde man fremdeles ville få kode da, men huka av nå så leste det sto noe om å sende mail til kundeservice om man ikke hadde fått.
Man får ikke kode mener jeg, men man bare oppgir muntlig at man er ny kunde og ønsker å bruke velkomstrabatten når man skal betale. Har ikke benyttet det på nett så der vet jeg dog ikke. Handler man på nett så tilkommer frakt så det unngår jeg siden jeg er kjip :wtf:

Gratis frakt over 1000kr ^ vet ikke om de har hatt det før

Jeg fant sms! :facepalm::joyful: Litt rart siden jeg søkte på barnas hus i innbox i går men ja den ble sendt samme dag jeg testa positiv på graviditetstest. Så alt i orden! Gravidhode..

Hvilken farge kjøpte du? Jeg kjøpte sort igår, men ble litt gira på beige nå :laughing001
Det ble cherry red faktisk! Mannens favorittfarge, så hans ønske. Stemmer for å gå for beige om du er gira! Vurderte svart selv da den var eneste nedsatte, men ble nedstemt av mannen :laughing002

Back
Topp