TILBUD!

Har hørt at for seter eldre enn 2003 så får du ikke klikka det på plass, men det vil uansett sitte godt fast og være helt ufarlig å bruke. Gjerne si ifra om det stemmer, så vet jeg hvor mye brukt jeg kan kjøpe stolen!
Skal si fra når jeg har fått testet det ut.. ☺ vet ikke helt hvor raskt vi får kjøpt setet og heller ikke besøkt pappa for å teste det ut.. (kona hans er litt syk for tiden og jeg vil ikke utsettes for smitte).. ☺
 
Tusen takk for gode tips! ☺ Tenker iallefall å kjøpe nyfødt setet og muligens en stol.. ☺ Pappa har to gamle stoler som vi er litt usikre på om det vil passe å sette fast nyfødtsetet på... men om jeg kjøper setet først så kan jeg jo teste det ut hos han en dag.. ☺
Høres bra ut :) Jeg har en stol stående (som er eldre enn meg), som jeg tenker vi gir til mamma og pappa.. Men hadde jo vært genialt om setet passer på den også! :) Gi gjerne beskjed når du vet!
Vi ønsker oss uansett ny stol med sete til jul :)
 
Høres bra ut :) Jeg har en stol stående (som er eldre enn meg), som jeg tenker vi gir til mamma og pappa.. Men hadde jo vært genialt om setet passer på den også! :) Gi gjerne beskjed når du vet!
Vi ønsker oss uansett ny stol med sete til jul :)
Skal skrive inn her når jeg får testet det ut.. ☺ Vet ikke helt når det blir enda.. ☺
 
Har hørt at for seter eldre enn 2003 så får du ikke klikka det på plass, men det vil uansett sitte godt fast og være helt ufarlig å bruke. Gjerne si ifra om det stemmer, så vet jeg hvor mye brukt jeg kan kjøpe stolen!
Vi har nå bestilt newborn setet til tripp trapp stolen. I følge han på butikken så passet setet til de stolene som hadde kode C3 eller høyere under beinet på stolen. Sjekket med pappa og han kunne ikke finne noen kode så da passer det nok ikke til de to stolene han har. Vi kommer nok til å bestille en stol også på tilbud... ☺
 
Høres bra ut :) Jeg har en stol stående (som er eldre enn meg), som jeg tenker vi gir til mamma og pappa.. Men hadde jo vært genialt om setet passer på den også! :) Gi gjerne beskjed når du vet!
Vi ønsker oss uansett ny stol med sete til jul :)

Vi har nå bestilt newborn setet til tripp trapp stolen. I følge han på butikken så passet setet til de stolene som hadde kode C3 eller høyere under beinet på stolen. Sjekket med pappa og han kunne ikke finne noen kode så da passer det nok ikke til de to stolene han har. Vi kommer nok til å bestille en stol også på tilbud... ☺
 
Det skal veldig lite til før newborn setet passer på de eldre stolene. Jeg googla det, og er visst bare til å file ned to punkter bak på ryggbøylen. Vi prøver ihvertfall, går det ikke, får vi heller kjøpe ny stol :)
 
Jeg regner med at det ikke er så mye som skal til, og jeg foreslo for pappa at vi evt. kunne pusse ned litt akkurat der hvor de to stengene kommer eller lage til passende hull, men det ønsket han ikke at vi gjorde for da ville stolen bli litt ødelagt... Så derfor får vi heller kjøpe ny stol da og så kan han bruke de gamle når barnet etterhvert kan sitte på de og er på besøk hos han.. ☺
 
Noen som har fått mail om Babyshop sin julekalender? Jeg har ikke fått enda.. Men står noe på nettsidene om at det i dag er 25% på babycall, noen som vet om det gjelder alle modeller? Må man kjøpe på butikk?
 
Noen som har fått mail om Babyshop sin julekalender? Jeg har ikke fått enda.. Men står noe på nettsidene om at det i dag er 25% på babycall, noen som vet om det gjelder alle modeller? Må man kjøpe på butikk?
Det stod offline, så jeg forstod der slik at det gjaldt i butikk
 
25% på Babycall i butikk på babyshop. Har kjøpt babycall idag :)
 
Tilbud på tripp trapp stol og alt tilbehør hos Babyshop, gjelder frem til julaften! ☺
 
Tilbud på Philips Avent baby videomonitor på Barnas Hus! ☺
 
For de som har Get tv så kan man leie en film gratis hver dag t.o.m. 26.desember! ☺
 
Back
Topp