TILBUD!

BabyBjørn vippestol og voksiposene ligger hvertfall alle til fullpris i nettbutikken.
På forsiden av barnashus.no der de reklamerer for tilbudene går det heller ikke an å trykke på selve annonsene så man blir videresendt til en annen pris - så regner derav med at det kun gjelder i fysiske butikker?
Aha, ja, gjør nok det da. Jaja, pyttpytt, da gidder jeg ihvertfall ikke. :p
 
TRIPPTRAPP og alt tilbehør til TRIPPTRAPP er på 25% i nettbutikken på barnashus idag! :)
 
Mimmis.no har tilbud på masse varer nå, alt fra bilstol, vogn, brystpumpe, leker, tåteflasker +++ Noe for alle vil jeg tro.
 
25% på barneklær hos Kappahl - hamstret inn en hel del nattøy, tights og bodies :)
Var i byen i går for en gangs skyld (tre timer å kjøre dit :p ) og trur du f**n ikke at kappahl var stengt pga flytting til andre lokaler? :( Typisk!
 
Var i byen i går for en gangs skyld (tre timer å kjøre dit :p ) og trur du f**n ikke at kappahl var stengt pga flytting til andre lokaler? :( Typisk!
Så utrolig kjipt da. Kanskje du kan bestille på nett, mulig de har samme tilbud der? ☺
 
Var i byen i går for en gangs skyld (tre timer å kjøre dit :p ) og trur du f**n ikke at kappahl var stengt pga flytting til andre lokaler? :( Typisk!
Jeg var innom en Kappahl butikk nå nettopp og de hadde ikke 25 % på barneklær lenger.. Så kanskje gjaldt ikke det igår heller om det er en liten trøst for at butikken var borte? ☺
 
Jeg abonnerer! Har fått 6 mnd gratis nå, skal si det opp etterpå :p har jo aldri tid til å lese :p
Det blir mange blader å lese seg igjennom etterhvert ☺ Selv abonnerer jeg på Kamille, KamillePuls og hadde i tillegg Boligpluss (det har jeg sagt opp nå), men ligger flere blader etter med lesingen nå..hehe..
 
Det er 3 dager med 30% på alt hos Babyshop, men de hadde nylig med 25% avslag og det er jo ikke vogn igjen som jeg er interessert i. Babyshop skulle få varene inn på lageret først syns jeg slik at kundene ikke ser "kan ikke kjøpes" og "utsolgt".
 
Det er 3 dager med 30% på alt hos Babyshop, men de hadde nylig med 25% avslag og det er jo ikke vogn igjen som jeg er interessert i. Babyshop skulle få varene inn på lageret først syns jeg slik at kundene ikke ser "kan ikke kjøpes" og "utsolgt".
Enig, litt håpløst at de er utsolgt for så mye!
 
Back
Topp