TILBUD!

Det er 3 dager med 30% på alt hos Babyshop, men de hadde nylig med 25% avslag og det er jo ikke vogn igjen som jeg er interessert i. Babyshop skulle få varene inn på lageret først syns jeg slik at kundene ikke ser "kan ikke kjøpes" og "utsolgt".
Jeg syntes nesten det virker som de tar vekk masse varer når de har salg, for hvis jeg har lagt noe i ønskelisten dagen før det har vært salg, så har det ikke vært mulig å bestille det, så 2 dager etterpå igjen så har de inne, dette gjelder flere ting, og det har skjedd flere ganger, kan være tilfeldig, men syntes det er veldig dumt, da burde man hvertfall kunne bestille det også blir det sendt når de har på lager
 
Jeg syntes nesten det virker som de tar vekk masse varer når de har salg, for hvis jeg har lagt noe i ønskelisten dagen før det har vært salg, så har det ikke vært mulig å bestille det, så 2 dager etterpå igjen så har de inne, dette gjelder flere ting, og det har skjedd flere ganger, kan være tilfeldig, men syntes det er veldig dumt, da burde man hvertfall kunne bestille det også blir det sendt når de har på lager
Det høres veldig mistenkelig ut ja! :O
 
Jeg var på babyshop på Lørenskog og de kunne bestille alt jeg måtte ønske men måtte betale der og da for å få 30% :)

Mens på Bryn gjorde dem ikke det og tilbudet gjaldt kun de varene de hadde i butikk..

Så virker som det er humør styrt ^^
 
25% rabatt på alt på Barnas Hus på Forus i morgen :)
 
Last edited by a moderator:
For dere som bor på sørlandet, outleten til barnas hus legger ned neste helg, så de har 70% på alt i butikken ;)
 
Babyshop har den tjukkeste lillelam til 399,-:)
 
Ser babyshop har tripp trapp stolen, babysetet til den og bøyleaett på tilbud tom julaften :)
Nå blei det litt enklere å ønske seg dette av svigerfar til jul!
 
Tusen takk for gode tips! ☺ Tenker iallefall å kjøpe nyfødt setet og muligens en stol.. ☺ Pappa har to gamle stoler som vi er litt usikre på om det vil passe å sette fast nyfødtsetet på... men om jeg kjøper setet først så kan jeg jo teste det ut hos han en dag.. ☺
Har hørt at for seter eldre enn 2003 så får du ikke klikka det på plass, men det vil uansett sitte godt fast og være helt ufarlig å bruke. Gjerne si ifra om det stemmer, så vet jeg hvor mye brukt jeg kan kjøpe stolen!
 
Back
Topp