TILBUD!

Priskrig på rema 1000 og kiwi! Fikk blant annet 2 kg marsipan til 4 kr! :O
 
Av hvilken produsent? Og hva med holbatheten? :)
Eldorado, så ikke den dyreste. God holdbarhet! Er mye annet til spottpris og, selv om jeg ikke husker nøyaktig prisen. Sirup, diverse toro-gryter, grøt etc. VG skal visst snart ha stor pristest, så er priskrig! Det kan vi like! :D
 
Eldorado, så ikke den dyreste. God holdbarhet! Er mye annet til spottpris og, selv om jeg ikke husker nøyaktig prisen. Sirup, diverse toro-gryter, grøt etc. VG skal visst snart ha stor pristest, så er priskrig! Det kan vi like! :D
Ikke så verst ;) da blir det skikjelig god marsipankake da?)))
 
Mye tilbud på Rema1000, Kiwi og Coop Xtra nå.. Vi var på Rema1000 i sta; 1 krone for bjørken pepperkaker, surkål, rødkål, grøtris, 5 kroner tomatsuppe, 3 kroner bali kyllinggryte, snarkokt risgrøt 3 kroner, marsipangris med sjokolade 8 kr, skumnisser 15...
 
Mye tilbud på Rema1000, Kiwi og Coop Xtra nå.. Vi var på Rema1000 i sta; 1 krone for bjørken pepperkaker, surkål, rødkål, grøtris, 5 kroner tomatsuppe, 3 kroner bali kyllinggryte, snarkokt risgrøt 3 kroner, marsipangris med sjokolade 8 kr, skumnisser 15...
Oi, kan ikke husje at det var før)) hva skjer?)))
 
Det er ganske tomt for det meste :/
 
Kunne tenke meg det i dag siden vg og flere andre aviser skrev om tilbudene sent igår kveld..

Min mor var ute ganske tidlig i dag, og spurte både på Kiwi og Rema om de ville få mer av de billige produktene i dag eller morgen, men vistnok så var det tomt over hele fjøla allerede før vg skrev om det.

Måtte dobbelt sjekke med gamle sjefen og var samme der. De ville ikke få inn mer av det som var annonsert før kanskje neste uke, om de var heldige :/

Så mye for at det skulle være kjekt for de med dårlig råd, de rekker ikke engang få sjansen til å kjøpe noe.
 
Prisene nok er ikke samme som de var i går. Surkål er til 6,- i dag og ikke 1,-. Andre varer var Rema tom for ;)
 
Fant masse på rema i dag. Men nå hadde de satt opp maks 1 pr kunde. Like greit d egentlig,litt til alle liksom.
 
Fortsatt masse tilbud på Rema1000 og de har varer i hylla! ☺
 
Var nu, ikke noe))
Hmm.. hvor var du da? Jeg var på Rema1000 i Oslo! ☺ Trodde det gjaldt alle Rema-butikkene. Men tilbudene er ikke skiltet på noen måte, man må selv se de billige prisene på prishylla til hver vare! ☺
 
Back
Topp