TILBUD!

En tråd i 'Februar 2016' startet av Mamma_Lillemor, 13 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Camilla I Flørter med forumet

Oslo! ;) kanskje var jeg uoppmerksom? ;)

2. ToBlirTre:) Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Det er fort gjort om man ikke vet om de.. ;) Vi har iallefall gjort noen kupp både torsdag kveld forrige uke og også i dag; rosenkål, pepperkaker, marsinpangris med sjokoladetrekk, juleskum nisser, marsinpanpølser, bali kyllinggryte, snarkokt grøt, tomatsuppe, sweet n sour saus Uncle Bens, spaghetti, 4 pakk med jordbær yoghurt og mer også! ☺ Vet det iallefall var tilbud på surkål, rødkål, bacon til lutefisk, bakepulver, vaniljepulver, marsipan 500 g, kanel i pose, grøtris, julebrus i glassflasker, vaniljesaus og ulike desserter tror jeg er på tilbud.. ☺

3. Camilla I Flørter med forumet

Høres sååå godt ut!!))))) hva slags jordbær jougurt er det? Er det barnejougurt eller hvilken? ;)

4. ToBlirTre:) Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Tine jordbær yoghurt i 4 pakk! ☺ Det er ikke barnefigurer på den, men mulig den går under kategorien barn likevel (aldri tenkt på den som typisk barn)! ☺ mye av dette til priser mellom 1 og 10 kroner.. ☺

5. Camilla I Flørter med forumet

Jeg skal titte på den i morra ;)))))

• Liker Liker x 1
  6. ToBlirTre:) Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Lurt valg ☺ vi betalte 9,50 for den i dag iallefall..

7. Fru.Kongshaug April 2013s nerd! VIP

Varene er satt ned i pris, ikke på tilbud :)

8. ToBlirTre:) Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

I forbindelse med en pristest vg skal ha etterhvert i lavpriskjedene ja! ☺ Men så fort den testen er over settes prisene opp igjen..

9. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

De hadde også Fjordland grøt (sånn porsjonspakke) til 2 kr per stk!! Flaks for meg som har hatt sååå lyst på grøt i det siste :)

10. Camilla I Flørter med forumet

Er det risgrøt eller rømmegrøt? Jeg har lyst på rømmegrøt))

11. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Begge deler :D

12. Camilla I Flørter med forumet

Takk skal du ha!))) jeg skal kjøpe den i morgen ;)

13. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

50% på Boob Fast Food BH'er hos www.shop.boobdesign.com idag og i morgen :)
    Noen som har peiling på om det er små eller store størrelser på Boob sine BH'er?

14. Pita Gift med forumet Februarlykke 2016

40% på babyutstyr princess.

• Liker Liker x 1
  15. Karma27 Forumet er livet

Håndklær og? :)

16. Camilla I Flørter med forumet

Siden åpnes ikke)

17. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

18. Camilla I Flørter med forumet

Nå fikk jeg åpne) har ikke erfaring med de og aner ikke hvilken størrelse man skal kjøpe, har ikke kjøpt noe selv for meg heller.

19. Camilla I Flørter med forumet

Jeg har vært på Rema nå, tittet på rømmegrøt, den porsjonen 350 g er til 14,-, 850 g til 28,-, er det ordinær pris eller nedsatt?) jeg kjøper den så sjeldent at jeg ikke vet :) risgrøt derimot til 1,9,- og er tomt, he he ;) folk går rundt og ser på prislappene ;)

20. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Det vet jeg dessverre ikke! Trodde tilbudet gjaldt både ris- og rømmegrøt jeg, men tok kanskje feil. Sorry :(

Tror ikke det er "tilbudspriser", de har satt ned originalprisen for å vinne priskrigen. Derfor er det ikke annonsert heller ;)

Del denne siden