Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av hvilken produsent? Og hva med holbatheten?Priskrig på rema 1000 og kiwi! Fikk blant annet 2 kg marsipan til 4 kr! :O
Eldorado, så ikke den dyreste. God holdbarhet! Er mye annet til spottpris og, selv om jeg ikke husker nøyaktig prisen. Sirup, diverse toro-gryter, grøt etc. VG skal visst snart ha stor pristest, så er priskrig! Det kan vi like!Av hvilken produsent? Og hva med holbatheten?![]()
Ikke så verstEldorado, så ikke den dyreste. God holdbarhet! Er mye annet til spottpris og, selv om jeg ikke husker nøyaktig prisen. Sirup, diverse toro-gryter, grøt etc. VG skal visst snart ha stor pristest, så er priskrig! Det kan vi like!![]()
Tenkte jeg skulle jukse litt, og lage litt marsipankuler/figurer, og påstå at de er hjemmelagde.Ikke så verstda blir det skikjelig god marsipankake da?)))
Ha ha!! De blir likevel hjemmelaga, du må vel forme kulene / figurene selvTenkte jeg skulle jukse litt, og lage litt marsipankuler/figurer, og påstå at de er hjemmelagde.![]()
Close enough!Ha ha!! De blir likevel hjemmelaga, du må vel forme kulene / figurene selv))
1199 kroner! ☺ Vi kjøpte i dag, brukte et gavekort vi hadde fått av butikken tidligere som var på 1000 så vi betalte kun 200 kroner! ☺ ordinær pris er 1999..Så du prisen? :O
Oi, kan ikke husje at det var før)) hva skjer?)))Mye tilbud på Rema1000, Kiwi og Coop Xtra nå.. Vi var på Rema1000 i sta; 1 krone for bjørken pepperkaker, surkål, rødkål, grøtris, 5 kroner tomatsuppe, 3 kroner bali kyllinggryte, snarkokt risgrøt 3 kroner, marsipangris med sjokolade 8 kr, skumnisser 15...
Priskrig mellom lavpriskjedene.. ☺ Har aldri vært så billig før... ☺Oi, kan ikke husje at det var før)) hva skjer?)))
Skal sjekke i morra om det blir noen rester)))))Priskrig mellom lavpriskjedene.. ☺ Har aldri vært så billig før... ☺
Kunne tenke meg det i dag siden vg og flere andre aviser skrev om tilbudene sent igår kveld..Det er ganske tomt for det meste :/
Kunne tenke meg det i dag siden vg og flere andre aviser skrev om tilbudene sent igår kveld..
Var nu, ikke noe))Fortsatt masse tilbud på Rema1000 og de har varer i hylla! ☺
Hmm.. hvor var du da? Jeg var på Rema1000 i Oslo! ☺ Trodde det gjaldt alle Rema-butikkene. Men tilbudene er ikke skiltet på noen måte, man må selv se de billige prisene på prishylla til hver vare! ☺Var nu, ikke noe))