159,- for stor pizza og 1,5 liters brus på pizzabakeren!![]()
Burde vi ikke heller gå for slik føde pizza? ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt tidlig for min del, lurt å trene med vanlig pizza først!Burde vi ikke heller gå for slik føde pizza? ^^
Litt tidlig for min del, lurt å trene med vanlig pizza først!![]()
Åh, det hadde vært koselig! Var den god da? Sterk?Hehe. Jeg lagde denne berømte pizzaen på lørdag. Fortsatt ikke skjedd en dritt.. Lite trua, men måtte jo prøve![]()
Skal heller sette inn litt aksjer til helgen da jeg vil hun skal komme på bursdagen min 1feb![]()
Åh, det hadde vært koselig! Var den god da? Sterk?
Får satse på at den gjør susen!Den var ganske god faktisk. Men ikke akkurat sterk selv om det var 4 fed hvitløk og chilli pulver.. Er vandt til pakistansk mat, hvor flammene står ut av øra. Så tenkte heller å prøve en pakistansk pizza til helgen hehe![]()
Hvordan kjøper du i størrelse? Puppene vokser vel en del etter fødselen?Cubus har tilbud på alt av nattøy og undertøy nå, kjøpte meg noen ekstra ammebher på nettet i daghar 1 fra før og den sitter bra. Og så hadde de veldig bra utvalg av større størrelser på nettsiden!
![]()
Så forresten at største størrelsen de har er den jeg bruker nåHvordan kjøper du i størrelse? Puppene vokser vel en del etter fødselen?
så da blir det vel bare den, hahaNoen sett tilbud på bbhugme? Nekter å betale full pris på den..
Du har kanskje allerede kjøpt, men jordmorbutikken har 20 %, kun i dag.
http://www.jordmorbutikken.no/products/bbhugme