TILBUD!

Litt tidlig for min del, lurt å trene med vanlig pizza først! :D

Hehe. Jeg lagde denne berømte pizzaen på lørdag. Fortsatt ikke skjedd en dritt.. Lite trua, men måtte jo prøve :)
Skal heller sette inn litt aksjer til helgen da jeg vil hun skal komme på bursdagen min 1feb :)
 
Hehe. Jeg lagde denne berømte pizzaen på lørdag. Fortsatt ikke skjedd en dritt.. Lite trua, men måtte jo prøve :)
Skal heller sette inn litt aksjer til helgen da jeg vil hun skal komme på bursdagen min 1feb :)
Åh, det hadde vært koselig! Var den god da? Sterk?
 
Åh, det hadde vært koselig! Var den god da? Sterk?

Den var ganske god faktisk. Men ikke akkurat sterk selv om det var 4 fed hvitløk og chilli pulver.. Er vandt til pakistansk mat, hvor flammene står ut av øra. Så tenkte heller å prøve en pakistansk pizza til helgen hehe :)
 
Den var ganske god faktisk. Men ikke akkurat sterk selv om det var 4 fed hvitløk og chilli pulver.. Er vandt til pakistansk mat, hvor flammene står ut av øra. Så tenkte heller å prøve en pakistansk pizza til helgen hehe :)
Får satse på at den gjør susen! :D skal jammen prøve meg på fødepizza selv når det nærmer seg litt mer. :)
 
Cubus har tilbud på alt av nattøy og undertøy nå, kjøpte meg noen ekstra ammebher på nettet i dag :) har 1 fra før og den sitter bra. Og så hadde de veldig bra utvalg av større størrelser på nettsiden! :)
 
Cubus har tilbud på alt av nattøy og undertøy nå, kjøpte meg noen ekstra ammebher på nettet i dag :) har 1 fra før og den sitter bra. Og så hadde de veldig bra utvalg av større størrelser på nettsiden! :)
Hvordan kjøper du i størrelse? Puppene vokser vel en del etter fødselen?
 
Den jeg kjøpte for 2 måneder siden er ganske trang, så etter anbefaling fra venninner gikk jeg opp litt i cupstørrelse ja. Puppene har vokst i løpet av svangerskapet men blir vel ikke noe mindre med spreng :p satser på at jeg får brukt de, jeg orker ikke ut i butikken å prøve uansett etter fødsel... -_- nå har jeg litt forskjellig størrelser, men er vel bedre at de er litt for store enn for trange :)
 
Hel, nygrilla kylling på tilbud til 30 kr på coop mega :) har kjøpt to stk som jeg skal "plukke" og hive i frysen! Greit å tilsette i mat når man har lite ork ;)

Og, så var det jo stor pizza og brus for 159 på pizzabakeren da... :p
 
Meny har tilbud på bleier nå :)
Men det gjelder ikke størrelsene 1 og 2 :( Så tips til dere med litt større storesøsken som fortsatt bruker bleier ;)
 
Barnas Hus imorgen :)
 

Vedlegg

  • 1477393820187.jpg
    1477393820187.jpg
    90,6 KB · Visninger: 28
  • 1477393826843.jpg
    1477393826843.jpg
    89,8 KB · Visninger: 26
Back
Topp