TILBUD!

Hmm, ok. Er jo ikke så himla mye rabatt da. Da kan jeg heller kjøpe brukt, til halv pris. :p
Enig, kjøper mye brukt! Også driver jeg å venter på tilbud på vogna jeg vil ha. Britax Go Next. Vet det kommer en ny utgave i 2016, så forventer salg mot slutten av året :)
 
Enig, kjøper mye brukt! Også driver jeg å venter på tilbud på vogna jeg vil ha. Britax Go Next. Vet det kommer en ny utgave i 2016, så forventer salg mot slutten av året :)
Ja, det er nok rett rundt hjørnet da! Jeg vurderer enda om jeg skal satse på januarsalget, eller om jeg bør være ferdig med det meste til da. :p
 
Ja, det er nok rett rundt hjørnet da! Jeg vurderer enda om jeg skal satse på januarsalget, eller om jeg bør være ferdig med det meste til da. :p
Jeg og! Er ikke å lett, tenk hvis baby kommer for tidlig..
 
Eneste jeg kjøpte nytt til M, var bilsete og vogn! Det andre gjorde jeg sport i å få billigst mulig ;)
 
Haha. Ja. Og mye trenger vi jo ikke nødvendigvis ha fra dag én heller. Fins jo butikker etter fødsel og. :rolleyes:
Helt sant! Kommer nok til å ønske meg litt til jul og, så kanskje det er like greit å vente til januar for å se hva man trenger :)
 
Helt sant! Kommer nok til å ønske meg litt til jul og, så kanskje det er like greit å vente til januar for å se hva man trenger :)
Veldig godt poeng! Tror jeg skal ha litt is i magen, og følge med på finn og sånn i tillegg. Eneste jeg "må" ha nytt, er madrasser og dyner og sånt, og bilstol. Vognpose bør vel og være ny, eller?
 
Veldig godt poeng! Tror jeg skal ha litt is i magen, og følge med på finn og sånn i tillegg. Eneste jeg "må" ha nytt, er madrasser og dyner og sånt, og bilstol. Vognpose bør vel og være ny, eller?
Er akkurat de samme tingene jeg tenker å kjøpe nytt (og antageligvis vogn, hvis ikke jeg finner en fin en på finn). :) Vognpose er det mulig vi får arve, men når du sier det så er det kanskje noe man bør ha nytt egentlig.. Hmm..
 
Er akkurat de samme tingene jeg tenker å kjøpe nytt (og antageligvis vogn, hvis ikke jeg finner en fin en på finn). :) Vognpose er det mulig vi får arve, men når du sier det så er det kanskje noe man bør ha nytt egentlig.. Hmm..
Vogn har jeg alt kjøpt ny, og fornøyd med det. Var på tilbud og sånn. Ja, er vel samme greia med vognposer som med dyner og madrasser, skulle man tro?
 
Vogn har jeg alt kjøpt ny, og fornøyd med det. Var på tilbud og sånn. Ja, er vel samme greia med vognposer som med dyner og madrasser, skulle man tro?
Er sikkert det. Da får det og gå på juleønskelista ;)
 
Har du bestemt deg for hvilken? Jeg sliter litt med å velge hvilken jeg skal ønske meg. :O
Har ikke sett veldig nøye på det, men likte easygrow mini fordi den også funker som bilstolpose. Den passer til ca 2 års alder står det, så den er ikke sååå liten tror jeg. Hva med deg, noen preferanser?
 
Har ikke sett veldig nøye på det, men likte easygrow mini fordi den også funker som bilstolpose. Den passer til ca 2 års alder står det, så den er ikke sååå liten tror jeg. Hva med deg, noen preferanser?
Jeg må ha en som er ganske liten, pga vogna er jo ikke så stor. Bagen er ca 75 cm lang. Og har ikke lyst til å måtte krølle den nedi, liksom.
Så bilstolpose var igrunnen veldig lurt! Er de like varme som en vanlig vognpose? Eneste jeg har sett på til nå, er vanlige vognposer. Stokkepose eller voksi urban.
 
Jeg må ha en som er ganske liten, pga vogna er jo ikke så stor. Bagen er ca 75 cm lang. Og har ikke lyst til å måtte krølle den nedi, liksom.
Så bilstolpose var igrunnen veldig lurt! Er de like varme som en vanlig vognpose? Eneste jeg har sett på til nå, er vanlige vognposer. Stokkepose eller voksi urban.
Den er i dun, så tror den skal være varm. Står litt om dem her. På salg akkurat nå gitt ;)
http://www.mimmis.no/no/easygrow-bilstol-pose-mini-lilla

Hvilken vogn har du?
 
Ja, det er sant... gjelder tilbudet kun i butikk?

BabyBjørn vippestol og voksiposene ligger hvertfall alle til fullpris i nettbutikken.
På forsiden av barnashus.no der de reklamerer for tilbudene går det heller ikke an å trykke på selve annonsene så man blir videresendt til en annen pris - så regner derav med at det kun gjelder i fysiske butikker?
 
Jeg må ha en som er ganske liten, pga vogna er jo ikke så stor. Bagen er ca 75 cm lang. Og har ikke lyst til å måtte krølle den nedi, liksom.
Så bilstolpose var igrunnen veldig lurt! Er de like varme som en vanlig vognpose? Eneste jeg har sett på til nå, er vanlige vognposer. Stokkepose eller voksi urban.

Den lille bagen til 2014-modellen av Brio Happy Duo er liten, men den får fortsatt grei plass til Voksi City'en hvertfall :)
Var superskeptisk til dette og kikket meg rundt etter alle andre muligheter, da jeg skulle kjøpe vognpose - men det gikk faktisk greit. Cityen er ikke så stiv som Urban. Om det er et alternativ. :) Urban hadde jeg ikke hatt sjans til å putte oppi selvom de er samme lengde - men den er så stiv. Er jo bare akkurat de månedene man bruker bagen at man evt må trykke den litt sammen i enden, så fort de skifter til sportsdelen er jo problemet helt borte. Så synes selv det var verdt å bare kjøpe en med skikkelig lengde fra starten av, siden de ikke er gratis akkurat. :)
Anbefaler å prøve i butikken. På Barnas Hus her hvertfall hentet de frem den brio happy-bagen fra lageret så jeg kunne prøve, selvom de ikke engang solgte denne vognen i butikken. Har inntrykket av at de hadde maaange typer bager nettopp så man kunne prøve det fysisk selv :D
 
Back
Topp