TILBUD!

Lilleprinsen.no har 25% rabatt på alt fra Lilelam :)

"I år som i fjor - VÅR Lilleprins har bursdag på lørdag!
Vi har faktisk en liten Lilleprins i vår familie, det er han som har gitt navn til butikken vår. Alt startet da han var baby, og han har vært fast inventar på alle messer og innkjøp gjennom alle disse årene.
Vi feirer Petter sin bursdag denne helgen, og gir deg 25% rabatt på HELE kolleksjonen fra Lillelam t.o.m. søndag! Bruk rabattkoden GRATULERER så trekkes rabatten automatisk ifra!"
 
Lilleprinsen.no har 25% rabatt på alt fra Lilelam :)
"I år som i fjor - VÅR Lilleprins har bursdag på lørdag!

Vi har faktisk en liten Lilleprins i vår familie, det er han som har gitt navn til butikken vår. Alt startet da han var baby, og han har vært fast inventar på alle messer og innkjøp gjennom alle disse årene.
Vi feirer Petter sin bursdag denne helgen, og gir deg 25% rabatt på HELE kolleksjonen fra Lillelam t.o.m. søndag! Bruk rabattkoden GRATULERER så trekkes rabatten automatisk ifra!"
Prøve å ikke bruke opp hele lønningen nå da, det er såååå mye fint
 
Var tilbud på ullundertøy på Cubus i dag :)
 
-25% på baby/barneklær hos Kappahl
 
20% på alle voksiposer hos LillePrinsen ved bruk av rabattkoden V20 :)
 
Ååååh. Plager meg sånn at jeg ikke har penger! :mad:
Det skjønner jeg godt! Skulle gjerne vært millionær for en dag i dag ;)

Vi får trøste oss med at det står "Begrenset antall" under stort sett alt, og at det forhåpentligvis stod så mange folk i kø ved åpning som tok dette begrensede antallet at det ikke hadde hjulpet oss likevel dersom vi hadde hatt penger og tok turen uten å stå i milevis med kø.. :)
 
Det skjønner jeg godt! Skulle gjerne vært millionær for en dag i dag ;)
Syns liksom ikke det var så vanvittig bra tilbud jeg, det meste ligger ikke på mer enn 15-20% om man regner på det. Noen ting bedre, men begrenset utvalg da.
 
Vi får trøste oss med at det står "Begrenset antall" under stort sett alt, og at det forhåpentligvis stod så mange folk i kø ved åpning som tok dette begrensede antallet at det ikke hadde hjulpet oss likevel dersom vi hadde hatt penger og tok turen uten å stå i milevis med kø.. :)
Ja, det er sant... gjelder tilbudet kun i butikk?
 
Back
Topp