Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

I dag er jeg 6+0, det er vel en slags milepæl uten at jeg har satt noen. I dag snør det, og som de finnmarkingene vi er så har vi allerede byttet til vinterdekk og er ikke noe stressa :hilarious: jentungen jublet.
Glemt å pakke inn rosebusken... det får mannen gjøre etterpå. Skal også ta inn en stikling av jordbærene for å være sikker på at jeg har noen neste år. Jeg tåler ikke jordbær at all, men mannen og mini gjør, så det er for dem :Heartred
Jm på fredag.

Klokka temper også for meg.. kanskje dette er dagen jeg skal slutte å følge med og føre inn i ff? :hilarious:

Overlever vel :hilarious: jobber bare en liten %, men kjenner at selv det er ganske heftig nå. Rygg og bekken takker meg ikke.
Hva med å roe heeelt ned? Fokusere kun på deg selv i noen uker, og så ta opp jobben etterhvert?

Nå vet ikke jeg hva du jobber med, meeen kanskje de klarer seg uten deg noen uker?

Hva med å roe heeelt ned? Fokusere kun på deg selv i noen uker, og så ta opp jobben etterhvert?

Nå vet ikke jeg hva du jobber med, meeen kanskje de klarer seg uten deg noen uker?
Vi går se.. bruker denne uken på å kjenne litt på det allerede.
Er barnehagelærer, ikke den roligste jobben heller.

Snapchat-1747747774.jpg

Usikker på om jeg har hatt + på digital denne runden før nå.

Hurra! Ultralyd er denne uka? Eller neste?

Åh, kom inn for å sjekke her hos deg og fikk vondt i magen av å lese om smertene du hadde!
Men ble så glad da jeg så 3+ på digital,hurra!! :Heartred

Vært hos jm.. Da er det startet med søknad på 100% svangerskapspenger. Det er sårt siden jeg hadde håpet jeg klarte å jobbe noe, men det har rett og slett ikke gått selv med en liten %.. men med risikosvangerskap og min forhistorie så må det bare bli sånn. Veldig forståelsesfull jm, tilbake om 3 uker for å ordne helsekort, blodprøver, søke tidlig ul og oul på sykehuset. Snakket litt om forrige ks, og hva som må gjøres ift fødselsplan og at jeg må få det skriftlig på sykehuset sånn at jeg slipper gjentakelse fra sist.

Papirer sendt inn. Og jeg kjenner at det er riktig. Kroppen min krangler noe helt sjukt bare på å levere i bhg og angsten min er helt ekstrem hver gang noe er vondt eller ubehagelig i kroppen. Jeg gruer meg allerede til resten... :wacky: hyggelig å være 7+1 i dag, men jeg kunne like gjerne telt dpo fortsatt...

Jentungen er så oppmerksom at hun nå kommenterte at jeg har hatt på meg briller i to dager. De samme brillene som jeg hadde da hun var baby(sett bilder).. bruker vanligvis linser nemlig :hilarious:

Papirer sendt inn. Og jeg kjenner at det er riktig. Kroppen min krangler noe helt sjukt bare på å levere i bhg og angsten min er helt ekstrem hver gang noe er vondt eller ubehagelig i kroppen. Jeg gruer meg allerede til resten... :wacky: hyggelig å være 7+1 i dag, men jeg kunne like gjerne telt dpo fortsatt...

Jentungen er så oppmerksom at hun nå kommenterte at jeg har hatt på meg briller i to dager. De samme brillene som jeg hadde da hun var baby(sett bilder).. bruker vanligvis linser nemlig :hilarious:
Viktig å ta vare på seg selv :Heartred

Ultralyd i dag, i det hun satte inn proben så jeg det selv.
Ikke liv. Målt til 4-5mm fosteranlegg og tydelig plommesekk.
Hun insisterer på blodprøver og kontroll på tirsdag, først da hun har lov til å henvise videre... "Det kan jo plutselig vokse i rykk og napp" men det har jeg ikke tro på.
Nok en MA da, kan jeg konkludere med.

Orker jeg mer? Usikker. Var så bestemt på at dette skulle gå og vi skulle sloss.. men jeg tror ikke jeg orker mer?

Back
Topp