Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går greit. Ingen mer smerter. Men forventer bare qt livmorhalsen skal åpne seg og jeg å begynne å blø hvert øyeblikk ikke noen god følelseHvordan går det med deg?
Overlever vel jobber bare en liten %, men kjenner at selv det er ganske heftig nå. Rygg og bekken takker meg ikke.Hvordan går det?
Hva med å roe heeelt ned? Fokusere kun på deg selv i noen uker, og så ta opp jobben etterhvert?Overlever vel jobber bare en liten %, men kjenner at selv det er ganske heftig nå. Rygg og bekken takker meg ikke.
Vi går se.. bruker denne uken på å kjenne litt på det allerede.Hva med å roe heeelt ned? Fokusere kun på deg selv i noen uker, og så ta opp jobben etterhvert?
Nå vet ikke jeg hva du jobber med, meeen kanskje de klarer seg uten deg noen uker?
Neste onsdagHurra! Ultralyd er denne uka? Eller neste?
SpennendeNeste onsdag
Neimen så gøy å se deg her igjen!Åååå, så fantastisk å se at det har klaffet! Gratulere så mye!
Viktig å ta vare på seg selvPapirer sendt inn. Og jeg kjenner at det er riktig. Kroppen min krangler noe helt sjukt bare på å levere i bhg og angsten min er helt ekstrem hver gang noe er vondt eller ubehagelig i kroppen. Jeg gruer meg allerede til resten... hyggelig å være 7+1 i dag, men jeg kunne like gjerne telt dpo fortsatt...
Jentungen er så oppmerksom at hun nå kommenterte at jeg har hatt på meg briller i to dager. De samme brillene som jeg hadde da hun var baby(sett bilder).. bruker vanligvis linser nemlig