Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hcg har steget
Normalt? Mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hcg har steget
31k til 37k, så liksom helt normal stigning på dette nivået. ....Normalt? Mye?
31k til 37k, så liksom helt normal stigning på dette nivået. ....
Jepp... og desverre enda værre å få hjelp fordi "men kroppen kan jo finne på å ordne opp selv". Har gått siden onsdag og gruet meg til den diskusjonen på ahusJa ikke sant. Men det her er jo ulempen ved MA, kroppen tror jo den fortsatt er gravid
Jepp... og desverre enda værre å få hjelp fordi "men kroppen kan jo finne på å ordne opp selv". Har gått siden onsdag og gruet meg til den diskusjonen på ahus
Noen du kan ha med som kan stå på barrikadene sammen med deg?Jepp... og desverre enda værre å få hjelp fordi "men kroppen kan jo finne på å ordne opp selv". Har gått siden onsdag og gruet meg til den diskusjonen på ahus
Vet du at jeg kommer til å trampe ut i resepsjonen og kreve ny lege øyeblikkelig om de prøver å diskutereNoen du kan ha med som kan stå på barrikadene sammen med deg?
Holder jeg med deg i. Du (og de) kjenner historien din og alt rundt. Jeg sender deg masse varme tanker og håper at helgen ikke blir så aller verstVet du at jeg kommer til å trampe ut i resepsjonen og kreve ny lege øyeblikkelig om de prøver å diskutere
Den sjansen er så mikroskopisk at det er helt rått. Selv om det kanskje plutselig er liv til uka så er det små sjanser for at det overlever videre når det allerede er avvik på alder og størrelseNeeeei, så trist å lese.. Hadde virkelig troen på at det skulle gå
Det kaaaan være en mulighet at dette går bra?
Tenker på deg idag
Sender masse kjærlighet din vei i dag
Lykke til Sender styrkeklemmer!Tusen takk dere. Litt over en time igjen nå.. mannen blir heldigvis med nå, jeg er usikker på hvor lett jeg er å prate med i dag
Hadde fader i meg tatt det glasset med vin.. fyfader så mye som har skjedd...! Synes det høres ut som du har en god plan.. bare så tragisk at de ikke kan teste det når de allikevel fjerner det! Sender deg en haug med styrkeklemmer <3Får utskrapning... neste mandag.
Og de tester det ikke, så da får vi ingen svar.
Mannen foreslo at jeg skulle ta meg et glass vin nå.. Kl 11!
Så.. hva mer er det å si liksom? 4 innsett, 3 graviditeter og to utskrapninger på rett i overkant av et år. Ferdig nå.
Da blir jeg ikke tobarnsmor før fylte 30, og når mens kommer begynner jeg på ppiller frem til vi har nok cash til å ta pgd i Danmark. Dette er bare galskap. Jeg er så fortvilt og sliten og lei.