Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Å nei :smiley-angry017

Jepp... og desverre enda værre å få hjelp fordi "men kroppen kan jo finne på å ordne opp selv". Har gått siden onsdag og gruet meg til den diskusjonen på ahus

Det er så teit argument.... håper det går lettere enn du tror til uka❤️

Jepp... og desverre enda værre å få hjelp fordi "men kroppen kan jo finne på å ordne opp selv". Har gått siden onsdag og gruet meg til den diskusjonen på ahus
Noen du kan ha med som kan stå på barrikadene sammen med deg?

Neeeei, så trist å lese.. Hadde virkelig troen på at det skulle gå :Heartred
Det kaaaan være en mulighet at dette går bra?:smiley-angelic001

Vet du at jeg kommer til å trampe ut i resepsjonen og kreve ny lege øyeblikkelig om de prøver å diskutere :hilarious:
Holder jeg med deg i. Du (og de) kjenner historien din og alt rundt. Jeg sender deg masse varme tanker og håper at helgen ikke blir så aller verst

Neeeei, så trist å lese.. Hadde virkelig troen på at det skulle gå :Heartred
Det kaaaan være en mulighet at dette går bra?:smiley-angelic001
Den sjansen er så mikroskopisk at det er helt rått. Selv om det kanskje plutselig er liv til uka så er det små sjanser for at det overlever videre når det allerede er avvik på alder og størrelse

Imorgen er det ny kontroll. Jeg skulle vært 8+0 i dag men er vel realistisk sett ikke det. Har faktisk til og med tatt med et glass vin i helga fordi f*** ta dette her.
Jeg kan ikke engang beskrive hvordan jeg har det. Det er så nedtur. Jeg er psykisk på felgen. Er så stein forbanna dårlig pga hormoner for ingenting. Sleit jeg ikke med å spise før dette så gjør jeg ihvertfall det nå.
Det siste året har jeg vært gravid 5mnd, og har nada å vise for det, bare en utskrapning og nå sikkert en til snart.
:crybaby2
Helt tydelig at kroppen tror den er gravid.. og kroppen er jo det, men det hjelper jo ikke å være gravid med dødt foster.

Jeg har ikke ord for det du går gjennom nå, ville bare si at jeg tenker på deg og sender deg en megastor trøsteklem :Heartbigred

Tenker på deg idag

Får utskrapning... neste mandag.
Og de tester det ikke, så da får vi ingen svar.

Mannen foreslo at jeg skulle ta meg et glass vin nå.. :hilarious: Kl 11!

Så.. hva mer er det å si liksom? 4 innsett, 3 graviditeter og to utskrapninger på rett i overkant av et år. Ferdig nå.
Da blir jeg ikke tobarnsmor før fylte 30, og når mens kommer begynner jeg på ppiller frem til vi har nok cash til å ta pgd i Danmark. Dette er bare galskap. Jeg er så fortvilt og sliten og lei.

Får utskrapning... neste mandag.
Og de tester det ikke, så da får vi ingen svar.

Mannen foreslo at jeg skulle ta meg et glass vin nå.. :hilarious: Kl 11!

Så.. hva mer er det å si liksom? 4 innsett, 3 graviditeter og to utskrapninger på rett i overkant av et år. Ferdig nå.
Da blir jeg ikke tobarnsmor før fylte 30, og når mens kommer begynner jeg på ppiller frem til vi har nok cash til å ta pgd i Danmark. Dette er bare galskap. Jeg er så fortvilt og sliten og lei.
Hadde fader i meg tatt det glasset med vin.. fyfader så mye som har skjedd...! Synes det høres ut som du har en god plan.. bare så tragisk at de ikke kan teste det når de allikevel fjerner det! Sender deg en haug med styrkeklemmer <3

Back
Topp