Blir nye runder i Norge før evt utland.. håper bare ikke Porsgrunn har lenger ventetid enn det står på nett. Henvisning går dit i januar. Så får vi se hva som skjer videre. Fordel med dem er at jeg kan ta med meg mannen på alt, det er 2,5t kjøretid og jeg trenger den støtten han er. Rundene til Trondheim alene var jo helt krise for psyken!
Jeg er litt redd de skal fortsette som stolavs med å bare gjenta uten forskjell, samme medisiner før og etter uttak og innsett, og plutselig ombestemme seg ang icsi som stolavs gjorde. Jeg tror ikke de gjør det altså, men redselen er jo der.
Men nå har jo faktisk ahus sagt at jeg burde ha blodfortynnende, så kanskje det er løsningen?
Kjenner allerede at egguttak er den verste tingen å se frem til.
Vurderer bestille inn kosttilskudd allerede nå til både meg og mann
Også vurderte vi nye PCer igår.. vi gamer en del og jeg merker at det har hatt god effekt på psyken min de periodene jeg har tatt meg tid. Og merker nedtur de periodene jeg ikke har tatt meg tid. Det kan være noe med det å faktisk slippe alle tankene og ting som er vondt, om så bare for en stund. Pusterom i hodet på en måte?
Det hadde også vært en dyr affære med nye pcer, men vi legger det litt på vent akkurat nå fordi ivf er dyrt uansett hvor mye vi får "dekket" av medisiner.. koster jo flesk når man ikke får noe tilbake før kanskje 6mnd, og da er det jo nesten bare tull uansett
Vi er vel kanskje halvveis til grensa for refusjon nå.
Jeg håper vi slipper flere aborter nå!
2023 er/var et drittår mtp ivf for oss, 2024 må jo bli bedre.