Oi, ja da kan det bli en stund tilVi trenger å bytte kledning på flere vegger, så jeg får nok ikke hendene i noen sprek pc på min lærerlønn![]()
ble ikke pc på oss heller.Har forsåvidt med stor sannsynlighet lavere lønn enn deg, er barnehagelærer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ja da kan det bli en stund tilVi trenger å bytte kledning på flere vegger, så jeg får nok ikke hendene i noen sprek pc på min lærerlønn![]()
ble ikke pc på oss heller.

La 2024 gjøre litt opp for 2023, takk!Godt nyttår, 16dpo og forventer mens i dag, hater å gå å vente på mens når lutealfasen er så pinlig lang, altså hvorfor??
Litt rosa og murring til nå, venter på at det skal brake løs og bli cd1.
Neste mandag blir det henvisning til Porsgrunn, det blir bra.
Ser egentlig tilbake på store deler av 2023 med skikkelig sorg. Vært mer sykemeldt enn på jobb. Men 2023 er faktisk ferdig nå! Hurra!
Jo vet du at jeg angrer litt fordi jeg er så støl at jeg henter stol for å klatre, vanligvis hopper jeg bare opp på benken f.eksOi, det er utrolig kult at du kastet deg på det! Er så mange voksne som ikke gjør noe "eget" eller prøver nye ting. High five! Regner med du ikke angrer på at du dro nå.

Huff, det er så kjedelig! Det der var bokstavelig talt starten på vårt 2024, samboer smalt baken på bilen inn i garasjen pga skikkelig dårlig føre og bilen tok et hopp. Dette var da kl 06.30 01/01-2024Når vi endelig føler at vi kommer oss greit ovenpå, klarer å legge av penger til sparing til ivf og alt mulig... så skal det skje noe.
Vi skal aldri bare få føle ordentlig medfart i livet. 2023 var drittungt og 2024 ..... ikke stort bedre enda selv om vi har prøvd hardt.
I dag tok jeg knekken på bilen i en glatt og bratt sving. Det er "bare" 5000 kr i egenandel, men det er utrolig sure 5000.
Usikker på om 2024 er året å gå igang med nye forsøk. Er det verd det?![]()

Det er så typisk.. Håper EL er rett rundt hjørnet nåOg her kommer der typiske ass! Spesielt innenfor ivf! Cd20 og ingen el. Når man venter på noe så skjer det aldritempen stupte i dag. Jeg går ikke og tenker på dette hele tiden hver dag, gjør en haug med greier som holder tankene borte altså, men det er superirriterende, vi mangler jo bare blodprøvene!
Aner ikke sist jeg hadde så treg syklus!