Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

La inn dagens og da kunne jeg likegjerne bare fjerne de falske tempene for den fjernet krysset helt.
1000003179.jpg


Kanskje en syklus uten el?
 
Tja .. ingen temp i dag heller. For noe dritt. Jeg forstår ikke, klokka temper gjennom hele natta, jeg ser jo målingen! men fyller ikke inn bbt!
Når burde jeg ringe gyn ang manglende el?
Kan det være rester vi ikke visste om?
Kan det være cyster?
 
Ser ut som min som var dobbel så lang som vanlig uten EL. Jeg ble gravid da EL endelig kom da. Men med din historie ville jeg ringt før heller enn senere
 
Noen ganger kommer jo ikke el. Det kan ikke være det? At den har hoppet over en runde?
Ser ut som min som var dobbel så lang som vanlig uten EL. Jeg ble gravid da EL endelig kom da. Men med din historie ville jeg ringt før heller enn senere
Tror el var på søndag-mandag. Tempen steg ihvertfall. Men så er jeg usikker på om den steg pga sykdom eller el. Har hatt den verste omgangssyken i historien de siste 12timene.
 
Tror el var på søndag-mandag. Tempen steg ihvertfall. Men så er jeg usikker på om den steg pga sykdom eller el. Har hatt den verste omgangssyken i historien de siste 12timene.
Tiden vil vise. Håper du får positiv test igjen
 
Denne omgangssyken var ille. Har fortsatt feber. Ikke kommet noe ufrivillig ut siden de første 12 timene, de var intense. Men shit for en form ellers, føles som jeg har sultet meg i en mnd, det gjør vondt i tunga å pusse tenner pga all syra inn og ut og tannkremen bare svir. Magen hyler av protest og jeg lurer nesten på magesår. Det er tiltak å ta paracet fordi det gjør vondt å få noe nedi magen. Jeg klarte å spise en hel liten burger fordelt på typ 4timer i dag. Igår fikk jeg ned en banan og 2 biter av fish&chips på kvelden. Ble helt utmattet av å levere lille i bhg.
Drukket greit mye cola, eneste jeg gidder prøve når jeg er på det dårligste.

Lille er lilla i store deler av fjeset pga en lekeulykke i bhg så hun skal til lege imorgen.
2024 må bli bedre enn dette her.
 
Tigers (opp og for tiden bare) nedturer fortsetter.
Endte på legevakta igår. Den veldig lite pasientvennlige legen bestemte seg for at jeg har magesår, må slutte å stresse(dette er en utdatert "grunn" til magesår) og ville sykemelde meg i to uker fordi jobben min er stressende ifølge legen.
Jeg var ikke videre imponert. Skal til fastlegen på mandag uansett og skal få sjekket dette ordentlig da. Jeg blir så mektig irritert av sånne ovenfra-og-ned-leger.

Vi fikk vår bil tilbake igår og levert fra oss leiebilen, thank the lord. Så nå har mini fått ny bilstol og sitter riktig vei med magepute-dings :hilarious: Og så mye klaging fra henne vi fikk på at vi kjører fort da, plutselig ser hun jo veien når vi kjører!

Samsung health mener jeg har hatt el, fertilityfriend er ikke enig. Så jeg er kanskje 7dpo eller kanskje ingen.
Cd33 så altså allerede lenger syklus enn vanlig, maks lengde uten hormoner har vært 34, og da har jeg jo hatt el. Orker ikke ringe gyn nå med alt det andre, får ringe om en to ukers tid eller noe hvis jeg ikke får mens. Men skal det være sånn her så får jeg avtale med henne at jeg tar letrozol fremover så hun får følge meg opp om hun føler behov.
 
Mens? Cd1?
Hadde såvidt litt brunt på papiret igår og en liten dråpe blod etter en omgang. I dag skikkelig menssmerter. Så regner med det er mens på vei. Hadde vært nydelig å bli ferdig med denne syklusen.
Skal gi beskjed til gyn at jeg ikke hadde el denne syklusen, for det er jo noe merkelig som foregår.
 
Jepp. Mens/bortfallsblødning. Definitivt syklus uten el det der. Hvis det skulle ha vært noe el basert på temp så er lutealfasen for kort ift vanlig, så jeg avskriver syklusen :)Skal innom gyn imorgen og ta blodprøver så skal spørre sekretæren om hun kan få gyn til å ringe meg.
Vi skal ta henvisningen til Porsgrunn og dra på forsamtale osv, men blir ikke forsøk på denne siden av sommeren, kanskje ikke før nermere neste sommer faktisk. Er så sliten og må komme oss ordentlig ovenpå. Skal ta en samtale med gyn også, for nå vet jeg jo at jeg ikke hadde el... meeeen er det flere sykluser jeg ikke har hatt el? En ting er positive el.tester og smerter, men det er jo ikke bekreftet med ul, blodprøve eller temp, og det gjelder jo mange sykluser....
 
Tok letrozol, hadde el cd15 ifølge ff. Så er 3dpo nå med den jevneste tempen jeg har sett i mitt liv.
1000003397.jpg

Forrige uke stupte jeg i gulvet på trening og forstuet hånda noe helt sykt, så det er ganske kjedelig med en hånd for tiden :wacky: legen ville sykemelde og jeg nektet, så går med støttebandasje hele tiden og i tillegg fatle på jobb :hilarious: det er helt sykt vondt. Den er fortsatt hoven over en uke etterpå.. gul og blå. Kunne vært svenskeflagget denne hånda. 2024 er foreløpig ikke stort bedre enn 2023. Vil ha litt flaks nå!

Jeg tror henvisning til Porsgrunn er sendt. Tok blodprøver cd2, samme gjorde mannen.
Usikker på hele opplegget, men skal se hva de har å komme med for type plan. Hvis de skal fortsette som stolavs uten endring så heller vi mot å heller gå for pgt-a I Danmark, men dette er så vanskelig å kjenne på, å utsette enda mer for å spare... Koster jo mye, men ikke voldsomt ift privat uansett.
 
Det var jo litt av en endring. Er det bra eller dårlig?
 
Det var jo litt av en endring. Er det bra eller dårlig?
Vel.. Det vet jeg ikke.
Kanskje sammenheng med at jeg nå begynner å vise tegn på pco? Gyn nevnte det i jan.. og jeg hadde syklus uten el ifølge temp.....
Tror ikke det er heldig at det stiger så mye....
 
Vel.. Det vet jeg ikke.
Kanskje sammenheng med at jeg nå begynner å vise tegn på pco? Gyn nevnte det i jan.. og jeg hadde syklus uten el ifølge temp.....
Tror ikke det er heldig at det stiger så mye....
Kanskje? Ta en telefon og spørre? Aner ikke hva min er, men hadde FSH på 66 og østrogen på 10, og er offisielt post menopause. Sannsynligvis var lillesøster siste egget siden jeg aldri fikk mensen igjen, men istedet hetetokter og alt som følger med overgangsalderen :laughing025
 
Back
Topp