Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger kommer jo ikke el. Det kan ikke være det? At den har hoppet over en runde?
Tror el var på søndag-mandag. Tempen steg ihvertfall. Men så er jeg usikker på om den steg pga sykdom eller el. Har hatt den verste omgangssyken i historien de siste 12timene.Ser ut som min som var dobbel så lang som vanlig uten EL. Jeg ble gravid da EL endelig kom da. Men med din historie ville jeg ringt før heller enn senere
Tiden vil vise. Håper du får positiv test igjenTror el var på søndag-mandag. Tempen steg ihvertfall. Men så er jeg usikker på om den steg pga sykdom eller el. Har hatt den verste omgangssyken i historien de siste 12timene.
Hva var den på sist du målte? Og når var det?Oh. My. God.
Amh på 41,5 i januar
36 ifjor i mai. 20ish i 2017Hva var den på sist du målte? Og når var det?
Vel.. Det vet jeg ikke.Det var jo litt av en endring. Er det bra eller dårlig?
Kanskje? Ta en telefon og spørre? Aner ikke hva min er, men hadde FSH på 66 og østrogen på 10, og er offisielt post menopause. Sannsynligvis var lillesøster siste egget siden jeg aldri fikk mensen igjen, men istedet hetetokter og alt som følger med overgangsalderenVel.. Det vet jeg ikke.
Kanskje sammenheng med at jeg nå begynner å vise tegn på pco? Gyn nevnte det i jan.. og jeg hadde syklus uten el ifølge temp.....
Tror ikke det er heldig at det stiger så mye....