Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Så utrolig trist og vondt ❤️ sender deg mange styrkeklemmer!

Ultralyd i dag, i det hun satte inn proben så jeg det selv.
Ikke liv. Målt til 4-5mm fosteranlegg og tydelig plommesekk.
Hun insisterer på blodprøver og kontroll på tirsdag, først da hun har lov til å henvise videre... "Det kan jo plutselig vokse i rykk og napp" men det har jeg ikke tro på.
Nok en MA da, kan jeg konkludere med.

Orker jeg mer? Usikker. Var så bestemt på at dette skulle gå og vi skulle sloss.. men jeg tror ikke jeg orker mer?
Kjære deg da.. det her er så utrolig urettferdig at jeg får ikke sagt det.. sender deg tusen styrkeklemmer <3

Hun insisterer på blodprøver og kontroll på tirsdag, først da hun har lov til å henvise videre... "Det kan jo plutselig vokse i rykk og napp" men det har jeg ikke tro på.

Orker jeg mer? Usikker. Var så bestemt på at dette skulle gå og vi skulle sloss.. men jeg tror ikke jeg orker mer?
Mange klemmer. Vet ikke hva jeg skal si :smiley-angry017

Å nei, som jeg har drømt om at noe som kunne hende også kommer jeg inn til deg.
Mange klemmer :Heartred

Veldig leit å lese :( Klem til deg :Heartred

o_O Skjønner ikkenoe. Hcg på 31000 i dag som er helt perfekt doblingstid fra 143 på 16dpo ..

o_O Skjønner ikkenoe. Hcg på 31000 i dag som er helt perfekt doblingstid fra 143 på 16dpo ..

Ved MA og BO Så tror vel kroppen den fortsatt er gravid og fortsetter å produsere hcg mener jeg, ❤️ jeg hadde helt perfekt stigning med BO i sommer :banghead:
Men glad du skal ha en kontroll til ❤️

Ved MA og BO Så tror vel kroppen den fortsatt er gravid og fortsetter å produsere hcg mener jeg, ❤️ jeg hadde helt perfekt stigning med BO i sommer :banghead:
Men glad du skal ha en kontroll til ❤️
Ja vet du at jeg skulle ønske hun bare kunne henvist meg med en gang..har tatt kontakt med stolavs siden de ville ta utskrapningen sist men det ikke ble noe av..

Ja vet du at jeg skulle ønske hun bare kunne henvist meg med en gang..har tatt kontakt med stolavs siden de ville ta utskrapningen sist men det ikke ble noe av..

Skjønner jeg godt. En vil bare bli ferdig med engang, det er vondt å vente! :(
Håper det er hjelp å få av st olavs

Så trist! Men du nevnte økning, det er og vanlig hvis egget er festet i eggstokken. Er du sikker den ikke har havnet der og derfor ikke sett noe op ul og stigende hcg?
Hæ? Nå henger du ikke med her :hilarious:
Jeg hadde ul hvor vi målte fosterstørrelse. Hcg har økning sammenliknet med tre uker siden så det kan ikke brukes desverre. Ny hcg på fredag for å kunne sammenlikne.... har hatt exu før, vet hvordan det kjennes ut desverre...

Hæ? Nå henger du ikke med her :hilarious:
Jeg hadde ul hvor vi målte fosterstørrelse. Hcg har økning sammenliknet med tre uker siden så det kan ikke brukes desverre. Ny hcg på fredag for å kunne sammenlikne.... har hatt exu før, vet hvordan det kjennes ut desverre...
Jeg svarte på den ultralyden der du skrev hun ikke så liv men så en plommesekk. Så forklarte jeg bare at siden du ikke forstod hvorfor hcg steg at det kan og være tegn på exu. Men bra det ikke var det :)

Og jeg googler og googler og googler solskinnshistorier med ingen hjerteslag 7+ og så likevel liv.. alle disse henviser til dårlige eller utvendige ultralydmaskiner :(

Jeg vil så gjerne håpe, og det er så umenneskelig å skulle vente sånn som nå.
Blodprøve nr 2 imorgen..ultralyd tirsdag og selv da må jeg sikkert flere runder inn på ahus fordi de ikke stoler på gyn. Ser bare mørkt på de neste ukene og operasjon rett før mini blir 4.... ifjor hadde jeg jo første blødning på bursdagen hennes.

Bekkenet er fortsatt en dritt, jeg har ingen tegn på at noe er galt, kan ikke slutte på medisiner siden "ingenting er sikkert" osv :hungover:

Forbereder meg på å hente ut ppiller i desember. For dette her orker jeg ikke. Gidder ikke engang prøve Porsgrunn som planen var, ser for meg at det blir samme møkka og masse fler aborter og sorg. Så vi får spare penger og ta pgt-a i utlandet. Så er det i det minste sikkert at det er friske blasto som blir satt inn :dead: kanskje jeg faktisk får støttemedisiner som er vettige!
Går ikke dette så blir jeg nok borte fra forum igjen.. må slikke sårene og leve livet i mellomtiden.

Det høres utrolig vanskelig ut å ikke vite noe for sikkert og bare vente. Skulle ønske man fikk mer hjelp enn «vi må vente og se». Det er jo ikke noe de kan gjøre fra eller til på dette stadiet. Men noe konkret å forholde seg til hadde hjulpet bittelitt på situasjonen❤️

Back
Topp