Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære deg da.. det her er så utrolig urettferdig at jeg får ikke sagt det.. sender deg tusen styrkeklemmer <3Ultralyd i dag, i det hun satte inn proben så jeg det selv.
Ikke liv. Målt til 4-5mm fosteranlegg og tydelig plommesekk.
Hun insisterer på blodprøver og kontroll på tirsdag, først da hun har lov til å henvise videre... "Det kan jo plutselig vokse i rykk og napp" men det har jeg ikke tro på.
Nok en MA da, kan jeg konkludere med.
Orker jeg mer? Usikker. Var så bestemt på at dette skulle gå og vi skulle sloss.. men jeg tror ikke jeg orker mer?
Mange klemmer. Vet ikke hva jeg skal siUltralyd i dag, i det hun satte inn proben så jeg det selv.
Hun insisterer på blodprøver og kontroll på tirsdag, først da hun har lov til å henvise videre... "Det kan jo plutselig vokse i rykk og napp" men det har jeg ikke tro på.
Orker jeg mer? Usikker. Var så bestemt på at dette skulle gå og vi skulle sloss.. men jeg tror ikke jeg orker mer?
Veldig leit å lese Klem til degUltralyd i dag, i det hun satte inn proben så jeg det selv.
Skjønner ikkenoe. Hcg på 31000 i dag som er helt perfekt doblingstid fra 143 på 16dpo ..
Ja vet du at jeg skulle ønske hun bare kunne henvist meg med en gang..har tatt kontakt med stolavs siden de ville ta utskrapningen sist men det ikke ble noe av..Ved MA og BO Så tror vel kroppen den fortsatt er gravid og fortsetter å produsere hcg mener jeg, jeg hadde helt perfekt stigning med BO i sommer
Men glad du skal ha en kontroll til
Ja vet du at jeg skulle ønske hun bare kunne henvist meg med en gang..har tatt kontakt med stolavs siden de ville ta utskrapningen sist men det ikke ble noe av..
Hæ? Nå henger du ikke med herSå trist! Men du nevnte økning, det er og vanlig hvis egget er festet i eggstokken. Er du sikker den ikke har havnet der og derfor ikke sett noe op ul og stigende hcg?
Jeg svarte på den ultralyden der du skrev hun ikke så liv men så en plommesekk. Så forklarte jeg bare at siden du ikke forstod hvorfor hcg steg at det kan og være tegn på exu. Men bra det ikke var detHæ? Nå henger du ikke med her
Jeg hadde ul hvor vi målte fosterstørrelse. Hcg har økning sammenliknet med tre uker siden så det kan ikke brukes desverre. Ny hcg på fredag for å kunne sammenlikne.... har hatt exu før, vet hvordan det kjennes ut desverre...