Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Jeg bestilte flere. Og min ble sterkere enn kontroll streken siste jeg tok nå. Så har 25 nye tester liggende hjemme.

Var på spontan privat ul i dag 5+1 og så akkurat det vi kunne forvente :Heartred
20231024_183712.jpg

Og hun skrev ut ekstra progesteron tvert, ikke på tale at jeg skulle slutte før 10uker.
Livmorhalsen lang og lukket, ingen tegn til noen blodansamlinger eller noe :cat

Var på spontan privat ul i dag 5+1 og så akkurat det vi kunne forvente :Heartred
Vis vedlegget 417724
Og hun skrev ut ekstra progesteron tvert, ikke på tale at jeg skulle slutte før 10uker.
Livmorhalsen lang og lukket, ingen tegn til noen blodansamlinger eller noe :cat
Hurra!

Blodtrykksfallene mine har begynt, det er så hyggelig :stop: reiser meg opp for å gjøre noe og må bare sette meg ned igjen før det går i svart.
Hurra for ultralyd men uff for blodtrykksfall

Føler på meg at det kanskje er slutten nå.
En skikkelig runde med smerter og kramper, til det punktet jeg kjente at jeg måtte spy, men gav seg like fort. Men ikke kommet noe enda. Tror ikke livmorhalsen er åpen heller, føles ikke sånn. Så.. tja. 5+5 er jo.. langt nok?

En skikkelig runde med smerter og kramper, til det punktet jeg kjente at jeg måtte spy, men gav seg like fort. Men ikke kommet noe enda. Tror ikke livmorhalsen er åpen heller, føles ikke sånn. Så.. tja. 5+5 er jo.. langt nok?
Får du oppfølging av noe slag?
Krysser fingrene for at det er helt uskyldig :smiley-angelic001

Får du oppfølging av noe slag?
Krysser fingrene for at det er helt uskyldig :smiley-angelic001
Ikke før ul den 8. Blir det blødninger osv fremover så må jeg jo inn på sykehus via legevakt, same procedure as last year miss Sophie.
Får ikke noe bedre oppfølging enn det. Helt håpløst hele greia.

Ikke før ul den 8. Blir det blødninger osv fremover så må jeg jo inn på sykehus via legevakt, same procedure as last year miss Sophie.
Får ikke noe bedre oppfølging enn det. Helt håpløst hele greia.
Kvinnehelse er en vits.. Enn at det skal være så vanskelig å få litt hjelp!!
Krysser aaaalt jeg har for deg!! :smiley-angelic001

Vi har UL samme dagen, det blir en spennende dag.

Ånei Ånei! :Heartred Håper det var uskyldig

Back
Topp