Jeg bestilte flere. Og min ble sterkere enn kontroll streken siste jeg tok nå. Så har 25 nye tester liggende hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg orker detJeg bestilte flere. Og min ble sterkere enn kontroll streken siste jeg tok nå. Så har 25 nye tester liggende hjemme.
Jeg klarte ikke og la være jeg. Haha. Men ikke testa på 2 hele dager.Tror ikke jeg orker det
Nei nå klarer jeg med fint med annenhver dag uansett.kanskje jeg finner meg et annet merke?Jeg klarte ikke og la være jeg. Haha. Men ikke testa på 2 hele dager.
Den var fin! Når var første positive?Siste testen jeg hadde i hus. 4+6
Vis vedlegget 417512
Så det er det? Usikker på om jeg skal bestille fler eller bare ta det for det det er. Føler at babyplan kanskje er så sterk som den blir
12"dpo", 3+5. En uke etter innsettDen var fin! Når var første positive?
Hurra!Var på spontan privat ul i dag 5+1 og så akkurat det vi kunne forvente
Vis vedlegget 417724
Og hun skrev ut ekstra progesteron tvert, ikke på tale at jeg skulle slutte før 10uker.
Livmorhalsen lang og lukket, ingen tegn til noen blodansamlinger eller noe
HurraaVar på spontan privat ul i dag 5+1 og så akkurat det vi kunne forvente
Vis vedlegget 417724
Og hun skrev ut ekstra progesteron tvert, ikke på tale at jeg skulle slutte før 10uker.
Jippi!Var på spontan privat ul i dag 5+1 og så akkurat det vi kunne forvente
Vis vedlegget 417724
Hurra for ultralyd men uff for blodtrykksfallBlodtrykksfallene mine har begynt, det er så hyggelig reiser meg opp for å gjøre noe og må bare sette meg ned igjen før det går i svart.
Får du oppfølging av noe slag?Føler på meg at det kanskje er slutten nå.
En skikkelig runde med smerter og kramper, til det punktet jeg kjente at jeg måtte spy, men gav seg like fort. Men ikke kommet noe enda. Tror ikke livmorhalsen er åpen heller, føles ikke sånn. Så.. tja. 5+5 er jo.. langt nok?
Ikke før ul den 8. Blir det blødninger osv fremover så må jeg jo inn på sykehus via legevakt, same procedure as last year miss Sophie.Får du oppfølging av noe slag?
Krysser fingrene for at det er helt uskyldig
Kvinnehelse er en vits.. Enn at det skal være så vanskelig å få litt hjelp!!Ikke før ul den 8. Blir det blødninger osv fremover så må jeg jo inn på sykehus via legevakt, same procedure as last year miss Sophie.
Får ikke noe bedre oppfølging enn det. Helt håpløst hele greia.
Vel, jeg ser ikke helt på det som spennende. Kommer meg sikkert ikke så langt engangVi har UL samme dagen, det blir en spennende dag.
Ånei Ånei! Håper det var uskyldigFøler på meg at det kanskje er slutten nå.
En skikkelig runde med smerter og kramper, til det punktet jeg kjente at jeg måtte spy, men gav seg like fort. Men ikke kommet noe enda. Tror ikke livmorhalsen er åpen heller, føles ikke sånn. Så.. tja. 5+5 er jo.. langt nok?