Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Og mens jeg skrev det så gikk jeg på do og fikk brun-prikkete utflod.. hurra.
Neeiii... får håpe det stoppet igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og mens jeg skrev det så gikk jeg på do og fikk brun-prikkete utflod.. hurra.
Håper det gir seg nå..Neeiii... får håpe det stoppet igjen
Håper det gir seg nå..
Drit frustrerende..! Jeg fikk kun skjemaer fra uttak og stimulering. Ingenting av samtalene, hva vi har blitt enige om, ingenting.. så danskene lo av journalen å svarte " ja dette var da også noe å sende fra seg"..Frustrasjonen står i taket her altså. Fikk jorunal i dag! Det er så mye i journalen min som er feil! "Det ble ikke funnet dette da og da" jo!!!
Og halve dritten mangler, står INGENTING om andre uttak annet enn innsettene, eneste vi har fått er sædprøven fra det uttaket og NADA mer. Ikke befruktning, ikke icsi, ikke oppføgingen pr.dag.
Altså er de seriøse? Er det sånn her de driver?!
Dette skulle jeg liksom kunne brukt videre på ny klinikk? Tror de står med fler spørsmål enn svar på dette rotet med diagnoser her men ikke der og medisiner her og ikke der og ingenting som stemmer.
Ja.. dette her var ikke akkurat nødvendig å sende til meg. 13 kopier av samme skjema fra første uttak fordi det var 13 egg.Drit frustrerende..! Jeg fikk kun skjemaer fra uttak og stimulering. Ingenting av samtalene, hva vi har blitt enige om, ingenting.. så danskene lo av journalen å svarte " ja dette var da også noe å sende fra seg"..
Da ville jeg gitt beskjed når du melder inn positiv test imorgen at de må ha glemt endel av journalen. Dersom de sier at de har sendt alt ville jeg tatt kontakt med statsforvaltningen og meldt dem for manglende journalføring.Frustrasjonen står i taket her altså. Fikk jorunal i dag! Det er så mye i journalen min som er feil! "Det ble ikke funnet dette da og da" jo!!!
Og halve dritten mangler, står INGENTING om andre uttak annet enn innsettene, eneste vi har fått er sædprøven fra det uttaket og NADA mer. Ikke befruktning, ikke icsi, ikke oppføgingen pr.dag.
Altså er de seriøse? Er det sånn her de driver?!
Dette skulle jeg liksom kunne brukt videre på ny klinikk? Tror de står med fler spørsmål enn svar på dette rotet med diagnoser her men ikke der og medisiner her og ikke der og ingenting som stemmer.
Skal det, det er uhørt. Blir jo ikke før på mandag for de har ikke callback imorgen.Da ville jeg gitt beskjed når du melder inn positiv test imorgen at de må ha glemt endel av journalen. Dersom de sier at de har sendt alt ville jeg tatt kontakt med statsforvaltningen og meldt dem for manglende journalføring.
Jeg kjenner når jeg leser din historie at jeg er sjeleglad at jeg ikke har hatt noe behov for ivf altså!Skal det, det er uhørt. Blir jo ikke før på mandag for de har ikke callback imorgen.
Jeg har jo tydeligvis vært så uheldig som overhode mulig i alle lag altså for de aller aller fleste er det lettere enn for meg!Jeg kjenner når jeg leser din historie at jeg er sjeleglad at jeg ikke har hatt noe behov for ivf altså!
Joda, du er skrekkeksempelet. Det er bare det at på mange andre områder i helsesektoren er jeg skrekkeksempelet så hadde vært typisk om jeg endte opp på samme måteJeg har jo tydeligvis vært så uheldig som overhode mulig i alle lag altså for de aller aller fleste er det lettere enn for meg!
Hei du! Jo jeg husker deg! Har ikke egentlig vært aktiv før i vår nesten fra fødsel, jegHei, Tigerbaby!
Har ikke sett deg på mange år! Så morsomt at dere prøver, og at det har klaffet!
Jeg vet ikke om du husker meg, men vi var i juni19 sammen.
Jeg har ikke vært aktiv før denne mndHei du! Jo jeg husker deg! Har ikke egentlig vært aktiv før i vår nesten fra fødsel, jeg
Går sikkert fortere for deg enn for oss jeg tør ikke stole på at dette går bra!Jeg har ikke vært aktiv før denne mnd
Vi startet prøvingen igjen denne mnd
Det har gått ganske kjapt tidligere, men har både MA og SA bak meg. I tillegg har jeg blitt 5 år eldre, så aner ikke hvordan kroppen fungerer lengerGår sikkert fortere for deg enn for oss jeg tør ikke stole på at dette går bra!
Blir spennende å seDet har gått ganske kjapt tidligere, men har både MA og SA bak meg. I tillegg har jeg blitt 5 år eldre, så aner ikke hvordan kroppen fungerer lenger