Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

20231014_155121.jpg

Takk :) er litt tilbakeholden med gleden frem til jeg har noen hcg verdier og litt sånt.. blir en tur til legen på mandag.

Håper den fortsetter å stige så du kan komme deg inn til oss i juni ❤️ vi er en stor gjeng hvor vi dessverre er mange som har bagasje med oss, så håper det er en mening med det,at vi alle sammen nå kan få babyen vår❤️

Gratulerer med fin strek :happy:

Mye sterkere!

Fallhøyden er så ekstremt stor nå at jeg prøver egentlig å ikke tenke på at jeg er gravid. Det er bare så uvirkelig at vi skal få en til da. Er så forberedt på å måtte sloss med nebb og klør for absolutt alt i et svangerskap....

4+0
Tja, vært og tatt blodprøve men ikke fått svar.
Bekkenet mitt er rett og slett helt grusomt, det er vondt til og med å kjøre bil :rolleyes:
Mannen lurte på om jeg er sikker på at jeg ikke har prolaps..... ja du det er jeg sikker på, dette er hormonelt.
Jobben tilpasser der de kan og det er fint. Jeg er jo allerede mange % sykemeldt så det er heldigvis ikke krise.

Hva er delmål? Aner ikke. Føler meg ikke trygg. Når skal jeg føle meg trygg liksom? Sammenlikne med da jeg mistet i uke 4? 5? 6? 8?
Jeg vet virkelig ikke. Kanskje i 2.trimester.
Ikke turt å bestille ultralyd enda, stoler ikke på at jeg kommer dit.

Vi er to, jeg er akkurat lik.
Det føles BARE skummelt, for og si det sånn.

Forstår dere så godt. Både deg og Veslejinta. Jeg gruer meg nesten til neste innsett og å skulle gå gravid igjen uten å være glad. Man blir litt skada av dette opplegget her tror jeg. Vi må bare ta en dag av gangen og håpe det går bra.

Akkurat tatt selv og sinna på digitalen :bag:
Men fin strek :happy:

Håper du får svar idag på blodprøve. Og at neste prøve viser fin stigning

Back
Topp