Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lykke til!

Snapchat-1712711827.jpg

Dette er så uvanlig meg at dere aner ikke!

I dag er dagen klokka mi bestemte seg for å ikke tempe, jeg som ladet igår for å ikke glemme den på laderen i natt og var så spent! :rolleyes:
Begynne på cyclogest i dag.

Tempen er tydeligvis ikke på vei opp, tross progesteron. Oh well. Håper jeg hadde eggløsning med de syke smertene mine da :dance008

Lykke til idag!

Og igjen: Tiger på tur og KAOS!
Jeg ringte reisebyrået igår og fikk flyttet til en tidligere fly, 1t5m fra landing på vernes til timen går ikke ann. Så da fikk jeg 1t tidligere +/- meeen så var flyet forsinka da!

Jeg har hatt sittende hvilepuls på 95 i dag! Helt syke greier!

Og det å få tak i fertilitetsseksjonen var jo styrete, men de var VELDIG gode og forståelsesfulle og hadde ikke tatt opp til tin enda så jeg skulle bare sende melding på crypho når jeg kom på flyet. Det ordnet seg heldigvis, men det er bare så typisk, jeg gråt i tlf og så for meg avbrutt innsett og at blastoen kom til å gå i søpla fordi jeg ikke fikk satt inn og alt var altså bare sorgen!

Flyet landet da 9min fra flybussen gikk, om ikke måtte jeg ventet 1t. Og de hadde jo tatt meg inn når jeg kom da, det var de forberedt på, men åååååh for en enorm lettelse å sitte på denne bussen nå!

Ruger på en fin 5dagers nå, så får vi se. Har en helt ok følelse og det er liksom ingen krise om det ikke går, jeg er så klar for å være ferdig.
Siste runde på st.olavs og de forstod godt at vi ønsket klinikk nermere hjemme hvis det blir fler forsøk så journaler skulle vi få.

Stod opp kl 4.15 selv om jeg ikke skulle opp før 4.45 såååå jeg tok en tidligere buss :) kaffe og nystekt kanelbolle på flyplassen. Og nordmenn er som nordmenn flest. Guttungen(sikkert yngre enn meg, hvem vet) flyttet seg fra andre siden av 3seteren da jeg satte meg her jeg sitter :hilarious:

God tur hjem. Har du spist pommes? :laughing025 Godt at det løste seg, selv om det ble så mye stress. Håper dette er gullegget og helt optimalt opplading denne gangen

God tur hjem. Har du spist pommes? :laughing025 Godt at det løste seg, selv om det ble så mye stress. Håper dette er gullegget og helt optimalt opplading denne gangen
Selvfølgelig har jeg spist pomfri igår, skal spise det i dag også! o_O Noe annet er jo helt uhørt!
Herregud dette her vært mye stress! Kom hjem kl 10 i dag og har sittet i morgenkåpe siden, er helt kokt og trodde det var kveld kl 13....

Nå venter vi spent om 5 dager :laughing025

Back
Topp