Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Jeg bladde meg langt tilbake i dagboken, og sier bare "wow"!
Alt hva du har vært igjennom både for å få lille i magen, men også for å få henne ut til deg :Heartred
Jeg har ikke ord, for et overmenneske du er :Heartred

Og nå har du lyst på en til :Heartredheier på deg!

Jeg bladde meg langt tilbake i dagboken, og sier bare "wow"!
Alt hva du har vært igjennom både for å få lille i magen, men også for å få henne ut til deg :Heartred
Jeg har ikke ord, for et overmenneske du er :Heartred

Og nå har du lyst på en til :Heartredheier på deg!
Så hyggelig sagt :Heartred

Herregud. Byttet fastlege fordi legesenteret jeg hadde har 10-15leger som alle jobber typ 2 dager i uka, så jeg var dritskeptisk til å bytte men leste noen tilbakemeldinger på legen jeg tok at han var god med svangerskap. Jeg klarer ikke psykisk å måtte forklare på nytt og på nytt og på nytt og på nytt hver gang jeg er inne pga svangerskap.
Sååååååå er denne legen i permisjon og har dermed en vikar som jeg ikke finner noe info om o_O
Skal ta med meg mannen på denne legetimen gitt, jeg er så redd for å ikke bli tatt seriøst.

Herregud. Byttet fastlege fordi legesenteret jeg hadde har 10-15leger som alle jobber typ 2 dager i uka, så jeg var dritskeptisk til å bytte men leste noen tilbakemeldinger på legen jeg tok at han var god med svangerskap. Jeg klarer ikke psykisk å måtte forklare på nytt og på nytt og på nytt og på nytt hver gang jeg er inne pga svangerskap.
Sååååååå er denne legen i permisjon og har dermed en vikar som jeg ikke finner noe info om o_O
Skal ta med meg mannen på denne legetimen gitt, jeg er så redd for å ikke bli tatt seriøst.
Så typisk! Håper det er en god vikar du treffer! Men ta gjerne med mannen uansett, dere er jo definitivt to om det!

Så typisk! Håper det er en god vikar du treffer! Men ta gjerne med mannen uansett, dere er jo definitivt to om det!
Ja han nekter ikke, jeg sa at han måtte være med fordi jeg er så nervøs for det nå

Begynner å kjenne på litt .. sommerfugler i magen?
Livredd og lei, men litt spent. Gruer meg til medisinstart fordi jeg blir så dårlig, men glad for at jeg har litt håp nå fremover.
Jeg har hatt en fin sommer uten mens eller el, tross at jeg nå må få tatt en test for bv og uvi, begge deler er visst vanlige bivirkninger av procren..

For en uke. Klar for helg.
Startet med medisin og desverre rent kaos med å få sykemelding fordi legen jeg hadde byttet til mente at ekstrem kvalme ikke var grunn for sykemelding. Såå da havnet jeg tilbake der jeg var før og de tok det jo som en selvfølge med det jeg står i, jeg har ingenting å gjøre på jobb når jeg blir så dårlig som jeg blir av dette her. Trengte jeg noe mer? "Prate? Når skal vi fornye? Gir du beskjed etter kontroll? Man blir psykisk utmattet av mindre!"
Før jeg fikk tak i dem så var jeg faktisk klar for å avbryte forsøket fordi jeg ikke klarer å komme meg på jobb sånn her. Nå er jeg forsåvidt åpen for at dette kan være psykisk(noe av det) men det gjør det ikke bedre å være dårlig. Uroen for tiden fremover har begynt å snike seg inn under huden nå også.

I dag har jeg hatt en skikkelig hodepine fra nederst inni h og sloss med kroppen og hodet i to timer før jeg klarte å levere i bhg.
Kom inn i bhg til frøkna og der var det ei lita ei som hylte som besatt, så jeg måtte bare rushe inn på avd der og få lukket døra mellom gangene så ikke hodet eksploderte :rolleyes:
Dette blir kooooselig. Spyr av mat, spyr uten mat, hodepine og utmattet. Erfaringsmessig blir jeg værre når tiden går og jeg har dette innabords. Forsåvidt spyr jeg meg selv "bare" i munnen fordi jeg er så redd for å måtte ta nye doser medisin eller at noe skal gå galt :hungover:
Jaja.

For en uke. Klar for helg.
Startet med medisin og desverre rent kaos med å få sykemelding fordi legen jeg hadde byttet til mente at ekstrem kvalme ikke var grunn for sykemelding. Såå da havnet jeg tilbake der jeg var før og de tok det jo som en selvfølge med det jeg står i, jeg har ingenting å gjøre på jobb når jeg blir så dårlig som jeg blir av dette her. Trengte jeg noe mer? "Prate? Når skal vi fornye? Gir du beskjed etter kontroll? Man blir psykisk utmattet av mindre!"
Før jeg fikk tak i dem så var jeg faktisk klar for å avbryte forsøket fordi jeg ikke klarer å komme meg på jobb sånn her. Nå er jeg forsåvidt åpen for at dette kan være psykisk(noe av det) men det gjør det ikke bedre å være dårlig. Uroen for tiden fremover har begynt å snike seg inn under huden nå også.

I dag har jeg hatt en skikkelig hodepine fra nederst inni h og sloss med kroppen og hodet i to timer før jeg klarte å levere i bhg.
Kom inn i bhg til frøkna og der var det ei lita ei som hylte som besatt, så jeg måtte bare rushe inn på avd der og få lukket døra mellom gangene så ikke hodet eksploderte :rolleyes:
Dette blir kooooselig. Spyr av mat, spyr uten mat, hodepine og utmattet. Erfaringsmessig blir jeg værre når tiden går og jeg har dette innabords. Forsåvidt spyr jeg meg selv "bare" i munnen fordi jeg er så redd for å måtte ta nye doser medisin eller at noe skal gå galt :hungover:
Jaja.
Huff, lykke til! Håper du får en flott "premie" denne gangen

Slimhinna var neeesten 7mm, men ikke nært nok.
I kjent stil så øker vi dose.
Jaja, jeg kan i det minste klappe meg selv på skuldra med at jeg hadde rett igjen.
Veldig kvalm, lysfølsom er jeg visst også denne runden. Men alt ordner seg vel?

Videre sykemeldt uten spørsmål. Og innen den sykemeldingen går ut er det jo tid for enten svangerskapspenger eller tilbake på jobb :wtf
Ny kontroll fredag og ser for meg innsett tirsdag, som vi si at 5 sept er testdag og 4+5. Ifølge klinikken 4+0 men i og med at jeg gikk maks overtid med lillemor så er jeg megaglad jeg ikke bryr meg om deres feilberegning.

Superoptimisten i meg sier termin 27.mai og at jeg da har barn før 17.mai pga ks og masse helligdager..
Også vil jeg ha privat ul i uke 5+1 om jeg ikke har mistet til da. Neimen der var pessimisten på plass også.
Jeg gleder meg egentlig ikke så mye.

Åh, jeg er helt knekt etter disse dagene. Trondheim igår og aktiviteter med mini i dag. På slutten av utflukten vår så gikk mannen og frøkna litt i forveien, mens jeg ble sittende og puste meg gjennom en heftig rie(samme følelse, krampe-typ i livmor, varer bare noen sek om gangen hos meg) og det stoppet tre stk for å sjekke om det gikk bra med meg og om de måtte hente hjelp til meg, sier sitt? :laughing002
Vet ikke om jeg har helt troa denne runden, vi får se. Blir heller positivt overrasket om jeg kommer meg over 1.trimester tenker jeg!

Håper veldig for deg!

Jeg er syk i hodet mitt. Testet fire ganger i dag uten antydning til strek, som om den på mirakuløst vis skal bli supertydelig på et par timer :hilarious: helt tragisk!

Back
Topp