Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Imorgen kommer fancypancy termometeret mitt :woot:
Skal begynne å tempe igjen, galskap! Dette har bluetooth så hvis det funker så slipper jeg å tenke

Så spennende det blir med alt nå! Håper ikke at helseportalen tuller det til for deg

Håhååhå, temping var vanskelig å få inn i systemet igjen! Jeg glemmer det når jeg våkner, så springer jeg og ordner noe for mini og sååå temper jeg liksom. Herregud, jaja. Får bare fortsette til det ligger i fingrene på en måte.

Håhååhå, temping var vanskelig å få inn i systemet igjen! Jeg glemmer det når jeg våkner, så springer jeg og ordner noe for mini og sååå temper jeg liksom. Herregud, jaja. Får bare fortsette til det ligger i fingrene på en måte.

Haha enig, jeg prøvde også men måtte bare gi opp, bare glemte det eller orka ikke. Selv om 2019-barnet jo sover godt hele natta og jeg som oftest våkner først - skulle jo tro det var greit gjennomførbart da :hilarious:

Haha enig, jeg prøvde også men måtte bare gi opp, bare glemte det eller orka ikke. Selv om 2019-barnet jo sover godt hele natta og jeg som oftest våkner først - skulle jo tro det var greit gjennomførbart da :hilarious:
Hahah, jeg tenkte jo jeg hadde eliminert noen feilkilder når jeg kjøpte sånn fancy som legger inn verdier selv, men når jeg flyr rundt og fikser ting på natt kommer jeg jo ikke langt :hilarious:

Fått tildelt telefontime i løpet av uken, spent på det! Sendte en kjempelang melding om at jeg ønsket gjennomgang av protokoll og begrunnelse for det som blir bestemt, og at vi ønsker de vurderer å få de to siste blastoene satt inn neste gang. Pluss at det hadde vært fint om de tok høyde for endometriosen for første gang.

Pluss en del spørsmål ift hysteroskopien og evt nye uttak.

Føler jo skikkelig på meg at her kunne det meste vært fikset med en ordentlig behandling av endoen, men den kostet de jo vekk på forsamtale.

Nå kjenner jeg at jeg er spent på den samtalen med legen på klinikken. Når kan jeg forvente hysteroskopi, hva tenker de videre og hva kan jeg få av støttemedisiner, om noe som helst.

Vi tar uansett pause fra ivf og ønsker innsett i aug for at ikke vi skal ødelegge hele ferien på at jeg skal være i ro og ikke gjøre ditt og datt uten nytte. Så det blir nok litt stille fra meg fremover.
Skal nok mest sannsynlig ta letrozol fremover om ikke annet bare for å ha stabil syklus. Vi håper jo på en hjemlaga sak i mellomtiden dersom det kanskje er eggene det går på, men vi får nå se, troa på det er sånn middels.

Nå kjenner jeg at jeg er spent på den samtalen med legen på klinikken. Når kan jeg forvente hysteroskopi, hva tenker de videre og hva kan jeg få av støttemedisiner, om noe som helst.

Vi tar uansett pause fra ivf og ønsker innsett i aug for at ikke vi skal ødelegge hele ferien på at jeg skal være i ro og ikke gjøre ditt og datt uten nytte. Så det blir nok litt stille fra meg fremover.
Skal nok mest sannsynlig ta letrozol fremover om ikke annet bare for å ha stabil syklus. Vi håper jo på en hjemlaga sak i mellomtiden dersom det kanskje er eggene det går på, men vi får nå se, troa på det er sånn middels.
Håper du får gode svar

Minus letrozol for å holde på syklus så blir det pause fra ivf frem til høsten, jeg kommer sterkere tilbake, trolig med både procren og prednisolon i bagasjen, de endelig hørte på meg ang endometriosen! :cat: så nå skal vi nyte sommeren med letrozol og temping og ikke bry oss stort mer om noe :woot:
Får bare ett blasto om gangen uansett, men shit au!

Minus letrozol for å holde på syklus så blir det pause fra ivf frem til høsten, jeg kommer sterkere tilbake, trolig med både procren og prednisolon i bagasjen, de endelig hørte på meg ang endometriosen! :cat: så nå skal vi nyte sommeren med letrozol og temping og ikke bry oss stort mer om noe :woot:
Får bare ett blasto om gangen uansett, men shit au!
Så godt du ble hørt! Har de snakket om operasjon for å fjerne endometriosevev?

Nope, for de vet jo ikke om det er vev å fjerne siden ingen har vært inne og sett siden 2017 :bag:
Men eneste måten å finne ut det på er en operasjon... Så kanskje de burde få fingrene ut og sjekke det og?

Men eneste måten å finne ut det på er en operasjon... Så kanskje de burde få fingrene ut og sjekke det og?
De skal det. Men usikkert om de kan ta endoen med en gang om de finner. Litt avhengig av mengde osv..

Pause var veldig veldig rett, føler vi har fått gnisten i forholdet litt tilbake og jeg kjenner at jeg nesten har mer lyst til å leve nå enn sånn det var. Så sliten av aborter og hva om og forberedelser og kanskje, hvis, om at, muligens og hele runddansen hver dag og hvert våkne sekund.

Behagelig å bare tempe for å bekrefte el og så tenke at resten er godt nok, ikke noe testing hverken for det ene eller det andre.

Tatt letrozol denne mnd for å i det minste ha en vettig syklus. Ikke informert dem om det for å si det sånn.
Hysteroskopi og noe annet rart neste mnd.
Fått beskjed om blodprøver dag 2-3 uten at det egentlig var tydelig hva som var greia så who the f knows :hilarious: Amh, fsh osv kanskje?
Dem i et nøtteskall!
Lever livet uten forsøk nå, masse god mat og drikke! Gleder meg samtidig til å begynne igjen.
Når jeg kjenner at termin skulle vært rett rundt hjørnet og fler og fler rundt meg er gravide eller planlegger så gjør det vondt uansett om jeg er rolig i pause. Vanskelig å forklare. Det er litt sånn if you know, you know.

Sender deg mange klemmer! Håper dere får en flott sommer

Amh har steget fra 20 i april/mai 2017 til 36 i mai 2023 :woot:
Hvordan er det mulig?

Her skjedde det også :happy:

Back
Topp