Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håhååhå, temping var vanskelig å få inn i systemet igjen! Jeg glemmer det når jeg våkner, så springer jeg og ordner noe for mini og sååå temper jeg liksom. Herregud, jaja. Får bare fortsette til det ligger i fingrene på en måte.
Hahah, jeg tenkte jo jeg hadde eliminert noen feilkilder når jeg kjøpte sånn fancy som legger inn verdier selv, men når jeg flyr rundt og fikser ting på natt kommer jeg jo ikke langtHaha enig, jeg prøvde også men måtte bare gi opp, bare glemte det eller orka ikke. Selv om 2019-barnet jo sover godt hele natta og jeg som oftest våkner først - skulle jo tro det var greit gjennomførbart da
Håper du får gode svarNå kjenner jeg at jeg er spent på den samtalen med legen på klinikken. Når kan jeg forvente hysteroskopi, hva tenker de videre og hva kan jeg få av støttemedisiner, om noe som helst.
Vi tar uansett pause fra ivf og ønsker innsett i aug for at ikke vi skal ødelegge hele ferien på at jeg skal være i ro og ikke gjøre ditt og datt uten nytte. Så det blir nok litt stille fra meg fremover.
Skal nok mest sannsynlig ta letrozol fremover om ikke annet bare for å ha stabil syklus. Vi håper jo på en hjemlaga sak i mellomtiden dersom det kanskje er eggene det går på, men vi får nå se, troa på det er sånn middels.
Så godt du ble hørt! Har de snakket om operasjon for å fjerne endometriosevev?Minus letrozol for å holde på syklus så blir det pause fra ivf frem til høsten, jeg kommer sterkere tilbake, trolig med både procren og prednisolon i bagasjen, de endelig hørte på meg ang endometriosen! så nå skal vi nyte sommeren med letrozol og temping og ikke bry oss stort mer om noe
Får bare ett blasto om gangen uansett, men shit au!
Nope, for de vet jo ikke om det er vev å fjerne siden ingen har vært inne og sett siden 2017Så godt du ble hørt! Har de snakket om operasjon for å fjerne endometriosevev?
Men eneste måten å finne ut det på er en operasjon... Så kanskje de burde få fingrene ut og sjekke det og?Nope, for de vet jo ikke om det er vev å fjerne siden ingen har vært inne og sett siden 2017
De skal det. Men usikkert om de kan ta endoen med en gang om de finner. Litt avhengig av mengde osv..Men eneste måten å finne ut det på er en operasjon... Så kanskje de burde få fingrene ut og sjekke det og?
Spennende viste ikke at amh kunne stige? Jeg har bare amh på 5Amh har steget fra 20 i april/mai 2017 til 36 i mai 2023
Hvordan er det mulig?
Ikke jeg heller. Men har visst skjedd fler.Spennende viste ikke at amh kunne stige? Jeg har bare amh på 5