Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Jeg spammer min egen dagbok. Det er nok lov.
Legetime senere i dag.

Blør masse, friskt også, men ikke en eneste klump, så her kan det fort bli spennende :bag: skal få fulgt med på blodprosenten også gitt. Klarte ikke stå opp før 9 selv om mini skulle vært i bhg, sendte bare sms om at hun kommer senere.
Jeg kjenner at hodet mitt er helt på bærtur, jeg har det rett og slett grusomt med meg selv nå. Jeg skifter humør hvert 5.minutt pga alt dette og vet ikke hvilken fot jeg skal stå på. Graviditet nr 6 går til grunne og jeg planlegger for neste forsøk. Skal booste en haug med vitaminer og tilskudd, prøve meg å mase på en del ekstra medisiner. Føler meg jo så maktesløs når de sier "embryoene dine er jo helt perfekte" og.. vel vi vet jo at de sier det om alle sine så det har jeg ikke tro på. Tror jeg er på de dårlige fra denne batchen. Lurer på å be om begge de siste neste gang for å slippe bomtur på at siste ikke tåler tining.

Fortsatt ikke hørt noe fra somlemumlesykehuset. Skjønner at de har mange å prate med og sånt altså, men altså fyyyfh.
Neimen, her sitter du å svarer i mine tråder og støtter meg så har du det minst like jævlig selv. Jeg skjønner deg så godt, dette er ikke noe gøy.. men har du testet noe mer? :Heartred

Neimen, her sitter du å svarer i mine tråder og støtter meg så har du det minst like jævlig selv. Jeg skjønner deg så godt, dette er ikke noe gøy.. men har du testet noe mer? :Heartred
Hehe, ikke tenk på det, jeg er så god til å klage at jeg klarer meg :hilarious:
Har ikke tester hjemme, jeg blir helt steike gal og kan ikke gå på do uten å tisse når det er sånn her.. så jeg har motstått fristelsen fra å bruke clearblue tidlig digital fordi de vil jo slå ut uansett, også har jeg klart å la være å bestille fler. Litt stolt.
Fikk tatt hcg i dag og tar neste imorgen. Dagens får jeg vite imorgen uansett sånn at jeg vet litt hva jeg kan forvente.
Virker som om jeg har et opphold i blødning nå, men det kan jo komme og gå lenge. Fortsatt 0 vondt av blødning, men bekkenet er jo helt elendig

Hehe, ikke tenk på det, jeg er så god til å klage at jeg klarer meg :hilarious:
Har ikke tester hjemme, jeg blir helt steike gal og kan ikke gå på do uten å tisse når det er sånn her.. så jeg har motstått fristelsen fra å bruke clearblue tidlig digital fordi de vil jo slå ut uansett, også har jeg klart å la være å bestille fler. Litt stolt.
Fikk tatt hcg i dag og tar neste imorgen. Dagens får jeg vite imorgen uansett sånn at jeg vet litt hva jeg kan forvente.
Virker som om jeg har et opphold i blødning nå, men det kan jo komme og gå lenge. Fortsatt 0 vondt av blødning, men bekkenet er jo helt elendig
Feel you, jeg fikk nesten abstinenser når jeg var tom for tester i går… :laughing021
Men SÅ bra at du har fått tatt hcg, det vil jo uansett gi et bedre svar enn testene.. håper virkelig ikke at du blør noe mer, og at du ikke har smerter er jo et super bra tegn tenker jeg. Nei uff, vi to har det hardt for tiden! Syns vi fortjener en opptur jeg nå altså :wtf:

Feel you, jeg fikk nesten abstinenser når jeg var tom for tester i går… :laughing021
Men SÅ bra at du har fått tatt hcg, det vil jo uansett gi et bedre svar enn testene.. håper virkelig ikke at du blør noe mer, og at du ikke har smerter er jo et super bra tegn tenker jeg. Nei uff, vi to har det hardt for tiden! Syns vi fortjener en opptur jeg nå altså :wtf:
Var det jeg gjorde før jeg fikk positiv.. tok 10 tester på en dag eller noe sånt. Galskap.
Ja, jeg får jo alltid ta hcg med min forhistorie :bunny så da vet jeg til helga om det er håp for liv laga.
Synes også vi fortjener en opptur!

Var det jeg gjorde før jeg fikk positiv.. tok 10 tester på en dag eller noe sånt. Galskap.
Ja, jeg får jo alltid ta hcg med min forhistorie :bunny så da vet jeg til helga om det er håp for liv laga.
Synes også vi fortjener en opptur!
Ja det er totalt galskap..

Det er bra! Jeg syns også det er veldig greit med hcg, da får man det svart på hvitt og den testetrangen forsvinner, vertfall hos meg!
Jeg krysser alt jeg har for deg!!!

Ja det er totalt galskap..

Det er bra! Jeg syns også det er veldig greit med hcg, da får man det svart på hvitt og den testetrangen forsvinner, vertfall hos meg!
Jeg krysser alt jeg har for deg!!!
Takk :Heartbigred
Føler meg desverre ikke gravid lenger

Så leit.. men man må holde i håpet så lenge man kan!!
Får hcg i løpet av dagen i det minste, men tror jo den er lav. Så er jo spenningen hvor lav og om den synker eller koser seg på et nivå som blir utskrapning, eller stiger igjen, det gjorde den sist

Og der kom første runde med tiger i bakken.
Reiste meg opp fra sofa for å gå på do og måtte bare legge meg litt ned på gulvet over dørstokken til badet og puste litt for å få synet tilbake. Merket at i det jeg kom ut i gangen så svartnet det for meg så da var det bare å legge meg ned før jeg ramlet og slo meg. Dette er bare så fantastisk gøy.
Desverre helt vanlig både ved blodtap og graviditet her i gården, jippi! :bag:

På den lyse siden hørte jeg fra sykehuset i dag og de bekreftet at de venter på hcg og vil at jeg skal dit på utskrapning om den synker, uansett hvor ubeleilig det er for meg. Hvis lokalsykehuset tar utskrapning så skal det være noe helt ekstraordinært av typen tiger forsøker å blø ihjel, igjen.

Og der kom første runde med tiger i bakken.
Reiste meg opp fra sofa for å gå på do og måtte bare legge meg litt ned på gulvet over dørstokken til badet og puste litt for å få synet tilbake. Merket at i det jeg kom ut i gangen så svartnet det for meg så da var det bare å legge meg ned før jeg ramlet og slo meg. Dette er bare så fantastisk gøy.
Desverre helt vanlig både ved blodtap og graviditet her i gården, jippi! :bag:

På den lyse siden hørte jeg fra sykehuset i dag og de bekreftet at de venter på hcg og vil at jeg skal dit på utskrapning om den synker, uansett hvor ubeleilig det er for meg. Hvis lokalsykehuset tar utskrapning så skal det være noe helt ekstraordinært av typen tiger forsøker å blø ihjel, igjen.
Uff, håper det ordner seg for deg snart ❤️

Hcg onsdag 6 og igår 3. Så her er det ingen baby. Bekkenet er mye bedre, dog ikke helt 100% og har bare halsbrann. Vonde pupper forsvant igår. Gråter litt, jeg.

Blodprosent på 13.1 så det er jo veldig bra i det minste.

Skal bestille meg bbt termometer med Bluetooth. Koster 600-800 alt etter type men det er jo maks verd det for en latsabb som meg som gav opp temping fordi jeg faktisk måtte gjøre noe med tallene hele tiden.

Så trist liten oppdatering, og kjipt at formen din er så dårlig. Håper du får rydda opp i dette straks og formen stiger raskt igjen.
:Heartred :Heartred :Heartred

Så trist :( mange klemmer sendes!

Og jeg blør og blør og blør.. Kjedelig.
Hørte aldri noe fra stolavs igår men siden det ikke er akutt og jeg ikke føler jeg har rester ser jeg for meg at jeg sikkert ikke får operasjon før etter sommerstengt :sorry:

På den lyse siden gleder jeg meg til skattepengene kommer så vi kan gjøre verandaen koselig, imorgen skal jeg en tur på plantasjen for å hente litt frø og noen små jord-briketter for å begynne litt smått med pynteplanter ute, og nå trenger jeg jo ikke være redd for å grave i jorda akkurat mtp kroppen eller bakterier.

Last edited:
Ferdig å blø, føler ikke jeg har noen rester. I det minste fint det. Mini er syk, jeg sol så frem til å få være alene hjemme. Også hadde mannen plutselig hjemmekontor i dag da. Tror han har litt mer hjemmekontor pga meg, jeg sovnet gråtende på brystet hans i helgen.

Ikke hørt noe fra stolavs, må vel purre om jeg ikke hører noe ila noen dager.

Time hos jordmor imorgen, det trengs. Må få ventilert litt og høre hva hun tror kan være lurt å tenke på neste gang.
Sykemeldt ut uka og noen dager neste uke, men vi får se hvor hodet mitt er da. Jeg er rett og slett ikke gira på å jobbe kjenner jeg, jeg skulle gjerne bare bodd i min egen lille boble og være i fred. Vanskelig å få i meg mat om dagene, hva trenger jeg vel mat til :dead:

Endelig svar fra stolavs. Hun som ringte meg hadde virkelig ikje kontroll stakkars.
Var jeg ikke nervevrak nok fra før liksom.

Men jeg blir satt opp til hysteroskopi, kunne regne med 4 uker ventetid sånn grovt regnet.
Hun har sendt inn forespørsel til legen om støttemedisiner pga endo og aborter, så får vi se.

Uff, for noen dager du har hatt den siste tiden. Håper du får hysteroskopi om ikke så altfor lenge.

Stor klem :Heartred

Endelig svar fra stolavs. Hun som ringte meg hadde virkelig ikje kontroll stakkars.
Var jeg ikke nervevrak nok fra før liksom.

Men jeg blir satt opp til hysteroskopi, kunne regne med 4 uker ventetid sånn grovt regnet.
Hun har sendt inn forespørsel til legen om støttemedisiner pga endo og aborter, så får vi se.
Følg opp at de faktisk har henvist deg til hysteroskopi! Da jeg skulle få det på denne tiden i fjor hadde de bare lagt ved en post it med det på, og dermed ble det ingenting.. Og nå som de sliter ekstra med kommunikasjon grunnet helseplattformen så vær ekstra obs på at den henvisningen faktisk går! :Heartred

Følg opp at de faktisk har henvist deg til hysteroskopi! Da jeg skulle få det på denne tiden i fjor hadde de bare lagt ved en post it med det på, og dermed ble det ingenting.. Og nå som de sliter ekstra med kommunikasjon grunnet helseplattformen så vær ekstra obs på at den henvisningen faktisk går! :Heartred
Sendte dem en milelang melding, så får jeg ikke noe svar til onsdagen så ringer jeg og purrer da :hilarious: fint at du sier ifra!

Back
Topp