Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Håper den gror seg fast helt til termin❤️ hurra!

Vært og tatt hcg, får svar når legen får det. Tror han var litt paff.

Jeg kommer inn der og vet ikke hva jeg skal si, er bare negativ, jeg.
Tatt med meg testen fordi jeg forventer å ikke bli trodd, og vil ikke ha hcg med to dagers mellomrom, men en i dag og en neste uke for å se at det stiger. Dobling får jeg ikke uansett sier jeg.
Og han blir litt rar og lurer på om jeg ikke har trua, har jeg blødd eller noe? Nei, har ikke trua. Nei, har ikke blødd enda. Hcg var også elendig med mini så. Jeg tror hcg er elendig nå, og jeg må ha det svart på hvitt dersom det går galt igjen. Skal ha mer utredning og st.olavs vil ta utskrapning selv om det trengs.

Også må jeg ha oppfølgingstime etter påske. Kunne få time onsdag. Ja da må hun tilbakedatere sykemelding til tirsdagen. "Hæ? Har du ikke tenkt deg på jobb?" Nei. I journalen min står det at jeg ikke kan gjøre en møkk og jeg allerede har pratet med jobben, de kan ikke tilpasse noe så da har jeg ikke noe der å gjøre, da.
Dette er min 6.graviditet, jeg vet hvordan dette blir om det skal gå bra. Jeg blør uansett hva jeg foretar meg så tar foretar jeg meg minst mulig.

Tror han var litt ute av seg han der når jeg gikk.

Jeg er sliten. Sofaen, saft og skyrim nå.

Vært og tatt hcg, får svar når legen får det. Tror han var litt paff.

Jeg kommer inn der og vet ikke hva jeg skal si, er bare negativ, jeg.
Tatt med meg testen fordi jeg forventer å ikke bli trodd, og vil ikke ha hcg med to dagers mellomrom, men en i dag og en neste uke for å se at det stiger. Dobling får jeg ikke uansett sier jeg.
Og han blir litt rar og lurer på om jeg ikke har trua, har jeg blødd eller noe? Nei, har ikke trua. Nei, har ikke blødd enda. Hcg var også elendig med mini så. Jeg tror hcg er elendig nå, og jeg må ha det svart på hvitt dersom det går galt igjen. Skal ha mer utredning og st.olavs vil ta utskrapning selv om det trengs.

Også må jeg ha oppfølgingstime etter påske. Kunne få time onsdag. Ja da må hun tilbakedatere sykemelding til tirsdagen. "Hæ? Har du ikke tenkt deg på jobb?" Nei. I journalen min står det at jeg ikke kan gjøre en møkk og jeg allerede har pratet med jobben, de kan ikke tilpasse noe så da har jeg ikke noe der å gjøre, da.
Dette er min 6.graviditet, jeg vet hvordan dette blir om det skal gå bra. Jeg blør uansett hva jeg foretar meg så tar foretar jeg meg minst mulig.

Tror han var litt ute av seg han der når jeg gikk.

Jeg er sliten. Sofaen, saft og skyrim nå.
Blir spennende dette her! Håper det er en terminspire der inne!

Forbereder meg bare på å blø nå.
Hcg på 11 igår.
20230404_110712.jpg

Test i dag.

Kontroll etter påske fordi jeg sikkert klarer å få rester nå også :hilarious:

Dere er gode :Heartbigred

Jeg sluttet på cyclogest igår så nå går det som det går.
Bestilt meg clearblue digital med uker, skal ta på mandagen om jeg ikke har begynt å blø tenker jeg. Får jeg 2-3 så er det jo litt håp.

Også har jeg bestilt de fancy nye tidlige til clearblue som jeg skal bruke ved neste forsøk

Enda ingen blod og smertene er borte. :woot:
Skal jeg seriøst gå gjennom en MA i uke 5 også??

Tatt flere tester? ❤️
Nei, har bare digitale og orker ikke håpe :whacky011 skal ta en mandag om jeg ikke har begynt å blø. Er den 2-3 uker da så kanskje det er håp, men tviler voldsomt.
Har masse stikking i livmorhalsen og murrer og smerter så jeg går bare med nattbind på og venter. :gen045

Hvordan går det med deg?

Shit, jeg trodde i dag var milepælen for blødningene sist.. men jeg hadde spotting 15dp5dt og 18dp5dt begynte jeg å fossblø.
Jeg er 20dp5dt uten en dråpe! Det er farlig, men nå håper jeg litt.

Mulig jeg plukket fra hverandre cb-testene for å ta ut batterier :smiley-angelic006
20230407_111555.jpg

Man skal jo egentlig ikke det da, men whatever. Gårsdagens(1-2u) øverst og forrige uke nederst(den var negativ).

Også mandagens(1-2u) da
20230407_112631.jpg

Er jo stor forskjeller :bunny

Back
Topp