Håper håper den ikke tuller med deg nå og gror fast til termin ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt skjelven hcg senere i dag så er det på papiret i tilfelle det går galt i påsken(igjen)Håper håper den ikke tuller med deg nå og gror fast til termin ❤
Blir spennende å følge deg videre. Krysser fingreneJeg er helt skjelven hcg senere i dag så er det på papiret i tilfelle det går galt i påsken(igjen)
Neimen hurra! Gratulerer!Altså wtf!!! Testet fordi jeg ville slutte på medisiner
Vis vedlegget 402652
Blir spennende dette her! Håper det er en terminspire der inne!Vært og tatt hcg, får svar når legen får det. Tror han var litt paff.
Jeg kommer inn der og vet ikke hva jeg skal si, er bare negativ, jeg.
Tatt med meg testen fordi jeg forventer å ikke bli trodd, og vil ikke ha hcg med to dagers mellomrom, men en i dag og en neste uke for å se at det stiger. Dobling får jeg ikke uansett sier jeg.
Og han blir litt rar og lurer på om jeg ikke har trua, har jeg blødd eller noe? Nei, har ikke trua. Nei, har ikke blødd enda. Hcg var også elendig med mini så. Jeg tror hcg er elendig nå, og jeg må ha det svart på hvitt dersom det går galt igjen. Skal ha mer utredning og st.olavs vil ta utskrapning selv om det trengs.
Også må jeg ha oppfølgingstime etter påske. Kunne få time onsdag. Ja da må hun tilbakedatere sykemelding til tirsdagen. "Hæ? Har du ikke tenkt deg på jobb?" Nei. I journalen min står det at jeg ikke kan gjøre en møkk og jeg allerede har pratet med jobben, de kan ikke tilpasse noe så da har jeg ikke noe der å gjøre, da.
Dette er min 6.graviditet, jeg vet hvordan dette blir om det skal gå bra. Jeg blør uansett hva jeg foretar meg så tar foretar jeg meg minst mulig.
Tror han var litt ute av seg han der når jeg gikk.
Jeg er sliten. Sofaen, saft og skyrim nå.
Mange klemmer! Håper du slipper rester og hele den runddansenForbereder meg bare på å blø nå.
Hcg på 11 igår.
Vis vedlegget 402722
Test i dag.
Kontroll etter påske fordi jeg sikkert klarer å få rester nå også
Enda ingen blod og smertene er borte.
Skal jeg seriøst gå gjennom en MA i uke 5 også??
Nei, har bare digitale og orker ikke håpe skal ta en mandag om jeg ikke har begynt å blø. Er den 2-3 uker da så kanskje det er håp, men tviler voldsomt.Tatt flere tester?
Helt ok.Hvordan går det med deg?