Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke hjertet mitt tåler så mye spenningBlir spennende dette her.
Slitsomt med nye leger. Du kan kreve fast lege også på sykehuset, men det er jo for oppfølging, ikke for akutte ting. Da må man nesten ta det man får. Men det første du kan gjøre på timen er å si at de får ta 5 min først til å lese journalen for du orker ikke gjenta det flere gangerTror ikke hjertet mitt tåler så mye spenning
Hadde tenkt å bestille meg blodprøve privat, men så får jeg ikke til med forsikringa der jeg har rabatter og de har jo selvfølgelig stengt på kundeservice i påska. Så da får jeg smøre meg med tålmodighet til onsdag etter påske.
Skal selvfølgelig ta en cbd på mandag uansett, er den sterkere skal jeg jo ikke på jobb på tirsdag.
Blir også spennende med en ny lege igjen som ikke kjenner historien min og jeg sikkert må diskutere med. Håper virkelig jeg snart kan få bare en lege å forholde meg til!
Han på mandag sa han hadde lest journal, men når jeg snakker så er det veldig tydelig at han ikke hadde lest mer enn to linjer.
Sant! Kanskje det jeg skal. "Fiks blodprøven så tar jeg den mens du leser"Slitsomt med nye leger. Du kan kreve fast lege også på sykehuset, men det er jo for oppfølging, ikke for akutte ting. Da må man nesten ta det man får. Men det første du kan gjøre på timen er å si at de får ta 5 min først til å lese journalen for du orker ikke gjenta det flere ganger
Funker og. Dessverre må man ofte stå på sitt og kreve det som burde være en selvfølgeSant! Kanskje det jeg skal. "Fiks blodprøven så tar jeg den mens du leser"
Lov å håpeÅh, jeg er så spent på dine vegne Håper virkelig at embabyen bare var litt i dvale før den festet seg ordentlig
Sender mange klemmer! Håper det blir med dette da, så du slipper mer styrJeg blør
Jeg gleder meg til litt pause fra dette her nåSender mange klemmer! Håper det blir med dette da, så du slipper mer styr
Det skjønner jeg godt. Håper du får det, og at neste egget sitter til mål!Jeg gleder meg til litt pause fra dette her nå
For en Berg og dalbane kjenner meg så godt igjen!! Stor klemJeg spammer min egen dagbok. Det er nok lov.
Legetime senere i dag.
Blør masse, friskt også, men ikke en eneste klump, så her kan det fort bli spennende skal få fulgt med på blodprosenten også gitt. Klarte ikke stå opp før 9 selv om mini skulle vært i bhg, sendte bare sms om at hun kommer senere.
Jeg kjenner at hodet mitt er helt på bærtur, jeg har det rett og slett grusomt med meg selv nå. Jeg skifter humør hvert 5.minutt pga alt dette og vet ikke hvilken fot jeg skal stå på. Graviditet nr 6 går til grunne og jeg planlegger for neste forsøk. Skal booste en haug med vitaminer og tilskudd, prøve meg å mase på en del ekstra medisiner. Føler meg jo så maktesløs når de sier "embryoene dine er jo helt perfekte" og.. vel vi vet jo at de sier det om alle sine så det har jeg ikke tro på. Tror jeg er på de dårlige fra denne batchen. Lurer på å be om begge de siste neste gang for å slippe bomtur på at siste ikke tåler tining.
Fortsatt ikke hørt noe fra somlemumlesykehuset. Skjønner at de har mange å prate med og sånt altså, men altså fyyyfh.