Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Det var lurt.
Det har jeg gjort begge ganga det har gått galt under IVF, og de ga svaret begge gangene.
Veldig vondt å vente på svar, men greit å vite synes jeg. Og bli ferdig med det, om det ikke går veien likevel.
Eller senke skuldra om alt er i orden.

Blir ikke gjort noe i dag. Må bare fortsette på medisiner og dra til fastlegen og ta blodprøver.

Blir ikke gjort noe i dag. Må bare fortsette på medisiner og dra til fastlegen og ta blodprøver.
Sykehuset mitt heller ville ikke gjøre noe før minst uke 6, så var fastlegen som kunne ta blodprøve.
Men de kan få sjekka. Jeg hadde gjort det om jeg var deg. Det kan gi svar.

Sykehuset mitt heller ville ikke gjøre noe før minst uke 6, så var fastlegen som kunne ta blodprøve.
Men de kan få sjekka. Jeg hadde gjort det om jeg var deg. Det kan gi svar.
Skal såklart det, men det er sykt frustrerende.

:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

❤️❤️

Skal såklart det, men det er sykt frustrerende.
Ja, det er sinnsykt frustrerende, skriver under på det. Var hardt slag i magen, tredje på ett år.
Og redd de blir en fjerde også, men man vet aldri, og jeg gir IKKE opp...

Åneei var ikke dette jeg ville komme inn til! Krysser det som krysses kan for deg ❤️ Det er så sykt at det skal være så mange bekymringer rundt dette her..

Jeg er utrolig sliten og blør ikke mengder nå, men det er ferskt blod fortsatt.
Ting som kan være, siden jeg selvfølgelig ikke har noe annet å gjøre nå som jeg er sofagris igjen:
- truende abort
- spontanabort
- tvilling som har gått til grunne
- hematom
- blødning fra livmorhalsen

Så jeg vet ikke.. kan jo ikke stole på symptomer heller, men den samme whatever-følelsen som da jeg fant ut at jeg var gravid er fortsatt her.

Går det til grunne nå så blir det p-piller i noen mnd før vi vurdere prøve igjen senere, gjerne i naturlig syklus, eller med støttemedisiner, kroppen er utslitt og psyken synger på siste verset.

Du har igjen flere egg på frys? Om det ikke går denne gangen? Jeg har ingen nå, og det kjenner jeg veldig på.
Skulle gjerne hatt et lager å ta av.

Krysser fingra for deg, har du fått legetime i morgen?

Du har igjen flere egg på frys? Om det ikke går denne gangen? Jeg har ingen nå, og det kjenner jeg veldig på.
Skulle gjerne hatt et lager å ta av.

Krysser fingra for deg, har du fått legetime i morgen?
4.. med utløpsdato aug 2023.
Har ikke fått legetime imorgen, her stengte det jo før jeg begynte å blø..

4.. med utløpsdato aug 2023.
Har ikke fått legetime imorgen, her stengte det jo før jeg begynte å blø..
Jeg har kommet inn på dagen da jeg har ringt, så krysser fingra for at du og gjør det.
Legen min var fantastisk begge gangene.

Mine hadde september samme året, men de er brukt opp. Så jeg må igang med spray og sprøyter igjen.

Åneiånei, dette var ikke det jeg ville inn hit å lese nå kjære Tiger :(:( Hater blødninger! Regner med du får komme innom for blodprøve i morgen om du ringer, jeg har hvertfall brukt å få komme på dagen. Håper håper håper at dette går bra :Heartred

Back
Topp